Dan moet ik passen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde er eigenlijk eentje over lingerie.
250 gulden was ook extreem veel, had er onder andere mee te maken dat dat spel niet officieel door Nintendo werd uitgegeven. Meeste spellen waren geloof ik niet duurder dan 150 gulden, maar je had uitschieters die meer richting de 200 gingenquote:Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je een spel hebben gehad van $300. Bizar
Er staat wel bij dat het een nichemarktproduct was. En dat waren de Nintendos en Segas niets.
Kun je iets vinden over de prijs van Nintendospellen destijds? 250 gulden lijkt me nog steeds absurd hoog.
quote:Op maandag 10 december 2007 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
Nouja.. als mensen hem bij mij bestellen en dat geld er voor neerleggen ga ik niet vragen of ze dat ding gaan gebruiken om mee op te scheppen
Kan me ook niet herinneren dat dat klopt, ik heb 120 gulden in m'n hoofd zitten als normale hoogste prijs.quote:Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je een spel hebben gehad van $300. Bizar
Er staat wel bij dat het een nichemarktproduct was. En dat waren de Nintendos en Segas niets.
Kun je iets vinden over de prijs van Nintendospellen destijds? 250 gulden lijkt me nog steeds absurd hoog.
Marge is +- 20 euro. Die dingen zijn gewoon friggin' duur.quote:Op maandag 10 december 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Je verkoopt ze voor die prijs? Mijn god, wil je die mensen niet slaan?
Hoeveel winst maken jullie op die dingen?
Met marge bedoel je niet de onderhandelingsruimte, maar de winst? In dat geval:quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Marge is +- 20 euro. Die dingen zijn gewoon friggin' duur.
Ja ik bedoel de winst. 30 euro is het trouwens, heb het even opgezocht.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met marge bedoel je niet de onderhandelingsruimte, maar de winst? In dat geval:!
Voor die N64 met alles moet je toch wel zeker zo'n ¤200,- kunnen krijgen. Geen idee over die CD-I maar denk niet meer dan 200.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier nog een Nintendo 64 met zo'n 30 spellen en een CD-I-speler met videokaart en zo'n 80 spellen/films.
Is zoiets nog wat waard?
Ik was vooral heel blij. Ik heb een paar uur buiten de speelgoedwinkel gezeten, Tetris spelen. Ik was te laat voor het eten, moeder boosquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik was helemaal cool met mijn Gameboy destijds.
Hmm, even op marktplaats gekeken en als je 200 voor de N64 + spellen kunt krijgen heb je er gewoon een 'mooi' bedrag voor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Voor die N64 met alles moet je toch wel zeker zo'n ¤200,- kunnen krijgen. Geen idee over die CD-I maar denk niet meer dan 200.
Waarschijnlijk niet voldoende om het te verkopen, en als je het verkoopt krijg je er het meeste geld uit door alles los te verkopen. Maar dan ben je wel lang bezig. De populaire spellen zijn meer waard, dus je kan meer geld vangen voor Super Smash Brothers dan voor Blast Corps denk ik zoquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb hier nog een Nintendo 64 met zo'n 30 spellen en een CD-I-speler met videokaart en zo'n 80 spellen/films.
Is zoiets nog wat waard?
Mag weer tot 0700.quote:
Oh ja, dat heb ik wel eens gedaan. Ik vond het in mijn eentje leuker.quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ik was vooral heel blij. Ik heb een paar uur buiten de speelgoedwinkel gezeten, Tetris spelen. Ik was te laat voor het eten, moeder boos
Ik vond vooral de Link-kabel supergaaf. Tetris spelen tegen iemand anders
quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, dat heb ik wel eens gedaan. Ik vond het in mijn eentje leuker.
Ik heb nu ook een Nintendo DS, daarmee kun je ook zoiets doen dacht ik.
Als niemand er echt veel mee heeft gespeeld en het ding staat in de weg, dan kan je het verkopen. Heb je er veel tijd in gestoken dan kan je het misschien beter houden omdat je er spijt van kan krijgen. Ik denk dat Sheep's estimate van 200 euro voor de hele zwik wel een goede is. Ga je los verkopen dan krijg je er misschien meer voor maar het is meer werk en je hebt het risico dat je met iets blijft zittenquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik hoef het niet persé te verkopen, maar ik ben nooit een echte gamer geweest.
Heb die dingen gekregen/geërfd en ze staan hier weg te rotten.
Heb wel een Nintendo DS met R4DS kaart, daar kan ik me wel mee vermaken.
Ik baal er nu nog van dat de oude vertrouwde msx weg isquote:Op dinsdag 11 december 2007 00:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als niemand er echt veel mee heeft gespeeld en het ding staat in de weg, dan kan je het verkopen. Heb je er veel tijd in gestoken dan kan je het misschien beter houden omdat je er spijt van kan krijgen. Ik denk dat Sheep's estimate van 200 euro voor de hele zwik wel een goede is. Ga je los verkopen dan krijg je er misschien meer voor maar het is meer werk en je hebt het risico dat je met iets blijft zitten
En dat heb ik van meer mensen gelezen die hun goede oude spelcomputer hebben verkocht. De enige spelcomputer die ik verkocht heb was een Mega Drive, want die had ik op dat moment dubbel (kon er een krijgen voor weinig geld en later een met Mega CD en een hoop spellen ook voor relatief weinig)quote:Op dinsdag 11 december 2007 00:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik baal er nu nog van dat de oude vertrouwde msx weg is![]()
Ik ben tevreden over een aantal fotos van gisteren. Die was echt knap vond ik. Die wil ik wel sturenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:08 schreef wyccie het volgende:
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Waarheen? Zet je ze niet op je site?quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben tevreden over een aantal fotos van gisteren. Die was echt knap vond ik. Die wil ik wel sturen
Linkjes in een PM's naar geinteresseerdenquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarheen? Zet je ze niet op je site?
Ik kan de linkjes ook wel mailen hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:17 schreef wyccie het volgende:
Ah, jammer. Ik doe niet aan PM.
Ik moet nu toch echt wel proberen te gaan slapen. Anders heb ik dat gedoe van vandaag weer.
quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:18 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik zie dat je geen email hebt staan in je profiel.
Ik zie wél een PM-icoontje
-edit2- dat staat inderdaad uit
TrashyContent is slechts de site waar we fotos via verkopen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:36 schreef wyccie het volgende:
Ah, ik was nog op tijd voor de foto's.
Ik moest zo erg lachen toen ik bedacht dat jij die kleren had gekocht.
Ze is helemaal niet zo trashy. Ik vind dat meisje er heel lief uitzien. Je hebt de goede kleding bij de modellen uitgekozen.
En dan ga ik nu echt slapen. Ik wil er om 7 uur weer uit.
Fish and Chips, met salt and vinager!quote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat aten ze hier vanavond ook(Fish and Chips)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |