Joss Stonequote:Op maandag 26 november 2007 11:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Joss Stone?
quote:Op maandag 26 november 2007 11:42 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000.
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000 te halen.
Oja, ook zo verschrikkelijk!!!!!!!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Oh en Fort Minor met Where'd you go is wel een supernummer
Fokker 2:quote:Artiest 1
Artiest 2
quote:Artiest 1
Artiest 2
Ben ik blij dat wij niet van cd-collectie hoeven te ruilenquote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Vooral mijn eigen gecreeerde versie met mondharmonica en gitaar
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=iym2nWsoCgU
Maar goed, smaken verschillen inderdaad
Thuis even kijken. Ben benieuwd!quote:Op maandag 26 november 2007 11:45 schreef SilentChaos het volgende:
Timbaland
Vooral mijn eigen gecreeerde versie met mondharmonica en gitaar
Zie:
http://www.youtube.com/watch?v=iym2nWsoCgU
Maar goed, smaken verschillen inderdaad
Bij mij werkt ie wel.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wudde... de quotefunctie is echt dood!
Ik denk dat er veel in mijn collectie staat wat jij ook wel geod vindtquote:Op maandag 26 november 2007 11:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben ik blij dat wij niet van cd-collectie hoeven te ruilen![]()
Alles wat ik zo'n beetje haat, vind jij goed. En misschien andersom ook wel.
Begrijp me goed, ik gun ieder slechte smaak hoor
(In mijn fotoboek heb ik heul veul Youtube-linkjes staan naar dingen die ik mooi vind)
Via de mobile-layout is 'ie idd kaduuk, dat klopt.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had er gisteren ook al last van via mobile-lay.quote:Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
@EVDB: Ik zie de preview wel, alleen het invoerveld is leeg :/
Ik gebruik fokmobile trouwens, zal het zo eens aangeven in Feedback. Was eerder vanochtend nog niet gleoof ik. Heb ik hier vandaag mensen geqoute?
In FF ging het de hele ochtend al niet goed hier. In IE wel en nog steeds.quote:Op maandag 26 november 2007 11:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
daar mag ik niet naar kijken van mijn oogartsquote:Op maandag 26 november 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, dikke vette. Die kop die ze ook trekt in die clip
.
Nouja, ik klaag nu eenmaal graag. Maar 3fm staat bij mij standaard toch wel aan. In de auto zet ik hem nog wel eens op Arrow, aangezien ik ook van ouwe stoffige rock hou.quote:Op maandag 26 november 2007 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel in mijn collectie staat wat jij ook wel geod vindt
Ik heb een enorm brede smaak...Alleen sommige muziek en vooral sommige nummers trek ik gewoon niet (editors)
Je zou voor de gein eens op m'n I-Pod moeten kijken
Wel mooiIedereen heeft ff z'n gal gespuit op de maandagmorgen zodat iedereen de hele week weer vrolijk en lief is voor elkaar
Fijn voor Sander om te horen dat er behalve zijn moeder toch nog iemand anders is die graag naar zijn programma's luistertquote:
quote:Op maandag 26 november 2007 11:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via de mobile-layout is 'ie idd kaduuk, dat klopt.
Wie zegt dat ik de mobile lay ook daadwerkelijk via mobiel internet gebruik?quote:
[quote][uberpatsmode]Op m'n iPhone springt ie niet eens naar de mobile layout, maar dat is ook niet nodigquote:Op maandag 26 november 2007 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik de mobile lay ook daadwerkelijk via mobiel internet gebruik?
Hij is namelijk heerlijk snel om te FOK!ken.
Ok, ik gebruik m ook via mobiel internet, maar niet alleen via dat dus. WebHawk ook niet btw.
quote:
quote:Op maandag 26 november 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, dikke vette. Die kop die ze ook trekt in die clip
.
Hey!quote:Op maandag 26 november 2007 12:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
daar mag ik niet naar kijken van mijn oogarts
Van Kylie trek ik dat welquote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
Van dit Kylie-nummer word ik ook niet echt warm. Veel gesteun en gehijg en that's it.
[..]
all time stervendehoerenpapagaaieziektekuttop2000 te halen.
Cossie!quote:Op maandag 26 november 2007 12:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heeey PR. Welkom in het land van de levenden.
quote:
Ik vind het best een leuk niemendalletje. Niet zo goed als 'Can't get you out of my head' maar blijft toch lekker.quote:Op maandag 26 november 2007 12:29 schreef cosmick het volgende:
Van dit Kylie-nummer word ik ook niet echt warm. Veel gesteun en gehijg en that's it.
Yuk jaquote:Op maandag 26 november 2007 13:29 schreef Againzender het volgende:
Moron 5, ook al van die zaadmuziek
Wehehe SC. Als er iemand die niet meent wat ie zingt is het die gast welquote:Op maandag 26 november 2007 13:34 schreef SilentChaos het volgende:
Maroon 5
Iets wat voor mij muziek goed maakt is dat't met gevoel gezongen is en dat je meent wat je zingt...
Maroon 5 geeft mij die indruk wel
Coldplay, Editors etc. niet
Maar goed, smaken verschillen
Door al die valse lucht hoor je nauwelijks een stemquote:Op maandag 26 november 2007 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Maria Mena geloof ik ook zeer zeker
Zeker sinds ik haar live heb gezien...maar ze heeft een bepaald iets in haar stem wat't gemeend laat overkomen
volgens mij zijn we het daar wel allemaal over eensquote:Op maandag 26 november 2007 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
James Cunt
Dat is wel een grote ramp ja
De massa heeft geen smaak, dat verklaart ook zo'n Top40-lijst en al die Palingact-docu's op de tv de laatste tijd.quote:Op maandag 26 november 2007 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
Tja er is wel een reden dat Madonna al zo lang populair is hoor
Cunt is volgens mij alleen populair bij wijvenquote:Op maandag 26 november 2007 13:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
volgens mij zijn we het daar wel allemaal over eens
De oude dingen rocken wel lekker iddquote:Op maandag 26 november 2007 14:07 schreef Deansensitized het volgende:
Limp Bizkit
Dat is wellicht ook wel leuk voor eens een request
Even wat Break Stuff, of Nookie ofzoquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
De oude dingen rocken wel lekker idd.
Limp Bizkitquote:Op maandag 26 november 2007 14:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
De oude dingen rocken wel lekker idd.
Punt komma, sommige tracks hebben wel een hoog skyradiogehalte maar vooruitquote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dit is mooi. Punt.
hehe. Ja, maar toch... zitten echt erg mooie tracks tussenquote:Op maandag 26 november 2007 14:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Punt komma, sommige tracks hebben wel een hoog skyradiogehalte maar vooruit.
Nee, dat is een kwezelnummer zoals Phil ze wel vaker maakt.quote:Op maandag 26 november 2007 14:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, dit is mooi. Punt.
Die chick van Leaf is wel tofquote:Op maandag 26 november 2007 16:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
Oja, Leaf - Wonder Woman graag op de 2007 kutlijst.
Hoeft niet op de 'allertijdenlijst' aangezien niemand zich deze ellende volgend jaar nog herinnert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |