Ja.quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu heeft Domien een topic tegoed...
"LangLeve LV"quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nu heeft Domien een topic tegoed...
Maar geen record (denk ik)quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Hartox het volgende:
Zo, in 2 uur een heel topic vol gespamed.. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:30 schreef Baird het volgende:
Kunnen ze die Rob Stenders niet terugschoppen naar Talpa?
Domien? Welke domien?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
Ohja, Domien is er ook nog..
Sterktequote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Alweer een nieuw topic?![]()
dat gaat snel. Ben niet echt superaanwezig ofzo vanavond, vandaar
. Gaat niet echt goed met m`n vader...
![]()
Anyweg: proost dan maar![]()
Dat vind ik altijd te grappig, maar ik maak ze zelf ook de hele dag...quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:41 schreef Timo20 het volgende:
Gaat niet echt goed met m`n vader... [afbeelding]
Anyweg: proost dan maar [afbeelding]
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:48 schreef Marc63 het volgende:
En dan ook nog het denkmuziekje van de reality-check erbij.
Bel de heer U. Gemist eens...quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Qunix het volgende:
En het stuk met dat ze 0909 0909 bellen (video)?
Huh?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
2x dezelfde plaat in twee uur..
Geluid pak ik zo welquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
2x dezelfde plaat in twee uur..
@Qunix: 3FM.nl en dan programma > uitzendinggemist?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Het einde komt altijd veel te onverwacht.
"Wat? Hè? Alweer 10 uur?"
Dat gebeurd ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef Hartox het volgende:
exit 3FM.. En om 1 uur lig ik wsl al weer op bed. Jullie moeten toch echt iets aan gaan passen aan de vrijdag avond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is die nu bezigquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vond een goeie vervanger voor 3VOOR12XL: Radio.RickVANVelthuysen.nl
Ja, met zoals hij het noemt: "De debieleninrichting".quote:
Gelukkig dat ie doorgaatquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, met zoals hij het noemt: "De debieleninrichting".
Morgen en zondag tussen 12-15: Afkickrick.
Na 2 weken gaat het programma WeekendRick heten, op z'n eigen stasjonnetje
Geweldig datquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vond een goeie vervanger voor 3VOOR12XL: Radio.RickVANVelthuysen.nl
Al die berichtjes die je er onder leest zijn nogal negatief.. Maar ik moet zeggen dat XL tussen de huidige vrijdagavond/nacht echt misplaatst was..quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36816916
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Piles het volgende:
@Qunix: het filmpje van die Belg gaat langer duren. Heb weer ruzie met het importen van een asf ivm indexeren
Komt door het programma wat nu is...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef Hartox het volgende:
En toen was het topic deadt.. [ afbeelding ]
Die ging hard jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het record was geloof ik {hoe kán het} toen de helft van ons in de stustu was...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie crack gevonden
Bezig met afmixen, en dan nog ff uploaden
quote:
Je klonk te gewoon te vaag, begrepen niet echt waar je het over hadquote:
Ga naar h'sum, het is daar nog tot in de ochtend feest, in een bepaalde studio...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef DaMook het volgende:
Ik wil nog uit gaan maar eigenlijk is het ondertussen te laat om nog te gaan![]()
.
Zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga naar h'sum, het is daar nog tot in de ochtend feest, in een bepaalde studio...
Ik moest meteen aan dat YouTube filmpje van die geflipte Britney fan denken. "LEAVE BRITNEY ALONE!" *LOL*quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:01 schreef Sirolf het volgende:
http://domienverschuuren.nl.angrylog.nl/page/log/143964/Schrei%21
Die 'fans' zijn toch best gehersenspoeld...
Ik ga naar bed, truste!
Lekekr wijf is dat !quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:26 schreef sjarreltje het volgende:
Kate Nash![]()
Ik heb dit al de hele week in mn hoofd hangen
Kan kloppenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
MissHobje in da house! Jou heb ik hier al een tijd niet gezien?
Das minderquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan kloppen![]()
Drukke nieuwe baante vroeg op hiervoor en vrij vroeg slapen
![]()
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zienquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:
Over de ideeën voor het Glazen Huis een paar topics terug:
- Giel doet niet meer mee dit jaar, dus hopen dat Giel in het huis komt is nutteloos.
- Het gaat alleen om de doordeweekse dag DJs en een aantal weekend DJs, dus Domien het huis in willen hebben is ook nutteloos.
Ik hoop zelf op Gerard, Michiel en Bart.
"EkStraRens Week"
'k denk niet dat Stenders daar veel zin in heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zien
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zien
Nee, geen Sander. Die heb ik vorig jaar wel genoeg gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:12 schreef Hartox het volgende:
Giel niet? Crap..
Sander, Ekdom en Paul of Michiel dan maar..
Eddy!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, geen Sander. Die heb ik vorig jaar wel genoeg gezien.
En Paul hoeft van mij ook niet echt eigenlijk, maar goed, Gerard en Michiel dus, met dan als derde Bart of eventueel Paul.
Sander? Die ongeïnteresseerde LUL die zich vorig jaar als niet meer dan een kansloze kutkneus in het huis en daarmee helemáááál door de mand viel?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:12 schreef Hartox het volgende:
Giel niet? Crap..
Sander, Ekdom en Paul of Michiel dan maar..
Me zelf quoten is toch het toppunt van vandaagquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef R-Alph het volgende:
Wat is dit een vette plaat
Groove Armada - The Girls Say
Wat is er mis met Zoeyzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef borisz het volgende:
iedereen over naar radio.rickvanvelthuysen.nl![]()
het begint al met zijn getoeter. en Eddy op de radio vind ik niet veel aan.quote:
Iedere nacht om 4 uur reset de PO al zijn stream servers. Ook uitzendinggemist streams vallen dan uit, en volgens mij zijn ook de websites (voor iets meer dan een seconde) niet bereikbaar. Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik vermoed dat het iets met de performance van de servers te maken heeft. Cache legen enzo...quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:01 schreef Rojan_UK het volgende:
Weet iemand waarom de cam iedere week om 4 uur uitvalt?
Ik ben wel voorstander van de naam "EkStra Request"quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:
Over de ideeën voor het Glazen Huis een paar topics terug:
"EkStraRens Week"
Moggequote:
Klinkt logisch. Thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iedere nacht om 4 uur reset de PO al zijn stream servers. Ook uitzendinggemist streams vallen dan uit, en volgens mij zijn ook de websites (voor iets meer dan een seconde) niet bereikbaar. Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik vermoed dat het iets met de performance van de servers te maken heeft. Cache legen enzo...
Is heel irritant omdat ik nogal eens wakker lig en dan via uitzending gemist KGB terug kijk... er passen 12 afleveringen in een fatsoenlijke nachtquote:
* Rojan_UK denkt heel diep na...quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is heel irritant omdat ik nogal eens wakker lig en dan via uitzending gemist KGB terug kijk... er passen 12 afleveringen in een fatsoenlijke nacht
Tijd gaat idd snel, dat gevoel had ik ook toen ik gisteren op de boekpresentatie van noordpool.fm was en met dropl... ehm... Domien Verschuuren stond te praten... Moest bijna rennen voor m'n treinquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mogge
* WebHawkjuh werpt een blik op de klok...
... Kut, nu kan ik een nieuwe klok kopen
WTF, is het al weer half 5...
What's wrong with youquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:22 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van een geweldig feest @# Oosterpoort ! Optreden van Cover Bands, zo'n stand up comedian figuur en een optreden van Nick en Simon.
Was ook een workshop Jumpstylen dit was weer zo'n avond om niet snel te vergeten!!!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sander? Die ongeïnteresseerde LUL die zich vorig jaar als niet meer dan een kansloze kutkneus in het huis en daarmee helemáááál door de mand viel?![]()
Vermoeidheid en bier, gok ikquote:
WAAAAAH de 3fm toth helemaal droog!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
3FM jingles: http://www.pureimaging.eu/
Echt welquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
WAAAAAH de 3fm toth helemaal droog!VHU!
Ik heb hier ook al 51 MP3tjes op mn schijf staan...quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
WAAAAAH de 3fm toth helemaal droog!VHU!
Gooi ze online!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al 51 MP3tjes op mn schijf staan...
Lang leve SWF Decompilers.
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil geen problemen krijgen met rechten. Vandaar dat ik dat liever niet doe.
Check PM...
Lees: Ik ben een jinglenerd! en ik ben er trots op!quote:Op zondag 4 november 2007 06:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. 4 uur klikken en slepen later: 1 mooie mix van anderhalve minuut pure 3fm muziek!
Er zijn nu nog maar 2 dingen die ik van 3fm nog zoek, (en ik weet nu hoe ze heten) 1: de fillers van "Live Earth", zowel de "connecting" filler als die van het nieuws, en de filler die bij de uursluiter hoort. In het pakket zoals het op pureimaging heet zal het denk ik "BED MASSO" heten... Je hoort hem in het filmpje op www.pureimaging.eu trouwens op de achtergrond waar florent overheen zit
Ik had kunnen weten dat het eerste wat je deed toen je laptop openklapte, in dit topic posten wasquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil geen problemen krijgen met rechten. Vandaar dat ik dat liever niet doe.
Check PM...
de muis met ijquote:Op zondag 4 november 2007 10:24 schreef Glacier het volgende:
Hoi Borisz
Wat piept er bij jou? Heb je last van muizen?
Toffe plaat blijft datquote:
OMG !!!!!!!1 Dirty Diana. Super plaat !quote:Het 3FM-programma 'Bring It On!' komt vanavond live vanuit New Delhi in India. "In de uitzending hoor je hoe het is om een burka te dragen, of je rupee een daalder waard is op de markt van Dehli, over kinderarbeid, een Bollywoodhittip en nog veel meer", zo laat 3FM weten.
Echt vanalles, maar volgens mij past het wel redelijk bij de 3FM-luisteraar. Toch?quote:Op zondag 4 november 2007 12:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat voor muziek draait Rick op zijn eigen station?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef R-Alph het volgende:
Wat is dit een vette plaat
Groove Armada - The Girls Say
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef MadSteven het volgende:
Groove Armada - The Girls is eigenlijk nog een albumtrack en geen single.
Enthousiaste reacties zeg over de nieuwe plaat van Groove Armada.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Zojuist trouwens de nieuwe? single van Groove Armada gehoord, The Girls Say. Wat een plaat zeg, geweldig!!
quote:''When you're dreamin with a broken heart, the wakin up is the hardest part. You roll outta bed and down on your knees, and for a moment you can hardly breath''.
Idd! Het hele album is trouwens geweldig.quote:Op zondag 4 november 2007 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch de nieuwe van John Mayer.
[..]![]()
Was idd erg tof!quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Docu over krezip gisteravond was erg gaaf ja...
"Ik wil graag de groeten doen aan Kees en mijn broer en verder iedereen die ik ken... "quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
*TROS*
Ik had hem ook al opgenomen en geupload (Rapidshare in mijn geval) Twee zielen, één gedachte *grin*quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef Piles het volgende:
Ik zal stoppen met het spammen van WeekendRick, maar de uitzending van vandaag staat ook online: http://www.megaupload.com/?d=GQPJ2ZV0
Rapidshare is maar 100MB toch, dus dan moet je het weer in 2 delen doenquote:Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had hem ook al opgenomen en geupload (Rapidshare in mijn geval) Twee zielen, één gedachte *grin*![]()
Klopt. Ik heb hem dan ook in twee delen geupload. Is wel jammer, maar ik doe zoveel met Rapidshare dat ik er eigenlijk automatisch naar toe ga. Webcam beelden heb ik niet. Ik heb alleen de audio opgenomen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Rapidshare is maar 100MB toch, dus dan moet je het weer in 2 delen doen
Ik heb ook de webcambeelden (580MB), maar die upload ik maar niet
Rotatie bij sommige plaatjes is wel aan te bevelen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een laptopje met een slideshow
(goed te zien op http://www.3fmfan.nl/page/webcam )
quote:Op zondag 4 november 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Rotatie bij sommige plaatjes is wel aan te bevelen.Glacier Glacier
Als je het even foenetisch spelt...quote:
Ik maak programma onder mijn eigen naam, dus dan zou het Van Dongen Van Dongen wordenquote:Op zondag 4 november 2007 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke Glacier? Glacier Glacier! ff afgalmen en klaar ben je.
quote:Welke Pim?
Van Dongen, Van Dongen!
quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Iemand een idee hoe ze die filmpjes op de webcam laten zien nu? Ik wel...
[ link | afbeelding ]
Laptop in de studio en daar de camera op richten...
Je bent laatquote:Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een laptopje met een slideshow
(goed te zien op http://www.3fmfan.nl/page/webcam )
Dat gebeurt bijna dageljiks, niet echt bijzonder meer dus.quote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef MadSteven het volgende:
Ach, nog voolop optredens in Giel, That's Live, de Freaknacht en soms in andere programma's onder andere.
Of is dat onderhand niet bijzonder genoeg meer?
En zo hoort hetquote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Verhuisd en nét weer internet. Radio uiteraard gelijk op 3FM afgestemd.
Kantoor zit nu 3 kilometer verder op, maar veeeel groter, nieuw en dus veel mooierquote:Op maandag 5 november 2007 12:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
En zo hoort het
Waar ben je heen verhuisd?
Geweldig!quote:Op maandag 5 november 2007 13:33 schreef Glacier het volgende:
"Dit is de voicemail van het huis van bewaring. Sluit af met een heleboel hekjes."
nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen weekquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze ook gebak hebben n.a.v. de verjaardag van Maricha?![]()
Had je iets in gedachten?quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Zullen we dit topic effe heel snel vol gaan gooien en afgalmen?
50 berichtjes in 1 MetMichiel moet kunnenquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen week
Strak plan, Michielquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Dank je wel!quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even rustig aan doen dusnog gefeliciteerd trouwens!
quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Maricha:
[3FM #310] Voor al uw nachtelijke SMS'jes
Veenstra, Veenstra!quote:Op maandag 5 november 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Welke Michiel ?
quote:
Zo wordt spammen wel heel simpel.quote:Op maandag 5 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zien wel..ik open iig ff niet het nieuwe topic, ik moet zo eten
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.quote:
Nog 11 reacties te gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
Nou ja, als Veenstra zelf niet mee wil spammen, waarom zouden we ons dan inspannen?quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
lolquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn onderzetter toch maar eens in de cd-speler stoppen
Zal wel IE only zijn want met Mozilla gaat het prima!quote:Op maandag 5 november 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |