ah, dat is wel geinig ja!quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef Sirolf het volgende:
Hans, ik zie ook al een tijdje PO-IPs voorbijkomen in de logs (ook van de megahit-poll).
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=9NUrR1U-HyIquote:Op zondag 25 november 2007 17:17 schreef Againzender het volgende:
die takkuhpapegaai duikt ook overal op war?
Kwam er ook net achter inderdaad, prutsers @ Google weer!quote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al opgevallen dat youtube deaud is? Irri, was net naar ekstraweekend aant kijke
*kijkt*quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=9NUrR1U-HyI![]()
OMG! Giel Beelen die dacht dat ie grappig was met zijn constante Goeiemoggel. Wat een kansloze zielepiet.quote:
Yeah, heerlijk weekend gehadquote:Op maandag 26 november 2007 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker weekend gehad allemaal?
Zoeyzo heeft zo'n jingle:quote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
radio drei fm
fur hollandische rundfolk!
Ze moeten die jingle echt maken
(Die duitser laatst bij giel had dat steeds)
Hier nergens last van...quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, heerlijk weekend gehad. U ook?
Die reageerpagina blijft eerst 100 x refreshen voordat ik kan reageren trouwens.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
EKDOM!![]()
"Moggel toch een end op man"
Inderdaad, nog zo'n goeiemoggel-mongool.quote:
Nou eigenlijk wel een prima weekend gehad jaquote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, heerlijk weekend gehad. U ook?
Die reageerpagina blijft eerst 100 x refreshen voordat ik kan reageren trouwens.
Best leuk hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drukke week deze week...Gelukkig maar, dan hoor ik die kut Editors MH tenminste niet zoveel
Zit je op de afdeling transploft?quote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
dat gemoggel word je ook strontziek van, zelfs bij UPC is die grap al meer dan een week oud
Inderdaad een irritant nummerquote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Jackson
Is she really going out with him![]()
![]()
Is she really going out with him acapella versie![]()
![]()
ik werk gelukkig bij een ander kutbedrijfquote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit je op de afdeling transploft?![]()
Sterkte!
Om te jankequote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Please shoot me!
Ik zet eigenlijk nooit m'n radio uit voor een nummer...Maar voor de Editors, Keane en nog meer van dat gejengel doe ik het wel..
Ik vond A&DM al een vervelende megahit...Aardig nummer, maar niet voor zoveel....
Editors is een kutnummer...En dan ook nog eens zoveel
Om te janke
Alain Clark niet te vergeten!quote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om te janke![]()
.
Ik denk dat ik eind volgende maand maar is een "Kut Top10 2007" ga maken. "Chasing Cars' onbetwist op 1, Fergie erin, Racoon en meer van die kloteplaten.
Keanequote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Please shoot me!
Ik zet eigenlijk nooit m'n radio uit voor een nummer...Maar voor de Editors, Keane en nog meer van dat gejengel doe ik het wel..
Oja, en die nare Plainwhite T's natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alain Clark niet te vergeten!
Sean Kingston mag er ook wel bij.
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alain Clark niet te vergeten!
Mwoah, beetje veel van het hetzelfde.quote:
Keane vind ik ook wel goed idd, al is die nieuwe single wel heel erg veel van hetzelfde.quote:Op maandag 26 november 2007 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Keane?
Dat is geniaal
Okee die nieuwe single valt me behoorlijk tegen
En voor jou de GooGoo Dolls, de 4 niet blondjesquote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om te janke![]()
.
Ik denk dat ik eind volgende maand maar is een "Kut Top10 2007" ga maken. "Chasing Cars' onbetwist op 1, Fergie erin, Racoon en meer van die kloteplaten.
Zeker, lijkt op elkaar maar toch vind ik het een lekker plaatje.quote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mwoah, beetje veel van het hetzelfde.
Die staan in de "Alltime Kut Top100" want die plaatjes zijn natuurlijk niet van dit jaarquote:Op maandag 26 november 2007 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En voor jou de GooGoo Dolls, de 4 niet blondjes
Ik hoorde vanochtend nog 'Breakfast at Tiffanies'quote:Op maandag 26 november 2007 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die staan in de "Alltime Kut Top100" want die plaatjes zijn natuurlijk niet van dit jaar.
En "Walking on sunshine" van Katriena and the wavesquote:Op maandag 26 november 2007 10:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend nog 'Breakfast at Tiffanies'
Van mij mag die en de volgende ook in die alltime braaklijst:
'Lemon Tree'
'Supergirl'
'Hey Leonardo'
'You're beautiful'
Alle muziek van Anouk, Racoon, Kane en Perzik mogen erbij.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
En "Walking on sunshine" van Katriena and the waves.
Verder
B52's - love shack, The Rasmus - in the shadow, Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, John Legend - ordinary people, Shakira - hips don't lie,
Racoon - brother, Black Eyed Peas - my humb, Greenday - holiday, Gnarls Barkely - crazy, Des'ree - live, Duran Duran - wild boys, Maria Mena - just hold me, Oasis - wonderwall, Beyoncé (alles),
Fugees - killing me softly, Santana & Wycleff Jean - maria maria.
Stompzinnige Rabberingdingetjes wil ik geeneens onder muziek scharen.
Dit is zooo mooi, Gary Jules- Mad worldquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een KUTplaat blijft dit toch. Ver-schrik-ke-lijk zaaddodend![]()
![]()
![]()
.
Ik ga verder:quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
En "Walking on sunshine" van Katriena and the waves.
Verder
B52's - love shack, The Rasmus - in the shadow, Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, John Legend - ordinary people, Shakira - hips don't lie,
Racoon - brother, Black Eyed Peas - my humb, Greenday - holiday, Gnarls Barkely - crazy, Des'ree - live, Duran Duran - wild boys, Maria Mena - just hold me, Oasis - wonderwall, Beyoncé (alles),
Fugees - killing me softly, Santana & Wycleff Jean - maria maria.
Stompzinnige Rabberingdingetjes wil ik geeneens onder muziek scharen.
Meningen verschillenquote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gary Jules - Mad World is NIET mooi. Punt. Oeverloos gejammer. Dat is het.
Wehehe iddquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een KUTplaat blijft dit toch. Ver-schrik-ke-lijk zaaddodend![]()
![]()
![]()
.
Die zijn wel cool!!quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, Greenday - holiday
Iedereen gooit ineens alles eruit lijkt het vanmorgen wehehehequote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gaat deze reeks ineens hard zeg
Origineel is veeeeeeeeeeel beterquote:Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mad worldis toch wel een mooi nummer... wel errug 2003, maar is dat erg?
Absolutely. Faithless en Mika ook.quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle muziek van Anouk, Racoon, Kane en Perzik mogen erbij.
ook van dat walgelijke geschreeuwquote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone? (roel_jewel kom er maar in met de pics)
quote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone? (roel_jewel kom er maar in met de pics)
Joss Stonequote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000.
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000 te halen.
Oja, ook zo verschrikkelijk!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en Fort Minor met Where'd you go is wel een supernummer
Fokker 2:quote:Artiest 1
Artiest 2
quote:Artiest 1
Artiest 2
Ben ik blij dat wij niet van cd-collectie hoeven te ruilenquote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Vooral mijn eigen gecreeerde versie met mondharmonica en gitaar
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=iym2nWsoCgU
Maar goed, smaken verschillen inderdaad
Thuis even kijken. Ben benieuwd!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Vooral mijn eigen gecreeerde versie met mondharmonica en gitaar
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=iym2nWsoCgU
Maar goed, smaken verschillen inderdaad
Bij mij werkt ie wel.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wudde... de quotefunctie is echt dood!
Ik denk dat er veel in mijn collectie staat wat jij ook wel geod vindtquote:Op maandag 26 november 2007 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij niet van cd-collectie hoeven te ruilen![]()
Alles wat ik zo'n beetje haat, vind jij goed. En misschien andersom ook wel.
Begrijp me goed, ik gun ieder slechte smaak hoor
(In mijn fotoboek heb ik heul veul Youtube-linkjes staan naar dingen die ik mooi vind)
Via de mobile-layout is 'ie idd kaduuk, dat klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had er gisteren ook al last van via mobile-lay.quote:Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
@EVDB: Ik zie de preview wel, alleen het invoerveld is leeg :/
Ik gebruik fokmobile trouwens, zal het zo eens aangeven in Feedback. Was eerder vanochtend nog niet gleoof ik. Heb ik hier vandaag mensen geqoute?
In FF ging het de hele ochtend al niet goed hier. In IE wel en nog steeds.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
daar mag ik niet naar kijken van mijn oogartsquote:Op maandag 26 november 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, dikke vette. Die kop die ze ook trekt in die clip
.
Nouja, ik klaag nu eenmaal graag. Maar 3fm staat bij mij standaard toch wel aan. In de auto zet ik hem nog wel eens op Arrow, aangezien ik ook van ouwe stoffige rock hou.quote:Op maandag 26 november 2007 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel in mijn collectie staat wat jij ook wel geod vindt
Ik heb een enorm brede smaak...Alleen sommige muziek en vooral sommige nummers trek ik gewoon niet (editors)
Je zou voor de gein eens op m'n I-Pod moeten kijken
Wel mooiIedereen heeft ff z'n gal gespuit op de maandagmorgen zodat iedereen de hele week weer vrolijk en lief is voor elkaar
Fijn voor Sander om te horen dat er behalve zijn moeder toch nog iemand anders is die graag naar zijn programma's luistertquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de mobile-layout is 'ie idd kaduuk, dat klopt.
Wie zegt dat ik de mobile lay ook daadwerkelijk via mobiel internet gebruik?quote:
[quote][uberpatsmode]Op m'n iPhone springt ie niet eens naar de mobile layout, maar dat is ook niet nodigquote:Op maandag 26 november 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de mobile lay ook daadwerkelijk via mobiel internet gebruik?
Hij is namelijk heerlijk snel om te FOK!ken.
Ok, ik gebruik m ook via mobiel internet, maar niet alleen via dat dus. WebHawk ook niet btw.
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, dikke vette. Die kop die ze ook trekt in die clip
.
Hey!quote:Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar mag ik niet naar kijken van mijn oogarts
Van Kylie trek ik dat welquote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
Van dit Kylie-nummer word ik ook niet echt warm. Veel gesteun en gehijg en that's it.
[..]
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000 te halen.
Cossie!quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeey PR. Welkom in het land van de levenden.
quote:
Ik vind het best een leuk niemendalletje. Niet zo goed als 'Can't get you out of my head' maar blijft toch lekker.quote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
Van dit Kylie-nummer word ik ook niet echt warm. Veel gesteun en gehijg en that's it.
Yuk jaquote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Againzender het volgende:
Moron 5, ook al van die zaadmuziek
Wehehe SC. Als er iemand die niet meent wat ie zingt is het die gast welquote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Maroon 5
Iets wat voor mij muziek goed maakt is dat't met gevoel gezongen is en dat je meent wat je zingt...
Maroon 5 geeft mij die indruk wel
Coldplay, Editors etc. niet
Maar goed, smaken verschillen
Door al die valse lucht hoor je nauwelijks een stemquote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maria Mena geloof ik ook zeer zeker
Zeker sinds ik haar live heb gezien...maar ze heeft een bepaald iets in haar stem wat't gemeend laat overkomen
volgens mij zijn we het daar wel allemaal over eensquote:Op maandag 26 november 2007 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
James Cunt
Dat is wel een grote ramp ja
De massa heeft geen smaak, dat verklaart ook zo'n Top40-lijst en al die Palingact-docu's op de tv de laatste tijd.quote:Op maandag 26 november 2007 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Tja er is wel een reden dat Madonna al zo lang populair is hoor
Cunt is volgens mij alleen populair bij wijvenquote:Op maandag 26 november 2007 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zijn we het daar wel allemaal over eens
De oude dingen rocken wel lekker iddquote:Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Limp Bizkit
Dat is wellicht ook wel leuk voor eens een request
Even wat Break Stuff, of Nookie ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
De oude dingen rocken wel lekker idd.
Limp Bizkitquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
De oude dingen rocken wel lekker idd.
Punt komma, sommige tracks hebben wel een hoog skyradiogehalte maar vooruitquote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dit is mooi. Punt.
hehe. Ja, maar toch... zitten echt erg mooie tracks tussenquote:Op maandag 26 november 2007 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Punt komma, sommige tracks hebben wel een hoog skyradiogehalte maar vooruit.
Nee, dat is een kwezelnummer zoals Phil ze wel vaker maakt.quote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dit is mooi. Punt.
Die chick van Leaf is wel tofquote:Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, Leaf - Wonder Woman graag op de 2007 kutlijst.
Hoeft niet op de 'allertijdenlijst' aangezien niemand zich deze ellende volgend jaar nog herinnert.
quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie mijn post boven die van hem
.
Maar ze heeft wel grote jetsersquote:Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, Leaf - Wonder Woman graag op de 2007 kutlijst.
Hoeft niet op de 'allertijdenlijst' aangezien niemand zich deze ellende volgend jaar nog herinnert.
Wehehe. "Grote biggen" las ik laatst ergens.quote:Op maandag 26 november 2007 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel grote jetsers
quote:Op maandag 26 november 2007 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Tijd voor MetMichiel! Even goed opletten voor het codewoord en hopen dat ik kaarten voor Editors win
Weet iemand trouwens of de prijswinnaars gekozen worden met behulp van Maricha's magische pen of wint de eerste sms'er?
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!quote:
Je hoeft je over mij geen zorgen te maken, mn smsjes blijven de rest van de week nog wel binnenstromen. Ik heb alvast mn lening bij de IB-groep verhoogt om de volgende maand mn telefoonrekening te kunnen betalenquote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!
quote:Op maandag 26 november 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoeft je over mij geen zorgen te maken, mn smsjes blijven de rest van de week nog wel binnenstromen. Ik heb alvast mn lening bij de IB-groep verhoogt om de volgende maand mn telefoonrekening te kunnen betalen
En vlak die taai-taai niet uit!quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef purplerose het volgende:
Het enige leuke/lekkere aan sinterklaas zijn de kruidnoten en de kruidnoten in witte sjoko
en de taai-pobjes iddquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!
Bij mij is de kans aanwezig, vooral omdat ene Michiel vandaag nog over deze plaat op z'n weblog schreef.quote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een heel sterk vermoeden dat de request die ik in gedachten heb vandaag niet langs gaat komen, maar Snow Patrol heeft hier net een nieuwe single uitgebracht (eindelijk, de clip heb ik 4 maanden geleden al gezien) dus misschien dat die nog wel komt.
Hmmm.... welke plaat zou dat zijn?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij mij is de kans aanwezig, vooral omdat ene Michiel vandaag nog over deze plaat op z'n weblog schreef.
Zoiets zat er idd wel in ja.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej, ik hoor, ik hoor Bronski Beat...![]()
Badkamertegeltjes, keukentegeltjes, één pot natquote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kun je een badkamer betegelen met al die spreukentegeltjes van Michiel. Of is dat de reden dat de keuken verbouwd moest worden?
Ik hoor het! toffe versie is dit.quote:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...quote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor het! toffe versie is dit.![]()
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!
Oooooooh dit is een hele fijne van Muse!
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ookquote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!![]()
bokbier hierquote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Absoluut! Grolsch vind ik trouwens ook wat beter te zuipen dan Heineken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...
Proost dan maar! Mwa, ik begin er maar niet aan want het is wel dra-maandag en de week duurt nog lang.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Tot morgenquote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
sorry hoor, vandaag een beetje stil geweest hier, van mijn kant.... druk geweest
Maar hopelijk morgen meer!
Jaarmix van 2007? NU AL?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen even aan het ruiken aan een jaarmix van 2007 die ik vrijdag zelf ga uitzenden
Waarom wordt dit een creepy dag?quote:Gepubliceerd op zaterdag 15 september 2007
AMSTERDAM (ANP) - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.
Ach gelul in de ruimte noemen ze dat ook welquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
27-11-2007 Terroristische aanval?
Waarom wordt dit een creepy dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |