abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 december 2007 @ 11:49:53 #203
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55213059
Goeiemongool trouwens
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  woensdag 12 december 2007 @ 11:51:08 #204
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  woensdag 12 december 2007 @ 11:52:23 #205
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55213122
quote:
Op woensdag 12 december 2007 11:51 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

hoe noem je me
Had je het gelezen van de week?
  woensdag 12 december 2007 @ 11:57:33 #206
152047 Yurithemaster
Winter is coming
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 12:28:34 #207
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55214179
wie niet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 12:42:35 #208
39237 crew  H_T
2733
pi_55214596
Zo, ik ga es lekker in een saai boek lezen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_55214900
Ik hang met m'n vriendjes van de belastingdienst aan de telefoon
pi_55215087
Leuk
Ik sta bij de belastingdienst vanaf halverwege maart 2006 op 'onverzekerd'. Het bedrag wat ik nu moet terugbetalen gaat dus over 2006 en in 2008 krijg ik opnieuw hetzelfde met 2007..
Ik mag dus zelf even m'n zorgverzekeraar op een fout gaan wijzen
  woensdag 12 december 2007 @ 13:00:17 #211
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55215156
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef Supersheep het volgende:
Leuk
Ik sta bij de belastingdienst vanaf halverwege maart 2006 op 'onverzekerd'. Het bedrag wat ik nu moet terugbetalen gaat dus over 2006 en in 2008 krijg ik opnieuw hetzelfde met 2007..
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet...

Ik werk vlakbij het Belastingkantoor, een Stinger raket zou af en toe uitkomst bieden voor mijn irritaties over die gasten...
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 13:02:34 #212
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55215226
quote:
Op woensdag 12 december 2007 12:57 schreef Supersheep het volgende:
Leuk
zo
is een polisovereenkomstdingetjedingetje niet voldoende bewijs
With four other people
And aliens
pi_55215233
Zit even nog in wat papieren te snuffelen voordat ik m'n zorgverzekeraar bel.

Foldertje:
Kunt u van uw zorgverzekeraar meer verwachten dan u denkt?
Wij vinden van wel

...
pi_55215267
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:02 schreef Etcetera het volgende:

[..]

zo
is een polisovereenkomstdingetjedingetje niet voldoende bewijs
Moet ook bezwaar aantekenen naar de belasgtingdienst zelf, dan moet ik ook kopieën van de polis en van de betalingen opsturen..

Moet iig de verzekering opbellen dat bij hun de fout ligt dat er niks bij de Belastingdienst binnenkomt.
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 13:08:55 #215
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55215394
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Moet ook bezwaar aantekenen naar de belasgtingdienst zelf, dan moet ik ook kopieën van de polis en van de betalingen opsturen..

Moet iig de verzekering opbellen dat bij hun de fout ligt dat er niks bij de Belastingdienst binnenkomt.
zo da's lekker kut
With four other people
And aliens
  woensdag 12 december 2007 @ 13:12:11 #216
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55215483
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:04 schreef Supersheep het volgende:

Dat bedoel ik, je mag bij die lullo's altijd zelf alles regelen.
Zelf doen ze geen enkele inspanning om je van dienst te zijn.

Heb ooit 2 keer de aangifte van mijn overleden vader ingediend, één keer digitaal en daarna, want men had het niet ontvangen, persoonlijk aan het loket. Heb zelfs een ontvangstbevstiging toen gekregen.

Vier weken later kreeg ik een brief dat ik toch maar even heel snel de aangifte moest indienen, anders zou de aanslag ambtshalve worden vastgesteld.
Ben weer naar het loket gegaan en heb de ontvangstbevestiging laten zien. Zaten ze met een bek vol tanden, maar ik moest toch nog een keer de boel inleveren...

Heb toen geëist dat ik dat alleen deed aan de persoon die zaak ook in behandeling zou nemen en dat de zaak binnen een week afgehandeld zou worden. Zo'n geitenwollensokken figuur kwam toen naar de balie die zei dezaak binnen een week af te handelen.
En zowaar, deze figuur heeft zich netjes aan z'n woord gehouden.
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 13:14:31 #217
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55215553
wordt me net gevraagd of ik vrij kan nemen vrijdag van stage om met een project van vorig jaar aan de slag te gaan. NEE. ik heb ze gezegd dat we het niet moesten uitstellen, dat wilden zij met alle geweld wel. ik ga er geen vrij voor nemen. heb ik geen zin in, vind het toch een stom project, ze zoeken het maar lekker uit.
heb wel toegezegd dat ik wil nalezen op fouten enzo, maar da's dan ook alles wat ik ga doen alleen weten ze dat nog niet
With four other people
And aliens
pi_55215563
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:12 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Heb ooit 2 keer de aangifte van mijn overleden vader ingediend, één keer digitaal en daarna, want men had het niet ontvangen, persoonlijk aan het loket. Heb zelfs een ontvangstbevstiging toen gekregen.

Vier weken later kreeg ik een brief dat ik toch maar even heel snel de aangifte moest indienen, anders zou de aanslag ambtshalve worden vastgesteld.
Ben weer naar het loket gegaan en heb de ontvangstbevestiging laten zien. Zaten ze met een bek vol tanden, maar ik moest toch nog een keer de boel inleveren...
Dat is wel heel erg
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 13:27:15 #219
39237 crew  H_T
2733
pi_55215838
De IB-Groep kan ook handig bezig zijn: mijn moeder had een keer drie formulieren in dezelfde envelop verstuurd. De eerste twee waren volgens de IBG prima aangekomen, maar de laatste niet. Gek he?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 13:28:44 #220
39237 crew  H_T
2733
pi_55215883
Wat me weer ergens aan doet denken: ze hebben mijn afhaalbewijs voor de nieuwe OV-kaart vrolijk naar Enschede gestuurd, en ik heb op dit adres toch echt al post van ze gekregen. Ik ga even bellen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55215923
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 01:28 schreef Nembrionic het volgende:
Ach wat..hier
OngePhotoshopped trouwens.

[ afbeelding ]
Wie verzint die standaardnamen eigenlijk?
Die modellen zelf of is dat een beroep opzich?
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
Trouwens: [ afbeelding ]

1 maand

Als het goed is mag ik vanaf vandaag in de msn-lijst van Sven z'n werk. Z'n baas heeft dat toegezegd, die had niet verwacht dat we die maand door zouden komen.

En 2e kerstdag vier ik bij z'n ouders!
Dagje te laat maar gefeliciteerd met het jubileum

Ik hoop dat jullie gaan gourmetten of fonduen ofzo, geschikt voor heel wat Soempie-acties
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:27 schreef Etcetera het volgende:

en spannend zeg, kerst bij z'n ouders
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je hebt me in een keer zenuwachtig.
pi_55215938
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De IB-Groep kan ook handig bezig zijn: mijn moeder had een keer drie formulieren in dezelfde envelop verstuurd. De eerste twee waren volgens de IBG prima aangekomen, maar de laatste niet. Gek he?
pi_55216187
Tim, jij had pas bloed gedoneerd toch?
pi_55216258
Wat een gezeur zeg, Sheep
pi_55216334
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:46 schreef B.ertha het volgende:
Wat een gezeur zeg, Sheep
Best wel
Het is ook zo vaag dat het bij de belastingdienst zo is dat ik vanaf 18 maart 2006 'onverzekerd' ben ipv nog de hele maand
pi_55216393
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:48 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Best wel
Het is ook zo vaag dat het bij de belastingdienst zo is dat ik vanaf 18 maart 2006 'onverzekerd' ben ipv nog de hele maand
Ja
Is het in principe geregeld als je een bewijs opstuurt of is het nog veel meer werk?
pi_55216510
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:51 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Ja
Is het in principe geregeld als je een bewijs opstuurt of is het nog veel meer werk?
Polis en betalingen allemaal dus uitzoeken en daar kopieën van maken en opsturen en daarbij een mooi kerstverhaaltje schrijven om zo ook duidelijk te maken dat ik verzekerd ben en was.
En waarschijnlijk mag ik ergens in 2008 voor 2007 weer hetzelfde doen.

Ook nog de verzekeraar opbellen dus om de fout daar hopelijk te herstellen maar omdat ik me nogal afvraag of dat wel zo simpel gaat worden heb ik nog maar even niet gebeld
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 14:00:12 #228
39237 crew  H_T
2733
pi_55216635
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:43 schreef Supersheep het volgende:
Tim, jij had pas bloed gedoneerd toch?
Ja, vorige week maandag. Ik heb nog een klein beetje een blauwe plek op mijn arm, maar dat schijnt niet vaak voor te komen
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 14:02:52 #229
39237 crew  H_T
2733
pi_55216696
Voor mij is het kerstseizoen gisteravond officieel begonnen, toen ik zo'n kleffe Merci-reclame op tv zag
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55216770
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja, vorige week maandag. Ik heb nog een klein beetje een blauwe plek op mijn arm, maar dat schijnt niet vaak voor te komen
Hoe voelde je je daarna?
Wil namelijk vandaag gaan maar ook nog sporten dus weet niet of dat wel zo slim is
pi_55216800
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor mij is het kerstseizoen gisteravond officieel begonnen, toen ik zo'n kleffe Merci-reclame op tv zag
Heeft geen invloed op me gehad, dan had ik dat namelijk al voor Sinterklaas moeten hebben
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 14:09:36 #232
39237 crew  H_T
2733
pi_55216881
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:05 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Hoe voelde je je daarna?
Wil namelijk vandaag gaan maar ook nog sporten dus weet niet of dat wel zo slim is
Klein beetje licht in mijn hoofd, beetje te vergelijken met aangeschoten zijn. Sporten op dezelfde dag van bloed doneren wordt afgeraden, omdat je dan meer kans hebt op flauwvallen (want minder bloed, zuurstofcirculatie enzovoorts) en je kan dan makkelijker een blauwe plek krijgen waar de naald zat (wat ik heb). Als je per se wilt gaan sporten dan kan dat wel, maar het is beter van niet

Dat was wel na het geven van een halve liter. Ik weet niet of je al vaker geweest bent of dat je voor een intake gaat. Bij een intake halen ze een paar druppels uit een van je vingers om het ijzergehalte te testen en daarna nemen ze een klein beetje af (drie buisjes, maar ik weet niet hoeveel er in zo'n buisje zit. 10 mL schat ik zo), dan lijkt het me niet echt een probleem.

Het hangt ook van de sport af die je gaat doen natuurlijk . Squashen lijkt me een slecht idee, maar bowlen kan waarschijnlijk wel
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55217196
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Klein beetje licht in mijn hoofd, beetje te vergelijken met aangeschoten zijn. Sporten op dezelfde dag van bloed doneren wordt afgeraden, omdat je dan meer kans hebt op flauwvallen (want minder bloed, zuurstofcirculatie enzovoorts) en je kan dan makkelijker een blauwe plek krijgen waar de naald zat (wat ik heb). Als je per se wilt gaan sporten dan kan dat wel, maar het is beter van niet

Dat was wel na het geven van een halve liter. Ik weet niet of je al vaker geweest bent of dat je voor een intake gaat. Bij een intake halen ze een paar druppels uit een van je vingers om het ijzergehalte te testen en daarna nemen ze een klein beetje af (drie buisjes, maar ik weet niet hoeveel er in zo'n buisje zit. 10 mL schat ik zo), dan lijkt het me niet echt een probleem.

Het hangt ook van de sport af die je gaat doen natuurlijk . Squashen lijkt me een slecht idee, maar bowlen kan waarschijnlijk wel
Intake heb ik al gehad en weet ook dat het afgeraden wordt maar ik wil ook sporten
Dus óf het gewoon allebei proberen óf een dagje wachten en morgenavond doneren.
pi_55217209
Animal Collective - Peacebone

Leuk clipje

[ Bericht 5% gewijzigd door Supersheep op 12-12-2007 14:35:55 ]
  woensdag 12 december 2007 @ 14:23:09 #235
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55217247
Potverdomme wat een juweeltje van een mp3 kwam ik zojuist per ongeluk tegen in de collectie.
En zowaar nog terug te vinden op youtube ook
http://www.youtube.com/watch?v=P7HyGa2YFg4

uit de top 100 van 1996 dus
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 14:27:36 #236
39237 crew  H_T
2733
pi_55217374
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:21 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Intake heb ik al gehad en weet ook dat het afgeraden wordt maar ik wil ook sporten
Dus óf het gewoon allebei proberen óf een dagje wachten en morgenavond doneren.
Dan moet het wel zo zijn dat je er morgenavond ook terecht kan om te doneren. Op de oproepkaart die ik kreeg werd een dag genoemd en als ik op die dag niet kon, kon ik in de twee weken er na 's ochtends langs komen.

Dezelfde avond stond ik overigens gewoon weer in de kroeg bier te drinken zonder problemen. Uiteindelijk moet je het zelf weten of je gaat of niet. Als je van plan bent om te gaan fitnessen of iets anders waarbij je zelf je tijden mag/kan bepalen kan je er gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.

Ben je ook sinds kort donor?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55217669
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dan moet het wel zo zijn dat je er morgenavond ook terecht kan om te doneren. Op de oproepkaart die ik kreeg werd een dag genoemd en als ik op die dag niet kon, kon ik in de twee weken er na 's ochtends langs komen.

Dezelfde avond stond ik overigens gewoon weer in de kroeg bier te drinken zonder problemen. Uiteindelijk moet je het zelf weten of je gaat of niet. Als je van plan bent om te gaan fitnessen of iets anders waarbij je zelf je tijden mag/kan bepalen kan je er gewoon heen gaan en kijken hoe het gaat.

Ja, 2,5 maand geleden geweest voor intake. Toen kreeg ik na 2 weken een uitnodiging voor donatie maar die heb ik af moeten bellen omdat ik flink ziek was. Dan krijg je minimaal 1 maand geen uitnodiging. Nu heb ik de nieuwe uitnodiging die aan het eind van de week afloopt.
pi_55217760
Tjeez, Sheep, wat een gezeik met de belastingdienst.

Ik heb net een brief van ze binnen, maar nog niet opengemaakt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_55217803
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:

Goed idee
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 14:46:46 #240
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55217817
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:44 schreef Soempie het volgende:

durf je niet
With four other people
And aliens
  woensdag 12 december 2007 @ 14:46:59 #241
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55217824
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Sommige dingen kun je nou eenmaal niet verzetten
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 14:50:24 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_55217890
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:46 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Sommige dingen kun je nou eenmaal niet verzetten
Het had wel gekund (ik had ook fris kunnen drinken), maar daar had ik geen zin in. Ik had gehoord dat je echt enorrum snel aangeschoten raakt als je bloed hebt gegeven en dat wilde ik proberen . Resultaat viel tegen, misschien later nog maar es proberen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55217964
't gaat over m'n aangifte over 2005.

Ik heb een bedrag niet doorgegeven, wat ik wel had aan inkomsten. Daar heb ik toen nog over gebeld om te vragen of ik dat nu wel of niet op moest geven. Toen zeiden ze van niet.

Jahoor, gezeik.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 12 december 2007 @ 14:55:40 #244
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55217983
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het had wel gekund (ik had ook fris kunnen drinken), maar daar had ik geen zin in. Ik had gehoord dat je echt enorrum snel aangeschoten raakt als je bloed hebt gegeven en dat wilde ik proberen . Resultaat viel tegen, misschien later nog maar es proberen
Scheelt misschien 10%. Als je normaal gesproken 10+ biertjes kan hebben is het verschil dus niet echt spectaculair nee
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 14:56:20 #245
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55217993
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef Soempie het volgende:

Ik heb een bedrag niet doorgegeven, wat ik wel had aan inkomsten. Daar heb ik toen nog over gebeld om te vragen of ik dat nu wel of niet op moest geven. Toen zeiden ze van niet.

Jahoor, gezeik.
uiteraard
had je anders verwacht
With four other people
And aliens
  woensdag 12 december 2007 @ 14:57:11 #246
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55218010
quote:

Jahoor, gezeik.
Gelukkig komen je belastingcenten goed terecht
pi_55218116
morgen naar de tandarts.
pi_55218212
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

whehehe, ik vind het wel mooi eigenlijk. Mensen die de regeltjes goed kennen en op die manier hun voordeel doen.

Moeten ze het maar niet zo krom regelen.
  woensdag 12 december 2007 @ 15:07:13 #249
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_55218237
quote:
Op woensdag 12 december 2007 13:30 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Wie verzint die standaardnamen eigenlijk?
Die modellen zelf of is dat een beroep opzich?
Nou, normaal gesproken houden we het simpel gewoon bij een voornaam ofzo.
Maar ze wilde haar echte naam niet gebruiken en bedacht zelf wat.
In dit geval een standaard pornonaam

Dat veranderen we vast wel
pi_55218247
Dat het kan is natuurlijk wel
  woensdag 12 december 2007 @ 15:15:46 #251
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55218406
quote:

Jahoor, gezeik.
En een boete wegens opzettelijk onjuiste aangifte doen in het verschiet...
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 15:16:01 #252
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55218412
quote:
Op woensdag 12 december 2007 14:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

whehehe nice
ik keur drugstransploft echt niet goed, maar ze kunnen zo ontzettend zeiken (zie bovenstaande verhalen) dat ze af en toe gewoon verdienen om een oor te worden aangenaaid
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
morgen naar de tandarts.
als ik nou spannend zeg, word je dan zenuwachtig
With four other people
And aliens
pi_55218623
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:

En een boete wegens opzettelijk onjuiste aangifte doen in het verschiet...
Als het goed is heb ik nog wel ergens de naam van degene die zei dat ik dat niet op moest geven.

woensdag 12 december 2007 @ 15:24:37 #254
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55218638
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:02 schreef Soempie het volgende:
morgen naar de tandarts.
Ik mag vrijdag terug naar de kaakchirurg. Afgelopen vrijdag verstandskiezen er uit.. dikke wang is nu wel zo'n beetje over maar ik kan nog steeds mn mond maar voor een klein kiertje open krijgen. En dat terwijl er met de kerstperiode wel behoorlijk geschrokt moet gaan worden.
pi_55218723
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:

als ik nou spannend zeg, word je dan zenuwachtig
Neuh, ik ben al zenuwachtig door MadMaster.

Tandarts ben ik niet bang voor ofzo, het is gewoon rot. Hij moet m'n tand maar eens goed maken. En ik ben bang dat het veel geld gaat kosten. Al werd het de vorige keer gewoon door m'n verzekering betaald. Aanvullende tandarts verzekering.
pi_55218752
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik mag vrijdag terug naar de kaakchirurg. Afgelopen vrijdag verstandskiezen er uit.. dikke wang is nu wel zo'n beetje over maar ik kan nog steeds mn mond maar voor een klein kiertje open krijgen. En dat terwijl er met de kerstperiode wel behoorlijk geschrokt moet gaan worden.
oww wat willen ze er aan doen? Weet je dat al?
  woensdag 12 december 2007 @ 15:29:26 #257
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55218768
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:

[..]

oww wat willen ze er aan doen? Weet je dat al?
nope, geen idee...
  woensdag 12 december 2007 @ 15:30:13 #258
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_55218788

zit ik net op school in ict les, er waren een paar mensen een toets aan het maken waren, komer er 2 gasten van de ict dienst binnen gaan ze achter de hoofdpc ziteen en loggen ze idereen in het systeem uit weg toetsen
  woensdag 12 december 2007 @ 15:31:09 #259
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_55218808
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Dat word prakken of via infuus?
  woensdag 12 december 2007 @ 15:32:27 #260
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55218854
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Dat word prakken of via infuus?
Ja als het niet snel opgelost kan worden hoop ik wel een blender mee naar huis te krijgen. Die biefstukken moeten toch naar binnen.

dat is immers wel de kerstgedachte... gezellig eten met de familie
  woensdag 12 december 2007 @ 15:34:38 #261
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_55218923
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef Whiteguy het volgende:

Wat moet je anders doen met kerst dan de heledag in de kerk zitten?
  woensdag 12 december 2007 @ 15:36:30 #262
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55218986
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:

[..]

Wat moet je anders doen met kerst dan de heledag in de kerk zitten?
Ik zal alles in mijn mogelijkheden aangrijpen om de gang naar de kerk te voorkomen. Wat een onzin.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 15:39:44 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_55219058
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55219186
quote:

[..]

Ja als het niet snel opgelost kan worden hoop ik wel een blender mee naar huis te krijgen. Die biefstukken moeten toch naar binnen.

Tijdens het gourmetten:

Whiteguy stukje vlees van de gourmet afpakt
Whiteguy stukje vlees in blender stopt
"Hey Whiteguy, kun je mij alsjeblieft de.." KGGGGGRRIEWRGHGGGGGRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGKRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRGGGGRRRRGGGGGGGGGGGKGIEWH
Whiteguy stukje vlees opdrinkt met een rietje
pi_55219384
quote:
Je staat er veel op! Leuk!
pi_55219404
Ben ik weer

Ik ben/was echt duf, 4 uur aan één hele saaie opdracht werken in een slecht geventileerde ruimte, achter de pc. Was er bijna misselijk van
  woensdag 12 december 2007 @ 15:57:02 #268
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55219470
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Tijdens het gourmetten:

Whiteguy stukje vlees van de gourmet afpakt
Whiteguy stukje vlees in blender stopt
"Hey Whiteguy, kun je mij alsjeblieft de.." KGGGGGRRIEWRGHGGGGGRGGGGGGGGGGGGGGGGRGGGGGGGGGGKGIEWH
Whiteguy stukje vlees opdrinkt met een rietje
wel sfeervol
ik ga maar ns kijken wat er te koken valt vandaag... mag op het praktische tijdstip van 18:30 op de uni aanwezig zijn dus op tijd (trachten te) eten vandaag.
  woensdag 12 december 2007 @ 16:02:07 #269
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55219589
quote:

Zijn er geen biefstuk-zetpillen?
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 16:03:17 #270
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55219622
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:54 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik weer

Ik ben/was echt duf, 4 uur aan één hele saaie opdracht werken in een slecht geventileerde ruimte, achter de pc. Was er bijna misselijk van
daar zou ik zo'n ontzettende koppijn van krijgen
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 16:05:25 #271
39237 crew  H_T
2733
pi_55219673
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:50 schreef Supersheep het volgende:

[..]

Echt duidelijk zijn ze niet
Het was best donker daarbinnen, dat is op zich wel prettig maar niet zo handig voor de foto's
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:53 schreef Soempie het volgende:

[..]

Je staat er veel op! Leuk!
En wat kijk ik vrolijk he . Wat vind je van mijn schitterende roze damesnachthemdteamkleding?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55219710
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Zijn er geen biefstuk-zetpillen?
Biefstuk tartaar
Best lekker nog
  woensdag 12 december 2007 @ 16:08:06 #273
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_55219734
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:57 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

wel sfeervol
Misschien heeft cobra wel nog een instant kerstmaaltijd in een zakje voor je, alleen maar water toe te voegen
pi_55219809
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:

En wat kijk ik vrolijk he . Wat vind je van mijn schitterende roze damesnachthemdteamkleding?
In eerste instantie dacht ik dat de kleding van jou zelf was. Vond het wel 'typisch Tim'. Dacht ook dat het oranje was.
pi_55220060
Dat was niet stom bedoeld. Op sommige foto's lijkt het net een overhemd met opdruk.
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 16:20:44 #276
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55220084
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

In eerste instantie dacht ik dat de kleding van jou zelf was. Vond het wel 'typisch Tim'. Dacht ook dat het oranje was.
oranje komt door het licht
en misschien komt die gedacht wel omdat hij hier Hawaii heet onbewuste link enzo
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 16:23:20 #277
39237 crew  H_T
2733
pi_55220157
quote:

[..]

Nee het is echt roze (want dat is de teamkleur) en twee van mijn drie teamgenoten hebben precies hetzelfde aan (zelfde maat zelfs ) alleen op een andere manier (ene in zijn broek gestopt, andere heeft het opgeknoopt). Zat best wel prettig overigens
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55220171

Ik ga eten halen.
  Redactie Frontpage woensdag 12 december 2007 @ 16:24:45 #279
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_55220194
ik ga naar huis
With four other people
And aliens
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 16:24:46 #280
39237 crew  H_T
2733
pi_55220195
In die witte vakjes staan plaatjes van Snoopy
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55220202
quote:

[..]

Dat had ik ook een beetje
Het Hawaii-shirt idee
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 16:31:21 #282
39237 crew  H_T
2733
pi_55220367
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Dat had ik ook een beetje
Het Hawaii-shirt idee
Ik kan me er iets bij voorstellen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55220999
Ik schrok me een ongeluk van mijn computer
Batterij was leeg en hij piepte. Net geen gat in het dak

En ik zit kerstliedjes te luisteren
  Moderator / KerstCrewQuizWinner woensdag 12 december 2007 @ 16:56:20 #284
39237 crew  H_T
2733
pi_55221035
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:

Ik ga eten halen.
En wat is het geworden?
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_55221086
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

En wat is het geworden?
Hartige taart. Kant en klaar.
  woensdag 12 december 2007 @ 17:00:13 #286
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55221139
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:57 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hartige taart. Kant en klaar.
Doet niet veel onder voor de zojuist door mij weggewerkte cup a soup en opgewarmde bami
pi_55221149
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:55 schreef B.ertha het volgende:

En ik zit kerstliedjes te luisteren

Doe ik ook al dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=EOe18JcatZo
pi_55221191
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Doet niet veel onder voor de zojuist door mij weggewerkte cup a soup en opgewarmde bami
bami

cup a soup krijg ik niet weg.
  woensdag 12 december 2007 @ 17:06:12 #289
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_55221299
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:

[..]

bami

cup a soup krijg ik niet weg.
Je moet natuurlijk wel chinese tomaat nemen.. maar het haalt het inderdaad bij lange na niet bij verse soep. Daar zitten dan wel weer grotere stukjes in die ik momenteel dus niet naar binnen krijg
pi_55221398
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:06 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Je moet natuurlijk wel chinese tomaat nemen.. maar het haalt het inderdaad bij lange na niet bij verse soep. Daar zitten dan wel weer grotere stukjes in die ik momenteel dus niet naar binnen krijg
Men, dan is het wel heel erg. De bami kreeg je dus wel weg. Wat voor formaat stukjes gooien jullie door verse soep?

Nu krijg ik trek in de groentesoep van m'n oma.
  woensdag 12 december 2007 @ 17:14:34 #291
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_55221535
quote:
Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:

[..]

Als het goed is heb ik nog wel ergens de naam van degene die zei dat ik dat niet op moest geven.

Dat geldt niet, je bent zelf verantwoordelijk voor je aangifte.
Jouw krabbel staat er onder...

Ik spreek uit ervaring, maar als je netjes de naheffing(en) betaald, schelden ze je de boete's meestal wel kwijt.
Ze gebruiken het als pressie-middel...
pi_55221560
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:

[..]

Doe ik ook al dagen.

http://www.youtube.com/watch?v=EOe18JcatZo
en die smiley wil ik ook al het hele jaar gebruiken
pi_55221668
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat geldt niet, je bent zelf verantwoordelijk voor je aangifte.
Jouw krabbel staat er onder...

Ik spreek uit ervaring, maar als je netjes de naheffing(en) betaald, schelden ze je de boete's meestal wel kwijt.
Ze gebruiken het als pressie-middel...
Ik weet dat het niet geldt. Alleen ik heb er 2 mensen over gesproken en vind het zwaar belachelijk dat ze het bij de belastingdienst zelf niet eens goed in kunnen vullen.

In de brief staat niks over naheffingen ofzo. Alleen dat ze van m'n aangifte gaan afwijken en dat ik m'n definitieve aanslagbiljet binnen enkele weken krijg.
pi_55222198
Hoe doe je dat?
pi_55222205

pi_55222214
pi_55222266
Kerst
Werken met kerst
pi_55222273
Eten
pi_55222308
quote:
Op woensdag 12 december 2007 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef er ook pas rond een uur of 3 te zijn, maar ik ga wel om half 8 uur opstaan. Denk ik.
(Gister zei ik dat ik om 7 uur op wou staan, dat is weer niet gelukt. En ik blijf het porberen.)
Half tien.
pi_55222488
quote:
Op woensdag 12 december 2007 17:50 schreef wyccie het volgende:

[..]

Half tien.
Gaat dan steeds beter, toch?

Werken.

[lief kijkt]kan iemand anders een nieuwe openen? ik moet nu echt weg [/lief kijkt]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')