Ke krijg het lekker niet terug danquote:Op woensdag 12 december 2007 18:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had je 20 euro geleend, weet je dat niet meer?
Dank je, nu weet ik hoe dat nummer heetquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe ik ook al dagen.
http://www.youtube.com/watch?v=EOe18JcatZo
Daar ben ik bij jou ook altijd benieuwd naarquote:Op woensdag 12 december 2007 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo maar es avondeten halen, benieuwd waar ik mee terug kom
Ik kies er maar voor om dat positief op te vattenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar ben ik bij jou ook altijd benieuwd naar
Neequote:Op woensdag 12 december 2007 18:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hoef je niet zoveel
Zo was het ook bedoeld hoorquote:Op woensdag 12 december 2007 18:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kies er maar voor om dat positief op te vatten
Ik wist vantevoren al dat ik veel moest werken voor kerst en oud op nieuw. Dat wil zeggen: veel en hele lange dagen.quote:
Gelukkig maarquote:
ach, het geld moet ergens vandaan komenquote:Op woensdag 12 december 2007 19:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik wist vantevoren al dat ik veel moest werken voor kerst en oud op nieuw. Dat wil zeggen: veel en hele lange dagen.
Nu blijkt inderdaad dat ik verder maar 2 dagen extra moet werken, 27 en 28 december.
Maar toch, samen is dat heel veel.
Kom je toevallig net aanwaaien of was je aan het wachten tot iemand iets postte?quote:
En Australië en het Verenigd Koninkrijk, bijna door Canada en de VS...quote:Op woensdag 12 december 2007 21:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben nu voor research een verslag aan het doorlezen over drugsgebruik, en ik heb nog geen categorie gevonden waar in Nederland het hoogst scoort. Zelfs niet bij ecstacy! Daar worden "we" verslagen door Noord-Ierland en op recent gebruik ook door Spanje
En dus blijft roken zeker voor jongeren een 'statussymbool' en los je het probleem niet opquote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gaaf: in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en Ierland betaal je voor een pakje sigaretten al meer belasting dan een zelfde pakje in Nederland kost
Maffe rokers
Ik vind het ook niet vervelend, theatersport is normaal in een niet heel tof geventileerde ruimte en er zitten nog wel wat rokers tussen. Je kan vaak de rook echt zien hangenquote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het geweldig, ik sta er altijd bij alsof ik zo stoned als een garnaal ben.
Mijn lenzen gaan helemaal irriteren door die kutrook
Toen ik in Ierland was had bijna elke drukke kroeg gezorgd voor een buitengelegenheid. Verwarmd dakterras bijvoorbeeld. Vaak was het dan binnen behoorlijk rustig.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat werken met rookvrije horeca. Zelf rook ik niet dus ik vind het niet erg dat het er komt, maar ik vraag me wel of hoe het gaat worden
Last van mn lenzen krijg ik niet echt .. .maar ik vond het wel echt prima dat je thuis komt en je kleren gewoon nog fris ruiken. Als je naar een kroeg bent geweest met rokers kan je meteen je kleren weggooien in de was doen.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:21 schreef Nesle het volgende:
Ik vind het geweldig, ik sta er altijd bij alsof ik zo stoned als een garnaal ben.
Mijn lenzen gaan helemaal irriteren door die kutrook
Vertel opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |