Geniaalquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
Wa veur kleur tractor hedde gij?
Wa veur kleur uutslag hedde gijquote:Op maandag 10 december 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
Wa veur kleur tractor hedde gij?
Vertel je ze mij ook ff?quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Ladidadida het volgende:
D'r hangen er bij ons een paar op de wc (wc-wijsheid), zal eens even gaan kijken..
jullie hebben wel een flink huis niet?quote:Op maandag 10 december 2007 20:23 schreef Ladidadida het volgende:
D'r hangen er bij ons een paar op de wc (wc-wijsheid), zal eens even gaan kijken..
idd, dat is een flinke wandelingquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
jullie hebben wel een flink huis niet?
Waarom?quote:
Haha, studentenflatquote:Op maandag 10 december 2007 20:46 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
jullie hebben wel een flink huis niet?
Mag ik jouw kruis nagelen.quote:Op maandag 10 december 2007 21:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Haha, studentenflatIk heb even gekeken maar had het verkeerd. Het gaat om pick-up lines voor wanhopige mensen. Sorry
Ik heb er behoefte aanquote:
Komt op tzelfde neer, post toch maarquote:[..]
Haha, studentenflatIk heb even gekeken maar had het verkeerd. Het gaat om pick-up lines voor wanhopige mensen. Sorry
Voornamelijk jankend in een foetushouding in de hoek van de kamer zitten. Tenenkrommend...quote:Op maandag 10 december 2007 23:25 schreef Nembrionic het volgende:
Wát een topic
Ik niet of ik moet lachen of huilen of allebei.
en wel oppassen dat de hond je niet opeetquote:Op maandag 10 december 2007 23:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voornamelijk jankend in een foetushouding in de hoek van de kamer zitten. Tenenkrommend...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |