toveren is nepquote:Op donderdag 13 december 2007 23:58 schreef wyccie het volgende:
Niet zelf gedaan. Ik zou ook niet weten hoe ik dat moet toveren.
Als je er naar toe gaat weet je zo of je Hb goed is of nietquote:Op donderdag 13 december 2007 22:39 schreef wyccie het volgende:
En ik heb vandaag ook weer een oproep van de Bloedbank gekregen. Maar ik ben de laatste tijd zo moe dat ik vrees voor mijn Hb.
Toen ik het zag wilden we gelijk kaartjes kopen maar we gaan naar Werchter is er besloten. En daar schijnen ze ook te komen.quote:Op donderdag 13 december 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
Gaan er hier meer mensen naar Radiohead in juli?
Als mijn Hb niet goed is (wat me niet zoveel kan schelen) mag ik geen bloed geven. En ik wil bloed geven.quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als je er naar toe gaat weet je zo of je Hb goed is of niet
Klein hapje? Is dat een optie?quote:Op vrijdag 14 december 2007 00:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah ik heb weer es trek op een moment dat ik eigenlijk wil gaan slapen. Dan is er steeds dat dilemma "neem ik nog wat of probeer ik te slapen met trek?"
Ik eet nu een plakje ontbijtkoekquote:
Als je denkt dat je Hb niet goed is omdat je zo moe bent heb je als optie om te kijken of het beter wordt en dan later te gaanquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als mijn Hb niet goed is (wat me niet zoveel kan schelen) mag ik geen bloed geven. En ik wil bloed geven.
Het helpt mogelijk. De twee keer dat het bij mij gemeten is zat ik beide keren op ruim 10, misschien mede omdat mijn ontbijt normaal bestaat uit cornflakes of iets wat daarop lijkt (zoals Rice Krispies, die ik ondertussen ergens heb kunnen kopenquote:Op vrijdag 14 december 2007 00:57 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik aan de appelstroop en spinazie.
Trouwens, ik heb al enige tijd Windows Vista. Het bevalt me wel. Maar ik wen gauw aan dit soort dingen.
Dat is een van de geniale dingen er aanquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Oeh, Rice Krispies!
Frosties en Smacks vind ik ook erg lekker. Ik at dat met melk, en na een tijdje had ik zoete melk.
Inderdaad, maar brood vult wel een stuk beter. Als ik de hele dag moet teren op een kommetje cornflakes dan val ik van de fiets af.quote:Op vrijdag 14 december 2007 01:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het nog steeds een ideaal ontbijt: lekker, snel en goed weg te krijgen in de ochtend. Brood vind ik op de vroege morgen maar niks
Ik krijg zin inquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:02 schreef Nembrionic het volgende:
Net terug van tapas eten. Had ik nog nooit gedaan maar Jezus, wat was dat lekker
Grotere porties nemenquote:Op vrijdag 14 december 2007 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad, maar brood vult wel een stuk beter. Als ik de hele dag moet teren op een kommetje cornflakes dan val ik van de fiets af.
nu alquote:
Sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 14 december 2007 08:56 schreef MadMaster het volgende:
Normaal prik ik daar wel doorheen (woordspeling), maar vandaag wordt het niks met me.
En ik heb zo een heel belangrijke meeting, waar ik nu wel heel erg tegen op zie...
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.quote:
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.
quote:Op vrijdag 14 december 2007 09:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gaat niet. Komt door m'n afspeelmogelijkheden hier.
Leuk he, dat je als beheerder van het bedrijfsinternet gewoon gelijk geschaald wordt met het klootjesvolk dat de hele dag filmpjes zit te bekijken, mp3's aan het downloaden is of op Fok! aan het lurken is...quote:
weinig aan te doen natuurlijkquote:
da's best wel krom. niet omdat het goed is dat je op FOK! lurktquote:Op vrijdag 14 december 2007 09:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk he, dat je als beheerder van het bedrijfsinternet gewoon gelijk geschaald wordt met het klootjesvolk dat de hele dag filmpjes zit te bekijken, mp3's aan het downloaden is of op Fok! aan het lurken is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |