200 euroquote:Op maandag 10 december 2007 22:17 schreef wyccie het volgende:
Hee, wat hebben jullie gekregen van Sinterklaas? Ik heb inspiratie nodig.
Oh ja.quote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
200 euro
maar dat is waarschijnlijk niet de inspiratie die je zocht
Idd, ik had dan ook zo weinig op m'n lijstje gezet dat de kans ongeveer 50% was dat ik deze zou krijgen, en anders zou het iets van Pink Floyd worden, maar die ga ik binnenkort dan maar zelf kopenquote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn echt enorm veel slechtere cadeaus bedenkbaar
Jawel, een DVD van Bert en Ernie (dat is dan niet eens ze heel ergquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, arme Nem. [ afbeelding ]
Echt niks gekregen?
Je hebt m'n toestemmingquote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Aw, die smiley jat ik. [ afbeelding ]
En als je Sint nou ook ¤200,- geeft?quote:Op maandag 10 december 2007 22:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja.
Nou, ik zou dat best wel op mijn verlanglijstje willen zetten, maar dat word keihard genegeerd door de beste Sint.
Dat is een eerlijke ruil. Dat wil ik niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:31 schreef Supersheep het volgende:
En als je Sint nou ook ¤200,- geeft?
nou heb ik dus geen idee wat jij nodig hebtquote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wil iets vragen wat ik nodig heb, maar ook iets vragen waarbij de ander nog iets leuks kan uitzoeken.
Oorbellen of zo?
De chocoladeletters zijn al uit de schappen. En ik wil iets wat niet 'hap-slik-weg' kan.quote:Op maandag 10 december 2007 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
maareeh.. wat is er mis met een volledige naam inclusief doopnamen en achternaam in chocoladeletters ?
Een tattooquote:Op maandag 10 december 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Ik wil iets vragen wat ik nodig heb, maar ook iets vragen waarbij de ander nog iets leuks kan uitzoeken.
Oorbellen of zo?
Ik heb jouw 200 euro nodig.quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Whiteguy het volgende:
nou heb ik dus geen idee wat jij nodig hebt
Ik bedoel niet iets zoals "rode sokken maat 35-38" of "de nieuwste cd van Jantje Smit".quote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
Een tattoo
Wat bedoel je met "waarbij de anders nog iets leuks kan uitzoeken"?
Iets dat erbij past of iets dat nog iets in het budget overlaat?
Mijn 13 dvd's die ik vorige week heb besteld had ik al binnen. En cd's vraag ik altijd. Dit jaar maar niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
Een goede DVD/CD wellicht?
Dat gaat niet. Ik ben analfabeet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Een boek?
Een prentenboekquote:
wel nagesynchroniseerd?quote:
quote:
Ze liggen hier nog wel... en vooralsnog geen idee waar ik het aan uit moet geven eigenlijk.quote:
Wat doen?quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Edit: toch wel.. volgend jaar waarschijnlijk naar Washington![]()
Eens!quote:Op maandag 10 december 2007 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word zo gruwelijk schijtbaggerziek van kutzeikerds. Een scheet laten is tegenwoordig al een belediging van de Profeet
Flikker op!
Ja, anders versta ik de plaatjes niet.quote:Op maandag 10 december 2007 22:47 schreef TradeMarkie het volgende:
wel nagesynchroniseerd?
Muziek, lingerie, brood?quote:Op maandag 10 december 2007 22:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel niet iets zoals "rode sokken maat 35-38" of "de nieuwste cd van Jantje Smit".
Maar bijvoorbeeld oorbellen: en dan mogen ze zelf een paar uitzoeken waarvan ze denken dat ik het mooi vind.
Boodschappen doen vs. winkelen. Snap je?
Dat heb je snel besloten.... dat doe je alleen maar omdat je het niet aan mij wil geven, hè?quote:Op maandag 10 december 2007 22:49 schreef Whiteguy het volgende:
Ze liggen hier nog wel... en vooralsnog geen idee waar ik het aan uit moet geven eigenlijk.
Edit: toch wel.. volgend jaar waarschijnlijk naar Washington![]()
quote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, anders versta ik de plraatjes niet.
Stamppottenquote:
quote:Je zit inderdaad in het sfeertje oorbellen, armbanden, kettingen.
Bij nader inzien kan ik de ander beter niet laten kiezen. Ik ben kieskeurig.quote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef Supersheep het volgende:
Muziek, lingerie, brood?
Geld weggeven is niet hip meer, dat weet je toch. (vrienden)diensten zijn de norm tegenwoordigquote:Op maandag 10 december 2007 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat heb je snel besloten.... dat doe je alleen maar omdat je het niet aan mij wil geven, hè?
Dat durf ik best, hoor.quote:Op maandag 10 december 2007 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, Lingerie is ook een goeie
Maar wellicht te intiem voor Wyccie om te vragen
Dat heb ik nou ook. Daarom vraag ik ook nooit cadeaus op mijn verjaardag want ik vind het in 99% van de gevallen niet leuk of het is niet precies datgene wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 10 december 2007 22:54 schreef wyccie het volgende:
Bij nader inzien kan ik de ander beter niet laten kiezen. Ik ben kieskeurig.
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissenquote:Op maandag 10 december 2007 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook. Daarom vraag ik ook nooit cadeaus op mijn verjaardag want ik vind het in 99% van de gevallen niet leuk of het is niet precies datgene wat ik in gedachten had.
Mooi tochquote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissen
Tja, ik kan gewoon niet enthousiast doen over een cadeau dat ik niet leuk vind.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef wyccie het volgende:
Bij een verjaardag vind ik het minder erg, maar dan zeg ik er ook wel altijd bij dat ik geen frutsels wil.
Heel slim.quote:Op maandag 10 december 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
Dat was nou precies de motivatie van mijn sint om bovengenoemd cadeau te geven. Kan ik het zelf beslissen
Bovendien; als ik iets nodig heb koop ik het gewoon. Dan ga ik niet wachten tot een verjaardag of een andere gelegenheid zodat iemand het aan me kan geven.quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik vraag ook altijd gewoon geld of een CD/DVD-bon.
Dat bedoel ik dus met frutsels. Ik heb ook zo'n hekel aan kaarsjes/waxinelichtjesspul. Er staan nu nog steeds twee van die dingen in de verpakking stof te verzamelen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, ik kan gewoon niet enthousiast doen over een cadeau dat ik niet leuk vind.
"Oh vét! Een blauwgroene kandelaar"
Werkt niet
Misschien is dat wel de onderliggende reden bij mijquote:Op maandag 10 december 2007 23:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bovendien; als ik iets nodig heb koop ik het gewoon. Dan ga ik niet wachten tot een verjaardag of een andere gelegenheid zodat iemand het aan me kan geven.
Dan krijg je dus het probleem dat voor eventuele cadeau gevers er weinig anders op zit dan frutsels/onzin of consumptiegoederen te geven. Doe dan maar gewoon geld
Bizar he?quote:Op maandag 10 december 2007 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heel slim.
Maar ik schrik eigenlijk wel echt van de bedragen die tegenwoordig uitgegeven worden met Sinterklaas. Vroeger kregen kinderen Lego van hooguit 50 gulden, tegenwoordig is het meteen een Wii of iPod.
Wil jij beweren dat de glazen, blauw-groende kandelaars van de Xenos wél cool zijn?quote:Op maandag 10 december 2007 23:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus met frutsels. Ik heb ook zo'n hekel aan kaarsjes/waxinelichtjesspul. Er staan nu nog steeds twee van die dingen in de verpakking stof te verzamelen.
Maar blauwgroen is wél cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |