Gek genoeg verpest 't het voor mij als ze er wel lekker uit ziet maar zo dom als het achtereind van een varken. Dan schiet ik liever iemand die misschien een tikkeltje minder lekker is maar wel intelligentquote:
Heb ooit een interview met Erwin Olaf gelezen en daarin werd ook duidelijk dat het belangrijk was om een soort klik te hebben tussen model en fotograaf.quote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek genoeg verpest 't het voor mij als ze er wel lekker uit ziet maar zo dom als het achtereind van een varken. Dan schiet ik liever iemand die misschien een tikkeltje minder lekker is maar wel intelligent
Erwin Olaf maakt echt héle vétte dingenquote:Op maandag 10 december 2007 20:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ooit een interview met Erwin Olaf gelezen en daarin werd ook duidelijk dat het belangrijk was om een soort klik te hebben tussen model en fotograaf.Kan het me dus wel voorstellen.
Bowlen doe je meestal niet in je eentje toch? Je zou toch misschien wel verwachten dat iemand je op een gegeven moment mistquote:Op maandag 10 december 2007 20:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Schot overleeft dankzij toiletwater
Veel mensen die competitiebowlen gooien wel eens alleen een balletje hoorquote:Op maandag 10 december 2007 20:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Bowlen doe je meestal niet in je eentje toch? Je zou toch misschien wel verwachten dat iemand je op een gegeven moment mist
Daar heb jij weer gelijk inquote:Op maandag 10 december 2007 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Veel mensen die competitiebowlen gooien wel eens alleen een balletje hoor
Ik zit mij voor het vensterglasquote:Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit me een beetje te vervelen op het moment, denk dat ik zo maar een spelletje op m'n Wii ga doen
wat?quote:Op maandag 10 december 2007 21:13 schreef wyccie het volgende:
Ah bah. Ik ben net aan het eten.
Een drabje: spinaziemacaroni en spaghetti met rode kool met appeltjes en tonijn.quote:
Het is niet zo lekker als het klinkt?quote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een drabje: spinaziemacaroni en spaghetti met rode kool met appeltjes en tonijn.
Het was dat of cup-a-soup. Ik had het laatste moeten kiezen.
Juist.quote:Op maandag 10 december 2007 21:20 schreef Supersheep het volgende:
Het is niet zo lekker als het klinkt?
Dat is een gekke comboquote:Op maandag 10 december 2007 21:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een drabje: spinaziemacaroni en spaghetti met rode kool met appeltjes en tonijn.
Het was dat of cup-a-soup. Ik had het laatste moeten kiezen.
Dat had ik nog in huis. Ik had geen zin om de deur uit te gaan. Ik zit hier nog steeds in mijn badjas.quote:
Het komt wel eens voor dat uit eten goedkoper is dan zelf koken.quote:Op maandag 10 december 2007 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Juist.
Ik zat vanmiddag te berekenen dat wanneer ik voortaan alleen maar magnetronmaaltijden eet, ik dan niet eens zo heel veel meer kwijt ben dan wanneer ik zelf vies ga koken.
quote:Op maandag 10 december 2007 21:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik nog in huis. Ik had geen zin om de deur uit te gaan. Ik zit hier nog steeds in mijn badjas.
Dan moet je een goede vriend/vriendin zoeken die voor je kooktquote:Op maandag 10 december 2007 21:28 schreef wyccie het volgende:
Ik koop voortaan meer magnetronmaaltijden. Kan me niks schelen dat dat not done is.
Mezelf blijven martelen met mijn gekke brouwsels is zo zielig voor me.
quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Ik had vandaag fish and chips (gewoon uit een diepvrieszak), broccoli en wat stokbrood.
Was best te eten
Wat moet ik me daarbij voorstellen en waar haal je zoiets?quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Ik had vandaag fish and chips (gewoon uit een diepvrieszak), broccoli en wat stokbrood.
Was best te eten
En dan hier laten bezorgen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je een goede vriend/vriendin zoeken die voor je kookt
Nee, je wilde echt *niet*quote:Op maandag 10 december 2007 21:34 schreef wyccie het volgende:
Maar ik heb wel íets gedaan hoor.
Ik heb namelijk na mijn middagdutje 4 opdrachten gemaakt. Ik heb de vuilniszakken verwisseld en ik heb dus gekookt. Dus zo erg is het nou ook weer niet.
Ik baal alleen wel dat ik vanochtend zo zwak ben geweest om in bed te blijven in plaats van naar het hoorcollege te gaan. Ik wilde echt gaan.
quote:
Echt wel. Het had namelijk een interessant hoorcollege kunnen zijn. Ik snap niet waarom ik vanochtend niet uit bed ben gekomen.quote:
Het eten natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2007 21:36 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- wat eigenlijk, dat eten of die vriend(in)?
Dat klinkt trouwens ook als een 'die ingrediënten had ik nog liggen'-combi. Had je wel saus voor je stokbrood?quote:Op maandag 10 december 2007 21:32 schreef Supersheep het volgende:
Was best te eten
Volgens mij kwam dit bij de Lidl of de Emté vandaan (weet het echt niet meer). Het was iig een tijdelijke aanbiedingquote:Op maandag 10 december 2007 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen en waar haal je zoiets?
Wel saus, geen azijn.quote:Op maandag 10 december 2007 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens ook als een 'die ingrediënten had ik nog liggen'-combi. Had je wel saus voor je stokbrood?
En had je wel azijn over je Fish and Chips? Daar krijg ik het altijd zo warm van.![]()
De roequote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas? Ik heb inspiratie nodig.
Een cd van Crosby, Stills, Nash & Youngquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Er zijn echt enorm veel slechtere cadeaus bedenkbaarquote:Op maandag 10 december 2007 22:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Een cd van Crosby, Stills, Nash & Young
Een schaapquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |