Ik hoor het! toffe versie is dit.quote:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...quote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor het! toffe versie is dit.![]()
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!
Oooooooh dit is een hele fijne van Muse!
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ookquote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!![]()
bokbier hierquote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Absoluut! Grolsch vind ik trouwens ook wat beter te zuipen dan Heineken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...
Proost dan maar! Mwa, ik begin er maar niet aan want het is wel dra-maandag en de week duurt nog lang.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Tot morgenquote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
sorry hoor, vandaag een beetje stil geweest hier, van mijn kant.... druk geweest
Maar hopelijk morgen meer!
Jaarmix van 2007? NU AL?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen even aan het ruiken aan een jaarmix van 2007 die ik vrijdag zelf ga uitzenden
Waarom wordt dit een creepy dag?quote:Gepubliceerd op zaterdag 15 september 2007
AMSTERDAM (ANP) - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.
Ach gelul in de ruimte noemen ze dat ook welquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
27-11-2007 Terroristische aanval?
Waarom wordt dit een creepy dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |