En een boete wegens opzettelijk onjuiste aangifte doen in het verschiet...quote:Op woensdag 12 december 2007 14:54 schreef Soempie het volgende:
't gaat over m'n aangifte over 2005.![]()
Ik heb een bedrag niet doorgegeven, wat ik wel had aan inkomsten. Daar heb ik toen nog over gebeld om te vragen of ik dat nu wel of niet op moest geven. Toen zeiden ze van niet.![]()
Jahoor, gezeik.
whehehe nicequote:Op woensdag 12 december 2007 14:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Gelukkig komen je belastingcenten goed terecht
als ik nou spannendquote:
Als het goed is heb ik nog wel ergens de naam van degene die zei dat ik dat niet op moest geven.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
En een boete wegens opzettelijk onjuiste aangifte doen in het verschiet...
Ik mag vrijdag terug naar de kaakchirurg. Afgelopen vrijdag verstandskiezen er uit.. dikke wang is nu wel zo'n beetje over maar ik kan nog steeds mn mond maar voor een klein kiertje open krijgen. En dat terwijl er met de kerstperiode wel behoorlijk geschrokt moet gaan worden.quote:
Neuh, ik ben al zenuwachtig door MadMaster.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:16 schreef Etcetera het volgende:
als ik nou spannendzeg, word je dan zenuwachtig
owwquote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag terug naar de kaakchirurg. Afgelopen vrijdag verstandskiezen er uit.. dikke wang is nu wel zo'n beetje over maar ik kan nog steeds mn mond maar voor een klein kiertje open krijgen. En dat terwijl er met de kerstperiode wel behoorlijk geschrokt moet gaan worden.
nope, geen idee...quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
owwwat willen ze er aan doen? Weet je dat al?
Dat word prakken of via infuus?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag terug naar de kaakchirurg. Afgelopen vrijdag verstandskiezen er uit.. dikke wang is nu wel zo'n beetje over maar ik kan nog steeds mn mond maar voor een klein kiertje open krijgen. En dat terwijl er met de kerstperiode wel behoorlijk geschrokt moet gaan worden.
Ja als het niet snel opgelost kan worden hoop ik wel een blender mee naar huis te krijgen. Die biefstukken moeten toch naar binnen.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat word prakken of via infuus?![]()
Wat moet je anders doen met kerst dan de heledag in de kerk zitten?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
dat is immers wel de kerstgedachte... gezellig eten met de familie
Ik zal alles in mijn mogelijkheden aangrijpen om de gang naar de kerk te voorkomen. Wat een onzin.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moet je anders doen met kerst dan de heledag in de kerk zitten?
Tijdens het gourmetten:quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja als het niet snel opgelost kan worden hoop ik wel een blender mee naar huis te krijgen. Die biefstukken moeten toch naar binnen.
dat is immers wel de kerstgedachte... gezellig eten met de familie
Echt duidelijk zijn ze nietquote:Op woensdag 12 december 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto's van de theatersportwedstrijd zijn online
Je staat er veel op! Leuk!quote:Op woensdag 12 december 2007 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Foto's van de theatersportwedstrijd zijn online
wel sfeervolquote:Op woensdag 12 december 2007 15:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Tijdens het gourmetten:
Whiteguy stukje vlees van de gourmet afpakt
Whiteguy stukje vlees in blender stopt
"Hey Whiteguy, kun je mij alsjeblieft de.." KGGGGGRRIEWRGHGGGGGRGGGGGGGGGGGGGGGGRGGGGGGGGGGKGIEWH
Whiteguy stukje vlees opdrinkt met een rietje
Zijn er geen biefstuk-zetpillen?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:32 schreef Whiteguy het volgende:
Ja als het niet snel opgelost kan worden hoop ik wel een blender mee naar huis te krijgen. Die biefstukken moeten toch naar binnen.
daar zou ik zo'n ontzettende koppijn van krijgenquote:Op woensdag 12 december 2007 15:54 schreef B.ertha het volgende:
Ben ik weer
Ik ben/was echt duf, 4 uur aan één hele saaie opdracht werken in een slecht geventileerde ruimte, achter de pc. Was er bijna misselijk van
Het was best donker daarbinnen, dat is op zich wel prettig maar niet zo handig voor de foto'squote:
En wat kijk ik vrolijk hequote:
Biefstuk tartaarquote:Op woensdag 12 december 2007 16:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn er geen biefstuk-zetpillen?
Misschien heeft cobra wel nog een instant kerstmaaltijd in een zakje voor je, alleen maar water toe te voegenquote:
In eerste instantie dacht ik dat de kleding van jou zelf was.quote:Op woensdag 12 december 2007 16:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En wat kijk ik vrolijk he. Wat vind je van mijn schitterende roze damesnachthemdteamkleding?
oranje komt door het lichtquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat de kleding van jou zelf was.Vond het wel 'typisch Tim'.
![]()
Dacht ook dat het oranje was.
![]()
Nee het is echt roze (want dat is de teamkleur) en twee van mijn drie teamgenoten hebben precies hetzelfde aan (zelfde maat zelfsquote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat de kleding van jou zelf was.Vond het wel 'typisch Tim'.
![]()
![]()
Dat had ik ook een beetjequote:Op woensdag 12 december 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat had ik ook een beetje
Het Hawaii-shirt idee
En wat is het geworden?quote:
Hartige taart. Kant en klaar.quote:
bamiquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Doet niet veel onder voor de zojuist door mij weggewerkte cup a soup en opgewarmde bami
Je moet natuurlijk wel chinese tomaat nemen.. maar het haalt het inderdaad bij lange na niet bij verse soep. Daar zitten dan wel weer grotere stukjes in die ik momenteel dus niet naar binnen krijgquote:Op woensdag 12 december 2007 17:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
bami![]()
cup a soup krijg ik niet weg.
Men, dan is het wel heel erg.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:06 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel chinese tomaat nemen.. maar het haalt het inderdaad bij lange na niet bij verse soep. Daar zitten dan wel weer grotere stukjes in die ik momenteel dus niet naar binnen krijg
Dat geldt niet, je bent zelf verantwoordelijk voor je aangifte.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik nog wel ergens de naam van degene die zei dat ik dat niet op moest geven.![]()
![]()
en die smiley wil ik ook al het hele jaar gebruikenquote:Op woensdag 12 december 2007 17:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Doe ik ook al dagen.
http://www.youtube.com/watch?v=EOe18JcatZo
Ik weet dat het niet geldt. Alleen ik heb er 2 mensen over gesproken en vind het zwaar belachelijk dat ze het bij de belastingdienst zelf niet eens goed in kunnen vullen.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat geldt niet, je bent zelf verantwoordelijk voor je aangifte.
Jouw krabbel staat er onder...
Ik spreek uit ervaring, maar als je netjes de naheffing(en) betaald, schelden ze je de boete's meestal wel kwijt.
Ze gebruiken het als pressie-middel...
Half tien.quote:Op woensdag 12 december 2007 00:17 schreef wyccie het volgende:
Ik hoef er ook pas rond een uur of 3 te zijn, maar ik ga wel om half 8 uur opstaan. Denk ik.
(Gister zei ik dat ik om 7 uur op wou staan, dat is weer niet gelukt. En ik blijf het porberen.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |