200 euroquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas? Ik heb inspiratie nodig.
Oh ja.quote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
200 euro
maar dat is waarschijnlijk niet de inspiratie die je zocht
Idd, ik had dan ook zo weinig op m'n lijstje gezet dat de kans ongeveer 50% was dat ik deze zou krijgen, en anders zou het iets van Pink Floyd worden, maar die ga ik binnenkort dan maar zelf kopenquote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn echt enorm veel slechtere cadeaus bedenkbaar
Jawel, een DVD van Bert en Ernie (dat is dan niet eens ze heel ergquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, arme Nem. [ afbeelding ]
Echt niks gekregen?
Je hebt m'n toestemmingquote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aw, die smiley jat ik. [ afbeelding ]
En als je Sint nou ook ¤200,- geeft?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik zou dat best wel op mijn verlanglijstje willen zetten, maar dat word keihard genegeerd door de beste Sint.
Dat is een eerlijke ruil. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
En als je Sint nou ook ¤200,- geeft?
nou heb ik dus geen idee wat jij nodig hebtquote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wil iets vragen wat ik nodig heb, maar ook iets vragen waarbij de ander nog iets leuks kan uitzoeken.
Oorbellen of zo?
De chocoladeletters zijn al uit de schappen. En ik wil iets wat niet 'hap-slik-weg' kan.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
maareeh.. wat is er mis met een volledige naam inclusief doopnamen en achternaam in chocoladeletters ?
Een tattooquote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wil iets vragen wat ik nodig heb, maar ook iets vragen waarbij de ander nog iets leuks kan uitzoeken.
Oorbellen of zo?
Ik heb jouw 200 euro nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
nou heb ik dus geen idee wat jij nodig hebt
Ik bedoel niet iets zoals "rode sokken maat 35-38" of "de nieuwste cd van Jantje Smit".quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Een tattoo
Wat bedoel je met "waarbij de anders nog iets leuks kan uitzoeken"?
Iets dat erbij past of iets dat nog iets in het budget overlaat?
Mijn 13 dvd's die ik vorige week heb besteld had ik al binnen. En cd's vraag ik altijd. Dit jaar maar niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een goede DVD/CD wellicht?
Dat gaat niet. Ik ben analfabeet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Een boek?
Een prentenboekquote:
wel nagesynchroniseerd?quote:
quote:
Ze liggen hier nog wel... en vooralsnog geen idee waar ik het aan uit moet geven eigenlijk.quote:
Wat doen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Edit: toch wel.. volgend jaar waarschijnlijk naar Washington![]()
Eens!quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo gruwelijk schijtbaggerziek van kutzeikerds. Een scheet laten is tegenwoordig al een belediging van de Profeet
Flikker op!
Ja, anders versta ik de plaatjes niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
wel nagesynchroniseerd?
Muziek, lingerie, brood?quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet iets zoals "rode sokken maat 35-38" of "de nieuwste cd van Jantje Smit".
Maar bijvoorbeeld oorbellen: en dan mogen ze zelf een paar uitzoeken waarvan ze denken dat ik het mooi vind.
Boodschappen doen vs. winkelen. Snap je?
Dat heb je snel besloten.... dat doe je alleen maar omdat je het niet aan mij wil geven, hè?quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ze liggen hier nog wel... en vooralsnog geen idee waar ik het aan uit moet geven eigenlijk.
Edit: toch wel.. volgend jaar waarschijnlijk naar Washington![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, anders versta ik de plraatjes niet.
Stamppottenquote:
quote:Je zit inderdaad in het sfeertje oorbellen, armbanden, kettingen.
Bij nader inzien kan ik de ander beter niet laten kiezen. Ik ben kieskeurig.quote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
Muziek, lingerie, brood?
Geld weggeven is niet hip meer, dat weet je toch. (vrienden)diensten zijn de norm tegenwoordigquote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb je snel besloten.... dat doe je alleen maar omdat je het niet aan mij wil geven, hè?
Dat durf ik best, hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, Lingerie is ook een goeie
Maar wellicht te intiem voor Wyccie om te vragen
Dat heb ik nou ook. Daarom vraag ik ook nooit cadeaus op mijn verjaardag want ik vind het in 99% van de gevallen niet leuk of het is niet precies datgene wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien kan ik de ander beter niet laten kiezen. Ik ben kieskeurig.
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissenquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Daarom vraag ik ook nooit cadeaus op mijn verjaardag want ik vind het in 99% van de gevallen niet leuk of het is niet precies datgene wat ik in gedachten had.
Mooi tochquote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissen
Tja, ik kan gewoon niet enthousiast doen over een cadeau dat ik niet leuk vind.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
Bij een verjaardag vind ik het minder erg, maar dan zeg ik er ook wel altijd bij dat ik geen frutsels wil.
Heel slim.quote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissen
Bovendien; als ik iets nodig heb koop ik het gewoon. Dan ga ik niet wachten tot een verjaardag of een andere gelegenheid zodat iemand het aan me kan geven.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik vraag ook altijd gewoon geld of een CD/DVD-bon.
Dat bedoel ik dus met frutsels. Ik heb ook zo'n hekel aan kaarsjes/waxinelichtjesspul. Er staan nu nog steeds twee van die dingen in de verpakking stof te verzamelen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, ik kan gewoon niet enthousiast doen over een cadeau dat ik niet leuk vind.
"Oh vét! Een blauwgroene kandelaar"
Werkt niet
Misschien is dat wel de onderliggende reden bij mijquote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bovendien; als ik iets nodig heb koop ik het gewoon. Dan ga ik niet wachten tot een verjaardag of een andere gelegenheid zodat iemand het aan me kan geven.
Dan krijg je dus het probleem dat voor eventuele cadeau gevers er weinig anders op zit dan frutsels/onzin of consumptiegoederen te geven. Doe dan maar gewoon geld
Bizar he?quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel slim.
Maar ik schrik eigenlijk wel echt van de bedragen die tegenwoordig uitgegeven worden met Sinterklaas. Vroeger kregen kinderen Lego van hooguit 50 gulden, tegenwoordig is het meteen een Wii of iPod.
Wil jij beweren dat de glazen, blauw-groende kandelaars van de Xenos wél cool zijn?quote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met frutsels. Ik heb ook zo'n hekel aan kaarsjes/waxinelichtjesspul. Er staan nu nog steeds twee van die dingen in de verpakking stof te verzamelen.
Maar blauwgroen is wél cool.
Nou, ik heb 'm ook niet gekregen, was meer een voorbeeld.quote:Op maandag 10 december 2007 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het sowieso raar om een kandelaar aan een man te geven.
Dat valt volgens mij wel mee, ik zag om mij heen vroeger ook wel eens super nintendo's en playstations ontvangen worden. Destijds ook tegen de 700 gulden, en sommige snes spellen waren 130 of 160 gulden.quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel slim.
Maar ik schrik eigenlijk wel echt van de bedragen die tegenwoordig uitgegeven worden met Sinterklaas. Vroeger kregen kinderen Lego van hooguit 50 gulden, tegenwoordig is het meteen een Wii of iPod.
Oh ja, vervelende cadeautjes erbij doen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, ik heb 'm ook niet gekregen, was meer een voorbeeld.
Maar vorig jaar had iemand zo'n ding meegenomen voor het Sinterklaasspel en ik heb dat ding een paar keer in mijn handen gehad.
Ow, dan zat ik zeker bij de arme kindertjes in de klas.quote:Op maandag 10 december 2007 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
Dat valt volgens mij wel mee, ik zag om mij heen vroeger ook wel eens super nintendo's en playstations ontvangen worden. Destijds ook tegen de 700 gulden, en sommige snes spellen waren 130 of 160 gulden.
Naar inflatiecorrectie enz. zijn de cadeaus dus niet echt heel veel duurder denk ik.
Verontrustender vind ik eigenlijk dat dat vroeger eenmaal per jaar was, en er tegenwoordig zowel sinterklaas als kerstmis met cadeas gevierd 'moet' worden
Vroeger wilde ik dat soort dingen ook wel hebben, verschil was: ik kreeg het niet. Ik heb wel een keer een My First Sony gekregen voor Sinterklaas en die is echt lange tijd meegegaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik zeker bij de arme kindertjes in de klas.
Volgens mij waren die spellen destijd tussen de 60 en 80 gulden en de goedkopere en oude spellen rond de 35. Maar ik kan me vergissen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat valt volgens mij wel mee, ik zag om mij heen vroeger ook wel eens super nintendo's en playstations ontvangen worden. Destijds ook tegen de 700 gulden, en sommige snes spellen waren 130 of 160 gulden.
Naar inflatiecorrectie enz. zijn de cadeaus dus niet echt heel veel duurder denk ik.
Verontrustender vind ik eigenlijk dat dat vroeger eenmaal per jaar was, en er tegenwoordig zowel sinterklaas als kerstmis met cadeas gevierd 'moet' worden
Ik zei 'wel eens'. Het was nog niet echt de norm ofzo.quote:Op maandag 10 december 2007 23:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ow, dan zat ik zeker bij de arme kindertjes in de klas.
Ja ééntje was er helemaal weg van dus die is ermee naar huis gegaanquote:Op maandag 10 december 2007 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja, vervelende cadeautjes erbij doen.Gewoon ruilen met een meisje.
Tegen november kreeg je altijd die dikke speelgoedboeken van de Bart Smit of Intertoys. Ik ging dan altijd bladeren en aankruisen wat ik graag wilde hebben. Ik wist wel dat ik nooit iets kreeg, maar ik vond het gewoon al leuk genoeg om het aan te kruisen en ervan te dromen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vroeger wilde ik dat soort dingen ook wel hebben, verschil was: ik kreeg het niet. Ik heb wel een keer een My First Sony gekregen voor Sinterklaas en die is echt lange tijd meegegaan
Inderdaad, ik denk dat je niet zomaar ieder willekeurige vrouwmens lingerie kunt gaan geven.quote:
Heerlijk was dat.quote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegen november kreeg je altijd die dikke speelgoedboeken van de Bart Smit of Intertoys. Ik ging dan altijd bladeren en aankruisen wat ik graag wilde hebben. Ik wist wel dat ik nooit iets kreeg, maar ik vond het gewoon al leuk genoeg om het aan te kruisen en ervan te dromen.
Whehe, moet jij nu eens even denken aan die site van gisteren waar ik dat gekke plaatje had gevonden en aan je moeder......quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
Inderdaad, ik denk dat je niet zomaar ieder willekeurige vrouwmens lingerie kunt gaan geven.
MFS is echt een megaformule. Bestaat het nog?quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een had ik, alleen met andere plaatjes op de groene knoppen
Eh, ja, dat lijkt me geen geen planquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Whehe, moet jij nu eens even denken aan die site van gisteren waar ik dat gekke plaatje had gevonden en aan je moeder......
Zo één had mijn zusje gekregen! Volgens mij was ik daar trotser op dan zij.quote:Op maandag 10 december 2007 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Zo een had ik, alleen met andere plaatjes op de groene knoppen
Spellen voor de Super Nintendo konden echt schofterig duur zijn, tegen de 200 gulden kwam wel es voor. Dat is nog niets vergeleken met de Neo Geo, waar je rustig 600 gulden kon neertellen voor een enkel spelquote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij waren die spellen destijd tussen de 60 en 80 gulden en de goedkopere en oude spellen rond de 35. Maar ik kan me vergissen.
Ik denk het nietquote:Op maandag 10 december 2007 23:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MFS is echt een megaformule. Bestaat het nog?
Oh, ik deed het lekker zonder budget. Dat is het voordeel van dagdromen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heerlijk was dat.
Deed ik ook met vuurwerk. Úren puzzelen om mijn budget rond te krijgen
Waarom?quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben heel voorzichtig de folie van chocolademuntjes er vanaf aan het halen
herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegen november kreeg je altijd die dikke speelgoedboeken van de Bart Smit of Intertoys. Ik ging dan altijd bladeren en aankruisen wat ik graag wilde hebben. Ik wist wel dat ik nooit iets kreeg, maar ik vond het gewoon al leuk genoeg om het aan te kruisen en ervan te dromen.
Als je er euro's van maakt klopt het aardig. Ik herriner het me nog zo goed omdat een klasgenootje van mij toen een snes kreeg met super street fighter 2, die destijds 170 gulden wasquote:Op maandag 10 december 2007 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgens mij waren die spellen destijd tussen de 60 en 80 gulden en de goedkopere en oude spellen rond de 35. Maar ik kan me vergissen.
Ook herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heerlijk was dat.
Klinkt bekend, kijken hoe je het leukste vuurwerk voor elkaar kreeg voor het budget wat je hadquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heerlijk was dat.
quote:Op maandag 10 december 2007 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik deed het lekker zonder budget. Dat is het voordeel van dagdromen.
ook hier herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee sorry, 600 geloof ik echt nietquote:Op maandag 10 december 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spellen voor de Super Nintendo konden echt schofterig duur zijn, tegen de 200 gulden kwam wel es voor. Dat is nog niets vergeleken met de Neo Geo, waar je rustig 600 gulden kon neertellen voor een enkel spel
Paar jaar terug had je ook nog het N64 spel Conker's Bad Fur Day, die kwam best dicht in de buurt van de 250 gulden
Het klopt echtquote:Op maandag 10 december 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee sorry, 600 geloof ik echt niet
Ik ga ff zoeken
quote:Op maandag 10 december 2007 20:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Erwin Olaf maakt echt héle vétte dingen
Op de wiki staat dat spellen verkrijgbaar waren vanaf $200quote:Op maandag 10 december 2007 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee sorry, 600 geloof ik echt niet
Ik ga ff zoeken
Ik volg met herkenbaarquote:Op maandag 10 december 2007 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heerlijk was dat.
Geheugenkaart? In de tijd dat ik wel eens Zelda speelde was dat helemaal niet in the picture. Zal wel een soort van generatiekloof zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat toen de normale prijs was. Net zoals je nu de nieuwste mobieltjes hebt van 400 euro. Maar die koopt toch ook niemand? Over een paar jaar zijn ze nog maar 100 euro.quote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
Het klopt echt
Dit plan werd echter al snel verlaten en toen het systeem nationaal werd gelanceerd hing er een prijskaartje aan van $649,99 Amerikaanse dollar, inclusief twee joysticks, een geheugenkaart en een meegeleverd spel Magician Lord. Dit pakket werd het "Gold System" gedoopt. Er was ook een "Silver System"-pakket verkrijgbaar met slechts één joystick, geen geheugenkaart en zonder meegeleverd spel. De spellen waren verkrijgbaar vanaf $200 (en hoger).
1990: 1.8200quote:Op maandag 10 december 2007 23:42 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Op de wiki staat dat spellen verkrijgbaar waren vanaf $200
Is de dollar niet ooit een knaak waard geweest zo'n beetje toen?
Als je tweakers.net als bron accepteert heb ik er hier een. Misschien slingert bij m'n moeder nog een PU uit dat tijdperk rond, en daar werd echt een prijs van 599 gulden voor een spel genoemdquote:Op maandag 10 december 2007 23:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kan het zo gauw niet vinden maar ik geloof niet zoveel van die prijzen.
Dan moet je een spel hebben gehad van $300. Bizarquote:Op maandag 10 december 2007 23:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Het klopt echt
Niettemin, droeg deze extreme kracht een hoog prijskaartje. De geplande introductieprijs van de spelcomputer was geraamd op $599,00 Amerikaanse dollar en zou worden geleverd met twee joysticks en een computerspel (men had de keuze uit Baseball of NAM-1975). Dit plan werd echter al snel verlaten en toen het systeem nationaal werd gelanceerd hing er een prijskaartje aan van $649,99 Amerikaanse dollar, inclusief twee joysticks, een geheugenkaart en een meegeleverd spel Magician Lord. Dit pakket werd het "Gold System" gedoopt. Er was ook een "Silver System"-pakket verkrijgbaar met slechts één joystick, geen geheugenkaart en zonder meegeleverd spel. De spellen waren verkrijgbaar vanaf $200 (en hoger). Met deze relatief hoge prijzen, prijzen die veel gamers zich niet konden veroorloven, was het systeem voornamelijk gericht op een nichemarkt binnen de spelcomputermarkt.
Die lompe cartridge dingen waar de spellen op stonden zijn immers toch ook niks anders dan een soort van geheugenkaart. En net zoals toen zijn er nu ook mensen die voor te veel geld bullshit kopen, ik zie op mn werk regelmatig nokia n95s twv 600 euro simlockvrij voorbij komen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Geheugenkaart? In de tijd dat ik wel eens Zelda speelde was dat helemaal niet in the picture. Zal wel een soort van generatiekloof zijn. Ik kan me ook niet voorstellen dat dat toen de normale prijs was. Net zoals je nu de nieuwste mobieltjes hebt van 400 euro. Maar die koopt toch ook niemand? Over een paar jaar zijn ze nog maar 100 euro.
Ik ken er één:quote:Op maandag 10 december 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ken jij nog leuke 'Yo momma' oneliners?
Dat zijn dan gewoon de spellen. In die tijd werd dat toch niet zo genoemd. Dus ik denk dat dat stuk over nieuwere consoles gaat.quote:Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Whiteguy het volgende:
Die lompe cartridge dingen waar de spellen op stonden zijn immers toch ook niks anders dan een soort van geheugenkaart.
Zeggen ze dat niet alleen maar om op te scheppen? Je moet toch best achterlijk zijn om dat te kopen. (Of miljonair zijn.)quote:En net zoals toen zijn er nu ook mensen die voor te veel geld bullshit kopen, ik zie op mn werk regelmatig nokia n95s twv 600 euro simlockvrij voorbij komen.
quote:Op maandag 10 december 2007 23:51 schreef erkel het volgende:
Ik ken er één:
Yo momma is so fat!, that she uses the equator as her belt
Nouja.. als mensen hem bij mij bestellen en dat geld er voor neerleggen ga ik niet vragen of ze dat ding gaan gebruiken om mee op te scheppenquote:Op maandag 10 december 2007 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zeggen ze dat niet alleen maar om op te scheppen? Je moet toch best achterlijk zijn om dat te kopen. (Of miljonair zijn.)
Dan moet ik passen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde er eigenlijk eentje over lingerie.
250 gulden was ook extreem veel, had er onder andere mee te maken dat dat spel niet officieel door Nintendo werd uitgegeven. Meeste spellen waren geloof ik niet duurder dan 150 gulden, maar je had uitschieters die meer richting de 200 gingenquote:Op maandag 10 december 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan moet je een spel hebben gehad van $300. Bizar
Er staat wel bij dat het een nichemarktproduct was. En dat waren de Nintendos en Segas niets.
Kun je iets vinden over de prijs van Nintendospellen destijds? 250 gulden lijkt me nog steeds absurd hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |