Ja ik moet er niet zoveel van hebben, azijn op mijn patatquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fish and Chips, met salt and vinager!![]()
![]()
Ik moet het toe geven; als ik azijn over mijn patat mieter zitten de andere mensen wel even raar te kijken.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet er niet zoveel van hebben, azijn op mijn patat
quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ze staan me hier steeds aan te gapen omdat ik geen melk in mijn thee doe
En bedankt.quote:Op dinsdag 11 december 2007 01:50 schreef Nembrionic het volgende:![]()
Ze zijn voor de ochtendploeg. Ik moet echt gaan slapen en ik wil persé nog een stuk van The Golden Compass lezen
ik denk het welquote:Op maandag 10 december 2007 19:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh vraag voor Etsie: zijn knijpertjes en kniepertjes hetzelfde? De eerste zag ik zaterdag liggen in de Super de Boer
ik las hetquote:Op maandag 10 december 2007 22:21 schreef Whiteguy het volgende:
'Shirt Inter beledigend voor islam'
Dit had wel een mooie toevoeging geweest voor het reltopic van etcetera
dat wil ik ook altijd. of in mijn geval dan een boekenbon. maar 'dat vinden we niet leuk om te geven'quote:Op maandag 10 december 2007 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mooi toch
Ik vraag ook altijd gewoon geld of een CD/DVD-bon.
hier ookquote:Op maandag 10 december 2007 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tegen november kreeg je altijd die dikke speelgoedboeken van de Bart Smit of Intertoys. Ik ging dan altijd bladeren en aankruisen wat ik graag wilde hebben. Ik wist wel dat ik nooit iets kreeg, maar ik vond het gewoon al leuk genoeg om het aan te kruisen en ervan te dromen.
pitt doet maggi over z'n patatquote:Op dinsdag 11 december 2007 02:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik moet het toe geven; als ik azijn over mijn patat mieter zitten de andere mensen wel even raar te kijken.
Maar ik vind het heerlijk.
* knuffel geeftquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:31 schreef Etcetera het volgende:
verder slechtemorgenheb voor de verandering (
) koppijn. slecht geslapen. en zie het niet zitten dat ik m'n stageopdracht af ga krijgen.
thanksquote:Op dinsdag 11 december 2007 09:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
* knuffel geeft![]()
Hoezo zie je het niet zitten met je stageopdracht? Tijdgebrek alleen?
Als je de info niet krijgt kun je er ook weinig aan doen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:55 schreef Etcetera het volgende:
thanks
tijdgebrek vooralik heb nog 2 maanden voor 6 flashanimaties waarvan ik van 1 nog maar info binnen heb. maar nu ben ik zo van: als ik bang ben dat ik het niet red, doe ik geen ruk, waardoor ik het zeker niet red. daarom ga ik nu toch 's beginnen
jaquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als je de info niet krijgt kun je er ook weinig aan doen.![]()
jaquote:Erg hè, bij tijdgebrek ga ik ook altijd uitstelgedrag vertonen.Maar je kunt dus die ene wel maken.
succesquote:
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
Trouwens: [ afbeelding ]
1 maand![]()
![]()
Als het goed is mag ik vanaf vandaag in de msn-lijst van Sven z'n werk.Z'n baas heeft dat toegezegd, die had niet verwacht dat we die maand door zouden komen.
![]()
En 2e kerstdag vier ik bij z'n ouders!![]()
quote:
Sven zei het vannacht.quote:gefeliciteerd![]()
Je hebt me in een keer zenuwachtig.quote:en spannend zeg, kerst bij z'n ouders
'gefeliciteerd met mij'quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:40 schreef Soempie het volgende:
[..]dankje. Gaat wel goedkomen.
[..]
Sven zei het vannacht.
Ik: Gefeliciteerd met mij!!![]()
Sven:!
[..]
Je hebt me in een keer zenuwachtig.
Knuffels verzekerd.quote:Op dinsdag 11 december 2007 10:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
'gefeliciteerd met mij'dat ga ik 14 feb tegen pitt zeggen
![]()
ik denk eerder 'quote:
Nee, dat noemen ze hard van stapel.quote:
jeujquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:13 schreef Soempie het volgende:
Op 21 december maakt de IB-Groep de studiefinanciering voor de maand december over.
Die was gewoon zo flauw/kinderachtig dat ik hem niet eens aan zag komenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jeujmoet nog steeds schoenen kopen
net Jan voor de gek gehouden
'zo, nu ga ik even roken' ik: 'oh, goed idee, ik ga even mee' hij kletst door, kijkt me ineens aan: wat zeg je nourook jij? ik:
![]()
wij naar beneden, ik vogel m'n pakje sigaretten uit m'n jaszak en hij: hey je rookt echt! sinds wanneer dan? ik: sinds 5 decemberhij wil al een vuurtje aanbieden en ziet dat ik een chocoladesigaret afpel
![]()
morgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die was gewoon zo flauw/kinderachtig dat ik hem niet eens aan zag komen
GOEDEMORGEN trouwens
Ik kreeg een opmerking toen ik eerst toast met alleen boter probeerde. Dat vond ik niet lekker dus toen smeet ik er wat suiker over heen (veel meer beleg was er niet). Toen kreeg ik te horen "I can't believe you're going to eat that!"quote:Op dinsdag 11 december 2007 02:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ze staan me hier steeds aan te gapen omdat ik geen melk in mijn thee doe
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:21 schreef iamredleader het volgende:stomme maag/darmen
![]()
Kon gisternacht weer eens m'n nest uitkomen vooren
![]()
Sorry, beetje grafisch, ik weet het, maar ik voel me echt
shit.. nu je het zegtquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
morgen![]()
mjah, het idee had ik al een tijdje, want hij heeft gezegd dat ik minstens een verslaving moest hebben: koffie of roken. en ivm sinterklaastijd en heb je weer chocoladesigaretten op de markt. ik had al een leeg pakje Lucky Strike, met sinterklaas chocoladesigeretten gekregen
het kan grafischer (nee dat is geen uitnodigingquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:21 schreef iamredleader het volgende:stomme maag/darmen
![]()
Kon gisternacht weer eens m'n nest uitkomen vooren
![]()
Sorry, beetje grafisch, ik weet het, maar ik voel me echt
is het dan niet al koudquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
shit.. nu je het zegt
mn koffie staat al een half uur klaar te zijn![]()
![]()
![]()
Ja, natuurlijk. En nu ga ik een grote pot thee zetten, ik slinger later (volgend topic?) nog wel even langs.quote:
inderdaad en dan is mayonaise op de patat vreemdquote:Op dinsdag 11 december 2007 01:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik moet er niet zoveel van hebben, azijn op mijn patat
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in vakantieieieieie! Of weer es echt helemaal vrij, dat ik echt niets hoef te doen
Dag medestanderquote:
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Soempie het volgende:
Er kwam net een loodgieter, omdat het beneden lekt als we douchen.![]()
Die man gaat net weg: 'leuke spiegel'![]()
Dus ik:gewoon zo'n ordinair ding. Naar de badkamer, zie ik dat de hele spiegel vol staat met
- teksten en poppetjes van Sven.
ik ookquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in vakantieieieieie! Of weer es echt helemaal vrij, dat ik echt niets hoef te doen
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:34 schreef RoofingBurner het volgende:
vrijdag 7 december 2007 09:00 verstuur
Kantoorgrapje loopt uit de hand
Evert bracht gisteren grote consternatie op zijn afdeling teweeg, toen hij een van Sinterklaas gekregen chocoladesigaretje opstak.
Uiteindelijk werd hem onder dreiging van ontslag op staande voet, dringend verzocht het sigaretje buiten op te 'roken'.
Bron
deez is al oudquote:Op dinsdag 11 december 2007 11:37 schreef MadMaster het volgende:
Soempie, heeft Sven jouw avatar gemaakt?
Whaha, dat is lekker wakker worden met zo'n postquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:25 schreef Soempie het volgende:
Trouwens: [ afbeelding ]
1 maand![]()
![]()
Als het goed is mag ik vanaf vandaag in de msn-lijst van Sven z'n werk.Z'n baas heeft dat toegezegd, die had niet verwacht dat we die maand door zouden komen.
![]()
En 2e kerstdag vier ik bij z'n ouders!![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik kreeg een opmerking toen ik eerst toast met alleen boter probeerde. Dat vond ik niet lekker dus toen smeet ik er wat suiker over heen (veel meer beleg was er niet). Toen kreeg ik te horen "I can't believe you're going to eat that!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |