ah, dat is wel geinig ja!quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef Sirolf het volgende:
Hans, ik zie ook al een tijdje PO-IPs voorbijkomen in de logs (ook van de megahit-poll).
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=9NUrR1U-HyIquote:Op zondag 25 november 2007 17:17 schreef Againzender het volgende:
die takkuhpapegaai duikt ook overal op war?
Kwam er ook net achter inderdaad, prutsers @ Google weer!quote:Op zondag 25 november 2007 18:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al opgevallen dat youtube deaud is? Irri, was net naar ekstraweekend aant kijke
*kijkt*quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: http://www.youtube.com/watch?v=9NUrR1U-HyI![]()
OMG! Giel Beelen die dacht dat ie grappig was met zijn constante Goeiemoggel. Wat een kansloze zielepiet.quote:
Yeah, heerlijk weekend gehadquote:Op maandag 26 november 2007 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen!
Lekker weekend gehad allemaal?
Zoeyzo heeft zo'n jingle:quote:Op zondag 25 november 2007 17:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
radio drei fm
fur hollandische rundfolk!
Ze moeten die jingle echt maken
(Die duitser laatst bij giel had dat steeds)
Hier nergens last van...quote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, heerlijk weekend gehad. U ook?
Die reageerpagina blijft eerst 100 x refreshen voordat ik kan reageren trouwens.
quote:Op maandag 26 november 2007 09:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
EKDOM!![]()
"Moggel toch een end op man"
Inderdaad, nog zo'n goeiemoggel-mongool.quote:
Nou eigenlijk wel een prima weekend gehad jaquote:Op maandag 26 november 2007 09:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah, heerlijk weekend gehad. U ook?
Die reageerpagina blijft eerst 100 x refreshen voordat ik kan reageren trouwens.
Best leuk hoor.quote:Op maandag 26 november 2007 10:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Drukke week deze week...Gelukkig maar, dan hoor ik die kut Editors MH tenminste niet zoveel
Zit je op de afdeling transploft?quote:Op maandag 26 november 2007 10:17 schreef Againzender het volgende:
dat gemoggel word je ook strontziek van, zelfs bij UPC is die grap al meer dan een week oud
Inderdaad een irritant nummerquote:Op maandag 26 november 2007 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Joe Jackson
Is she really going out with him![]()
![]()
Is she really going out with him acapella versie![]()
![]()
ik werk gelukkig bij een ander kutbedrijfquote:Op maandag 26 november 2007 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zit je op de afdeling transploft?![]()
Sterkte!
Om te jankequote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Please shoot me!
Ik zet eigenlijk nooit m'n radio uit voor een nummer...Maar voor de Editors, Keane en nog meer van dat gejengel doe ik het wel..
Ik vond A&DM al een vervelende megahit...Aardig nummer, maar niet voor zoveel....
Editors is een kutnummer...En dan ook nog eens zoveel
Om te janke
Alain Clark niet te vergeten!quote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om te janke![]()
.
Ik denk dat ik eind volgende maand maar is een "Kut Top10 2007" ga maken. "Chasing Cars' onbetwist op 1, Fergie erin, Racoon en meer van die kloteplaten.
Keanequote:Op maandag 26 november 2007 10:39 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Please shoot me!
Ik zet eigenlijk nooit m'n radio uit voor een nummer...Maar voor de Editors, Keane en nog meer van dat gejengel doe ik het wel..
Oja, en die nare Plainwhite T's natuurlijk.quote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alain Clark niet te vergeten!
Sean Kingston mag er ook wel bij.
U vraagt, wij draaienquote:Op maandag 26 november 2007 10:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Alain Clark niet te vergeten!
Mwoah, beetje veel van het hetzelfde.quote:
Keane vind ik ook wel goed idd, al is die nieuwe single wel heel erg veel van hetzelfde.quote:Op maandag 26 november 2007 10:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Keane?
Dat is geniaal
Okee die nieuwe single valt me behoorlijk tegen
En voor jou de GooGoo Dolls, de 4 niet blondjesquote:Op maandag 26 november 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om te janke![]()
.
Ik denk dat ik eind volgende maand maar is een "Kut Top10 2007" ga maken. "Chasing Cars' onbetwist op 1, Fergie erin, Racoon en meer van die kloteplaten.
Zeker, lijkt op elkaar maar toch vind ik het een lekker plaatje.quote:Op maandag 26 november 2007 10:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mwoah, beetje veel van het hetzelfde.
Die staan in de "Alltime Kut Top100" want die plaatjes zijn natuurlijk niet van dit jaarquote:Op maandag 26 november 2007 10:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En voor jou de GooGoo Dolls, de 4 niet blondjes
Ik hoorde vanochtend nog 'Breakfast at Tiffanies'quote:Op maandag 26 november 2007 10:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die staan in de "Alltime Kut Top100" want die plaatjes zijn natuurlijk niet van dit jaar.
En "Walking on sunshine" van Katriena and the wavesquote:Op maandag 26 november 2007 10:59 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend nog 'Breakfast at Tiffanies'
Van mij mag die en de volgende ook in die alltime braaklijst:
'Lemon Tree'
'Supergirl'
'Hey Leonardo'
'You're beautiful'
Alle muziek van Anouk, Racoon, Kane en Perzik mogen erbij.quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
En "Walking on sunshine" van Katriena and the waves.
Verder
B52's - love shack, The Rasmus - in the shadow, Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, John Legend - ordinary people, Shakira - hips don't lie,
Racoon - brother, Black Eyed Peas - my humb, Greenday - holiday, Gnarls Barkely - crazy, Des'ree - live, Duran Duran - wild boys, Maria Mena - just hold me, Oasis - wonderwall, Beyoncé (alles),
Fugees - killing me softly, Santana & Wycleff Jean - maria maria.
Stompzinnige Rabberingdingetjes wil ik geeneens onder muziek scharen.
Dit is zooo mooi, Gary Jules- Mad worldquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een KUTplaat blijft dit toch. Ver-schrik-ke-lijk zaaddodend![]()
![]()
![]()
.
Ik ga verder:quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
En "Walking on sunshine" van Katriena and the waves.
Verder
B52's - love shack, The Rasmus - in the shadow, Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, John Legend - ordinary people, Shakira - hips don't lie,
Racoon - brother, Black Eyed Peas - my humb, Greenday - holiday, Gnarls Barkely - crazy, Des'ree - live, Duran Duran - wild boys, Maria Mena - just hold me, Oasis - wonderwall, Beyoncé (alles),
Fugees - killing me softly, Santana & Wycleff Jean - maria maria.
Stompzinnige Rabberingdingetjes wil ik geeneens onder muziek scharen.
Meningen verschillenquote:Op maandag 26 november 2007 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gary Jules - Mad World is NIET mooi. Punt. Oeverloos gejammer. Dat is het.
Wehehe iddquote:Op maandag 26 november 2007 11:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een KUTplaat blijft dit toch. Ver-schrik-ke-lijk zaaddodend![]()
![]()
![]()
.
Die zijn wel cool!!quote:Op maandag 26 november 2007 11:07 schreef cosmick het volgende:
Blues Brothers - someone to love, Guns 'n Roses - knock on heavens, Train - drops of jupiter, Greenday - holiday
Iedereen gooit ineens alles eruit lijkt het vanmorgen wehehehequote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gaat deze reeks ineens hard zeg
Origineel is veeeeeeeeeeel beterquote:Op maandag 26 november 2007 11:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mad worldis toch wel een mooi nummer... wel errug 2003, maar is dat erg?
Absolutely. Faithless en Mika ook.quote:Op maandag 26 november 2007 11:09 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Alle muziek van Anouk, Racoon, Kane en Perzik mogen erbij.
ook van dat walgelijke geschreeuwquote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone? (roel_jewel kom er maar in met de pics)
quote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone? (roel_jewel kom er maar in met de pics)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |