quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Zie mijn post boven die van hem
.
Maar ze heeft wel grote jetsersquote:Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, Leaf - Wonder Woman graag op de 2007 kutlijst.
Hoeft niet op de 'allertijdenlijst' aangezien niemand zich deze ellende volgend jaar nog herinnert.
Wehehe. "Grote biggen" las ik laatst ergens.quote:Op maandag 26 november 2007 16:49 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel grote jetsers
quote:Op maandag 26 november 2007 19:02 schreef Marc63 het volgende:
Tijd voor MetMichiel! Even goed opletten voor het codewoord en hopen dat ik kaarten voor Editors win
Weet iemand trouwens of de prijswinnaars gekozen worden met behulp van Maricha's magische pen of wint de eerste sms'er?
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!quote:
Je hoeft je over mij geen zorgen te maken, mn smsjes blijven de rest van de week nog wel binnenstromen. Ik heb alvast mn lening bij de IB-groep verhoogt om de volgende maand mn telefoonrekening te kunnen betalenquote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!
quote:Op maandag 26 november 2007 19:40 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je hoeft je over mij geen zorgen te maken, mn smsjes blijven de rest van de week nog wel binnenstromen. Ik heb alvast mn lening bij de IB-groep verhoogt om de volgende maand mn telefoonrekening te kunnen betalen
En vlak die taai-taai niet uit!quote:Op maandag 26 november 2007 19:56 schreef purplerose het volgende:
Het enige leuke/lekkere aan sinterklaas zijn de kruidnoten en de kruidnoten in witte sjoko
en de taai-pobjes iddquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 19:34 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry.... maar je bent dan ook helaas niet de enige die smst.... Maar blijf proberen!
Bij mij is de kans aanwezig, vooral omdat ene Michiel vandaag nog over deze plaat op z'n weblog schreef.quote:Op maandag 26 november 2007 20:22 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb een heel sterk vermoeden dat de request die ik in gedachten heb vandaag niet langs gaat komen, maar Snow Patrol heeft hier net een nieuwe single uitgebracht (eindelijk, de clip heb ik 4 maanden geleden al gezien) dus misschien dat die nog wel komt.
Hmmm.... welke plaat zou dat zijn?quote:Op maandag 26 november 2007 20:37 schreef Broekie het volgende:
[..]
Bij mij is de kans aanwezig, vooral omdat ene Michiel vandaag nog over deze plaat op z'n weblog schreef.
Zoiets zat er idd wel in ja.quote:Op maandag 26 november 2007 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
Heej, ik hoor, ik hoor Bronski Beat...![]()
Badkamertegeltjes, keukentegeltjes, één pot natquote:Op maandag 26 november 2007 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij kun je een badkamer betegelen met al die spreukentegeltjes van Michiel. Of is dat de reden dat de keuken verbouwd moest worden?
Ik hoor het! toffe versie is dit.quote:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...quote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoor het! toffe versie is dit.![]()
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!
Oooooooh dit is een hele fijne van Muse!
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ookquote:Op maandag 26 november 2007 21:20 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra Veenstra aan de Heineken. Lekker!![]()
bokbier hierquote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Absoluut! Grolsch vind ik trouwens ook wat beter te zuipen dan Heineken.quote:Op maandag 26 november 2007 21:21 schreef Marc63 het volgende:
Als oosterling zou je toch eerder Grolsch verwachten...
Proost dan maar! Mwa, ik begin er maar niet aan want het is wel dra-maandag en de week duurt nog lang.quote:Op maandag 26 november 2007 21:35 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet alleen Veenstra: Litton Litton ook
Tot morgenquote:Op maandag 26 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
sorry hoor, vandaag een beetje stil geweest hier, van mijn kant.... druk geweest
Maar hopelijk morgen meer!
Jaarmix van 2007? NU AL?!quote:Op dinsdag 27 november 2007 01:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen even aan het ruiken aan een jaarmix van 2007 die ik vrijdag zelf ga uitzenden
Waarom wordt dit een creepy dag?quote:Gepubliceerd op zaterdag 15 september 2007
AMSTERDAM (ANP) - Het monument voor Theo van Gogh in het Oosterpark in Amsterdam is door vandalen beklad. Op het beeld De Schreeuw staat met zwarte letters 'Al-Qaeda' geschreven. Dat liet de politie zaterdag weten.
Onder de tekst stond met zwarte viltstift ook de datum '27-11-2007' geschreven. Het is nog onbekend wie de tekst en datum op het monument heeft gezet.
Ach gelul in de ruimte noemen ze dat ook welquote:Op dinsdag 27 november 2007 02:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
27-11-2007 Terroristische aanval?
Waarom wordt dit een creepy dag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |