Mijn vermoeden is dat ook dat 'ie er al een tijdje hangtquote:Op donderdag 13 december 2007 16:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoe kom je eigenlijk aan wespen in december?
Dit kan niet met elkaar te maken hebben hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
Oh jeetje, luister ik toch zo maar naar The Christmas station van Skyradio (btw
)
Maar ik ben wel wat vrolijker
De heledag kerstliedjesquote:Op donderdag 13 december 2007 17:24 schreef Nesle het volgende:
Oh jeetje, luister ik toch zo maar naar The Christmas station van Skyradio (btw
)
Maar ik ben wel wat vrolijker
quote:
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoordquote:
Mochten de tegels van de wand zijn gekomen, dan is ze waarschijnlijk wel langsgeweestquote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoord
Je bent niet de enige die dat nummer haatquote:Op donderdag 13 december 2007 19:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niet dat ik echt luister maar er staat hier een radio n de badkamer, en gelukkig heb ik die mariah carey nog niet gehoord
quote:Op donderdag 13 december 2007 21:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Jammie gitaartjes![]()
Dit is pas een klassieker
Verdeurie. Dat valt best mee.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
oliebollen. Ik ben zelf al een dikke oliebol.
Lekker is dat altijd. Speciale route?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
pfoe... 30 km gefietst vandaag. Dat is lang geleden dat ik dat gedaan heb zeg
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:03 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Verdeurie. Dat valt best mee.
Je bent meer een zacht knuffelig pandabeertje
Eigenlijk moet ik gewoon nog beginnen met de opdracht.quote:Op donderdag 13 december 2007 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Ah okayMoet je nog veel? Zo ja, lekker laten zitten en morgen met frisse energie verder? Als je nog maar kort moet: even doorbikkelen, heb je een lekker voldaan gevoel als ie dadelijk af is
huis - uni en terugquote:Op donderdag 13 december 2007 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker is dat altijd. Speciale route?
quote:Op donderdag 13 december 2007 23:28 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
huis - uni en terug
niet echt speciaal
Och.. voor die ene dag in de week dat ik college heb.. ga ik niet in Leiden wonen. Ten eerste is het een schrale stad, ten tweede zou ik dan vaker heen en weer moeten voor werk/voetbal/andere dingen dan ik nu heen en weer moet naar de uni.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Soempie het volgende:
Een vriend van mij heeft een kamer naast het academiegebouw in Groningen.
Ik ben zooo jaloers, dat is echt ideaal.Tien minuten voor college begint opstaan.
Ja joh. Wil je niet liever op kamers? Heb je nog broers/ zussen thuis ook?quote:Op donderdag 13 december 2007 23:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zit nog lekker thuis .... te profiteren
Geef die maar aan mijquote:Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een suikerverslaving. Ik heb me kotsmisselijk gegeten aan de spekjes en perzikjes.
Ik vermoed dat ze op zijn.quote:
Blijf liever nog even hier en als ik een baan heb koop ik wel ergens wat. Die studentenhuizen maken mij over het algemeen niet echt vrolijk.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja joh. Wil je niet liever op kamers? Heb je nog broers/ zussen thuis ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |