In welk land hang jij uit dan?quote:Op donderdag 13 december 2007 00:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Volgens mijn agenda ben je nog 35 minuten jarig
Mocht er ooit nog een meeting komen, dan kom ik definitief niet...quote:Op donderdag 13 december 2007 00:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Iedereen ligt nu met Soemp in bed te vozen
puur toevalquote:Op woensdag 12 december 2007 20:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kom je toevallig net aanwaaien of was je aan het wachten tot iemand iets postte?
ik ga echt niet elke keer dat pitt gaat roken meelopen, vind ik echt onzinnig. en te koudquote:Op woensdag 12 december 2007 22:54 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Toen ik in Ierland was had bijna elke drukke kroeg gezorgd voor een buitengelegenheid. Verwarmd dakterras bijvoorbeeld. Vaak was het dan binnen behoorlijk rustig.
't Is natuurlijk wel een beetje zo... als je met 8 vrienden bent waarvan er 1 rookt.. ga je hem niet in zn eentje buiten laten staan maar ga je met zn allen naar het verwarmd terras.
De kroegen die niet zo'n gelegenheid hadden waren opvallend rustiger.
ditoquote:Op woensdag 12 december 2007 23:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Last van mn lenzen krijg ik niet echt .. .maar ik vond het wel echt prima dat je thuis komt en je kleren gewoon nog fris ruiken. Als je naar een kroeg bent geweest met rokers kan je meteen je kleren weggooien in de was doen.![]()
Ben dus ook wel voorstander.. maargoed dat zijn de meeste nietrokers wel denk ik.
alsnog van harte gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 00:22 schreef Neleos het volgende:
Ja, ik was jarig! Bedankt voor de felicitaties.
da's geen verplicht nummertje hoorquote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mocht er ooit nog een meeting komen, dan kom ik definitief niet...
Gezien de reakties gisterenavond twijfel ik daar enigzins aan...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Etcetera het volgende:
da's geen verplicht nummertje hoor
En:quote:tevens goedemorgen
Klikt u maar...quote:Op donderdag 13 december 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
vanwaar de new release eigenlijk in je ava
quote:Op donderdag 13 december 2007 09:07 schreef Etcetera het volgende:
da's geen verplicht nummertje hoor
Kijk aan, de maletakquote:
quote:
quote:Op donderdag 13 december 2007 11:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Verveling verveling
Verveling slaat weer toe
En het gevolg daarvan is dat ik weer niets doe
Ik verveel me haast de tering
In Afrika woont de gnoe
Dat ga ik zo ook doen, even een broodje halen. Ik bedenk me nu dat ik in de tussentijd ook prima naar huis had gekund om daar te lunchen, maar daar is het nu te laat voorquote:
Je besloot op het laatste moment dat een carrière als winkeldievegge niet zo'n goed idee was?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Ik had kerstkransjes in m'n handen, koekjes, spekkies en cola..
Alles weer teruggelegd.
Je bent bekeerd en gaat alsnog de Ramadan van dit jaar inhalen?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alles weer teruggelegd.
sukkelquote:Op donderdag 13 december 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
Alles weer teruggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb onze video's van dvhn een kerstpimpje gegeven met photoshopresultaat is binnenkort online te zien
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met school
Ik ben echt aan vakantie toe, ik zit me toch met een chagerijnig gezicht in de klas
ik heb altijd al willen weten hoe ze zo'n knoop nou leggenquote:
Hey, ik ook!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:17 schreef Nesle het volgende:
Ik ben echt hélemaal klaar met school
Ik ben echt aan vakantie toe, ik zit me toch met een chagerijnig gezicht in de klas
quote:Op donderdag 13 december 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
sukkel
mja, en nu eet ik patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Die post was iets later dus er stond nog niet wat het wasquote:Op donderdag 13 december 2007 16:45 schreef Soempie het volgende:
Ik heb een tijdje naar die foto zitten kijken afvragend wat dat nou was. Voortaan maar gelijk doorscrollen naar beneden.
RIP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |