Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doetquote:
Die van mij loopt ook best vaak vast.... Gewon die uit/aan knop drie seconden ingedrukt houden en hij gaat vanzelf uit. Eerst laat hij de HD uitratelen en dan gaat ie vanzelf uit.quote:Op maandag 5 november 2007 13:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Omdat meerdere mensen er last van hebben....... heb zelf een PS3 die al meerdere keren vastgelopen is bij Rainbow Six Las Vegas, maar het gewoon nog uitstekend doet![]()
Wat bedoel je als ik vragen magquote:Op maandag 5 november 2007 14:13 schreef rakotto het volgende:
Topic is niet getagged.
Ooo dat, niet opgevallenquote:
wrom?quote:Op maandag 5 november 2007 15:34 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Btw net Sony gebeld, en ik krijg een nieuwe controller van hun![]()
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.quote:Op maandag 5 november 2007 15:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat bedoel je als ik vragen mag?
euh?quote:Op maandag 5 november 2007 16:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Als je een topic aanmaakt dan moet je [PS3] er voor zetten zodat het in de playstation gedeelte komt. Maar als je [PS3#88] aan elkaar zet, dan is het een PS3#88, dus dan is de tag verkeerd. Dus de volgende keer dat je het post met de topictitel... Doe het dan zo [PS3 #89] met een spatie ertussen.![]()
Jep, het gaat om het filter. De topic naam maakt geen malle moer uit.quote:Op maandag 5 november 2007 16:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
euh?![]()
Als je een nieuw topic aanmaakt heb je gewoon een pull-down menu waarin je het filter in kan stellen. Volgens mij is dat belangrijker dan dat [PS3] gedoe...
Pookjes zijn versleten..quote:
Heb je het geprobeerd met dat hond verhaalquote:
Nee ergerquote:Op maandag 5 november 2007 17:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd met dat hond verhaal![]()
Wantquote:
want dan ga ik de PS3 halen @ bart smit, heb me kunnen bedwingen *trots* om em niet voor het weekend al te halen!quote:
Helaas blijft het hier niet alleen bij PESquote:Op maandag 5 november 2007 18:43 schreef ikookhier het volgende:
Hier ook een pes vastlopervond het toch een kut spel
![]()
Wees blij dat je niet in het 360 topic komt danquote:Op maandag 5 november 2007 19:02 schreef ryangozer het volgende:
Aja.. waarom lopen deze topic zo snel als er nou alleen nuttige reacties waren konden we ook langer met 1 topic doen...
ist niet toevallig een 360 undercoverquote:Op maandag 5 november 2007 18:37 schreef Badabingea het volgende:
Dit is gewoon me 2e playstation die ik krijg en deze is gewoon ook naar de klote, godverdomme!!!
Daar ga ik niet vanuitquote:Op maandag 5 november 2007 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
ist niet toevallig een 360 undercover![]()
Ik ga hem juist wel halen voor de SP. Wacht daarom ook tot de release mensen hem weer kwijt willen.quote:Op maandag 5 november 2007 20:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja en volgens OXM weer binnen zes uur. Kortom de shooters van tegenwoordig (kuch*Gears of War*kuch Halo 3*) heb je ook binnen dit duur uitgespeeld. Weinig verrassends aan dus. Call of Duty für mich = MULTIPLAYER MADNESS.
![]()
Launch Trailer Ratchet and Clank ToD
Hadden we al verwacht toch? Ik ga hem alsnog wel halen. Wordt ook maar eens tijd dat ik online ga gamen...quote:Op maandag 5 november 2007 20:36 schreef Fallen het volgende:
Eerste COD4 review... (vertaald uit het Frans)
Link
Single player campaign is 5 uur op medium... wow, wat een teleurstelling. Betekent voor mij dus dat ik hem ooit wel een keer uit de budgetbakken haal of platinum ofzo. Ik ben geen multiplayer, dus daar hoef ik het niet voor te doen.
Hoe erg zijn jouw pookjes versleten? Ik heb namelijk bij 1 controller dat ik constant een "tikje" hoor en voel als ik de pookjes naar buiten beweeg. Bij allebei is het. Alsof er een elastiekje los schiet. Ding doet het verder ok, maar het is ongelofelijk irritant.quote:
Hey, dat klinkt bekend. Daarnaast ligt er een behoorlijke hoeveelheid 'wit stof' van de pookjes zelf op de euh, bovenkant van de pookjes. Beetje aan het slijten...quote:Op maandag 5 november 2007 21:17 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Hoe erg zijn jouw pookjes versleten? Ik heb namelijk bij 1 controller dat ik constant een "tikje" hoor en voel als ik de pookjes naar buiten beweeg. Bij allebei is het. Alsof er een elastiekje los schiet. Ding doet het verder ok, maar het is ongelofelijk irritant.
Ik heb het ook nog steeds niet uit. Ik moest me schamen.quote:Op maandag 5 november 2007 22:47 schreef Bjorned het volgende:
Resistance eindeiljk uitgespeeld(op normaal) . Laatste twee levels waren best wel lastig, morgen ga ik denk ik eens online spelen met Resistance
. Wel zwaar vet spel, en singleplayer duurde ook best lang.
Ik heb het nog niet boeiend gevonden. I'll wait and see.quote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat vinden we van Haze? Ik heb net de trailer zitten kijken. Moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben.
Het lijkt mij een tof spel omdat er ook 4 player co-op in zit wat goed/leuk schijnt te werken.quote:Op maandag 5 november 2007 22:54 schreef Rock-shocker het volgende:
Wat vinden we van Haze? Ik heb net de trailer zitten kijken. Moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben.
quote:Closing Comments
Call of Duty 4: Modern Warfare is a fantastic game. The single-player experience is easily Infinity Ward's best work to date. Calling it intense may be an understatement. The overall story is standard action movie fare, but the relationships built over the short five hours of play are surprisingly strong. Though the single-player lacks length, the multiplayer should keep you invested in COD4 for the long winter. This is a truly fantastic multiplayer offering that's as deep as any other online game available.
Infinity Ward has done it again. Call of Duty 4 is a winner.
Gametrailers Review HDquote:9.0 Presentation
If this is war, consider me a future draft-dodger.
10 Graphics
From top to bottom, one of the best-looking console games around.
9.5 Sound
The explosions will shake you; the constant sounds of gunfire will put you on edge. The end song is an added bonus and properly immortalizes the unfortunate phrase, "Go deep and hard."
9.5 Gameplay
An excellent shooter that is as intense an experience as you can find in gaming. The multiplayer is also top-notch.
9.0 Lasting Appeal
The single-player experience is brief, but there are many other things that will hold your attention once the campaign is complete.
9.4
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:07 schreef Vince22 het volgende:
R&C uitgespeeld... Voor de mensen die em ook uitgespeeld hebben:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:00 schreef Kremers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb Ratchet and Clank dus ook uitgespeeld. Maar wat nu? Ik hou niet zo van FPS, heb COD2 ook maar een uurtje gespeeld op de 360. Maar hij wordt wel gehyped zeg, ik begin toch te twijfelen. Iemand een idee hoe lang single player story mode is? Weet nu al zeker dat ik niet online ga spelen, dus hij moet me wel zeker een uurtje of 15 bezig houden...
Iemand?quote:Op maandag 5 november 2007 18:24 schreef Badabingea het volgende:
Opties die ik aan zou kunnen passen ofzo? Of moet ik gewoon de winkel bellen waar ik m van heb, of Sony bellen? Ik hoor het wel!
Instellingen? Nee, ding moet gewoon niet vastlopen. Een keertje kan gebeuren, maar niet bij elk spel.quote:
5 / 6 uur.quote:Op dinsdag 6 november 2007 11:27 schreef NutKees het volgende:
[..]
Iemand een idee hoe lang single player story mode is? Weet nu al zeker dat ik niet online ga spelen, dus hij moet me wel zeker een uurtje of 15 bezig houden...
Gewoon de winkel bellen waar je hem vandaan hebt, mochten ze moeilijk doen dan ontbind je toch de koop (hangt van de aanschafdatum af)quote:
Op de laatste bladzijde in handleiding van spellen..of www.sony.nlquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:36 schreef Badabingea het volgende:
Waar kan ik het nummer van Sony vinden?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:46 schreef Henk-B het volgende:
Okee vandaag is de dag met 15% korting bij Bart Smit.
dus zit nog steeds met twijfels ofdat ik de ps3 erbij zal halen.
Ik heb de Wii en de x360 waar goede games op gaan komen, oa Mass Effect, Assasins Creed, Super Mario Galaxy enz.
Op de Ps3 zijn er nog weinig games die mij aanspreken.
Maar als je kijkt naar de aanbieding kost de PS3 340 euro ik heb ook nog 50 euro aan kortings bonnen dus 290 euro.
Alleen denk ikzelf dat de ps3 stof zal gaan happen bij mij thuis, omdat ik voorlopig nog wel bezig ben met bovengenoemde spellen.
Wat te doen???
Samenvatting!
Ik heb een Wii en X360.
Komen veel leuke games voor.
Voorlopig geen tijd voor PS3 en weinig spellen die me aanspreken.
MAAR hele goed aanbieding vandaag, uiteindelijk kost de ps3 mij 290 euro.
Wat te doen??
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:23 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Hmm nu is er dus al helemaal geen reden meer om een ps3 te halen.
Pes versie die kut is en nu dit.
Jarenlang heb ik altijd alle consoles gehad, dus totaal geen fanboy shit, maar deze keer skip ik de sony variant.
Klopt!!!quote:
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wij zijn ook de echte Leeuwarders he![]()
quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:18 schreef Henk-B het volgende:
De enige die me enigzins aanspreek is Uncharted, maar niet genoeg om te zeggen dat het een mustbuy is.
Ik heb hem inmiddels via eBa verkochtquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:48 schreef ErwinB het volgende:
Voor diegene de R&C uitgespeeld hebben.....gooien jullie deze in de verkoop ?
Aangezien de meeste multi platform games op de X360 beter zijn, lijkt mij dat niet heel slim.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:14 schreef Fallen het volgende:
Je zou natuurlijk ook Assassin's Creed voor de PS3 kunnen kopen...
Grappig, daarom wordt gezegd dat CoD4 er op de meeste punten op alle 3 de versies er hetzelfde uitziet, maar dat de PS3 versie op sommige grafische punten toch echt de beste isquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:33 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Aangezien de meeste multi platform games op de X360 beter zijn, lijkt mij dat niet heel slim.
Ze lieten ook niet voor niets de X360 versie steeds zien op beurzen etc.
De PS3 is een completer apparaat met Blu-Ray, gratis online, ingebouwde WiFi en harde schijf, ook heeft de PS3 geen last van al die rode ringen waar de 360 zo veel last van heeft.quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:38 schreef Seal_force het volgende:
Waarom de ps 3 en niet de xbox 360? Kan iemand mijn dat vertellen![]()
Want wil de ps3 maar weet het niet zeker , heeft iemand redens om het makkelijker te maken![]()
Das dan voor het eerst,quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:45 schreef Kremers het volgende:
[..]
Grappig, daarom wordt gezegd dat CoD4 er op de meeste punten op alle 3 de versies er hetzelfde uitziet, maar dat de PS3 versie op sommige grafische punten toch echt de beste is
En dat heeft natuurlijk ook te maken met het feit de de XBOX360 langer bestaat, en er dus makkelijk voor te programmeren is. Als de PS3 straks beter bekend wordt bij devvers wordt het andersom![]()
Red ring is al opgelost, de games die je noemt zijn alles behalve system sellers (Folklorequote:Op dinsdag 6 november 2007 16:48 schreef Jovatov het volgende:
[..]
De PS3 is een completer apparaat met Blu-Ray, gratis online, ingebouwde WiFi en harde schijf, ook heeft de PS3 geen last van al die rode ringen waar de 360 zo veel last van heeft.
Daarnaast heeft de PS3 een uitgebreider spelaanbod met voor elk wat wils. Killzone 2, Ratchet & Clank, Uncharted, Folklore, Final Fantasy, Little Big Planet, Singstar terwijl de 360 naar mijn mening het vooral van de actiegames moet hebben.
Maar voor mij was één reden al genoeg om er een aan te schaffen, Metal Gear Solid 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |