"Ik wil graag de groeten doen aan Kees en mijn broer en verder iedereen die ik ken... "quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
*TROS*
Ik had hem ook al opgenomen en geupload (Rapidshare in mijn geval) Twee zielen, één gedachte *grin*quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef Piles het volgende:
Ik zal stoppen met het spammen van WeekendRick, maar de uitzending van vandaag staat ook online: http://www.megaupload.com/?d=GQPJ2ZV0
Rapidshare is maar 100MB toch, dus dan moet je het weer in 2 delen doenquote:Op zondag 4 november 2007 18:03 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Ik had hem ook al opgenomen en geupload (Rapidshare in mijn geval) Twee zielen, één gedachte *grin*![]()
Klopt. Ik heb hem dan ook in twee delen geupload. Is wel jammer, maar ik doe zoveel met Rapidshare dat ik er eigenlijk automatisch naar toe ga. Webcam beelden heb ik niet. Ik heb alleen de audio opgenomen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Rapidshare is maar 100MB toch, dus dan moet je het weer in 2 delen doen
Ik heb ook de webcambeelden (580MB), maar die upload ik maar niet
Rotatie bij sommige plaatjes is wel aan te bevelen.quote:Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een laptopje met een slideshow
(goed te zien op http://www.3fmfan.nl/page/webcam )
quote:Op zondag 4 november 2007 18:58 schreef -Hans- het volgende:
Rotatie bij sommige plaatjes is wel aan te bevelen.Glacier Glacier
Als je het even foenetisch spelt...quote:
Ik maak programma onder mijn eigen naam, dus dan zou het Van Dongen Van Dongen wordenquote:Op zondag 4 november 2007 19:01 schreef -Hans- het volgende:
Welke Glacier? Glacier Glacier! ff afgalmen en klaar ben je.
quote:Welke Pim?
Van Dongen, Van Dongen!
quote:Op zondag 4 november 2007 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Iemand een idee hoe ze die filmpjes op de webcam laten zien nu? Ik wel...
[ link | afbeelding ]
Laptop in de studio en daar de camera op richten...
Je bent laatquote:Op zondag 4 november 2007 18:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Een laptopje met een slideshow
(goed te zien op http://www.3fmfan.nl/page/webcam )
Dat gebeurt bijna dageljiks, niet echt bijzonder meer dus.quote:Op zondag 4 november 2007 22:17 schreef MadSteven het volgende:
Ach, nog voolop optredens in Giel, That's Live, de Freaknacht en soms in andere programma's onder andere.
Of is dat onderhand niet bijzonder genoeg meer?
En zo hoort hetquote:Op maandag 5 november 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
Morning.
Verhuisd en nét weer internet. Radio uiteraard gelijk op 3FM afgestemd.
Kantoor zit nu 3 kilometer verder op, maar veeeel groter, nieuw en dus veel mooierquote:Op maandag 5 november 2007 12:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
En zo hoort het
Waar ben je heen verhuisd?
Geweldig!quote:Op maandag 5 november 2007 13:33 schreef Glacier het volgende:
"Dit is de voicemail van het huis van bewaring. Sluit af met een heleboel hekjes."
nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen weekquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze ook gebak hebben n.a.v. de verjaardag van Maricha?![]()
Had je iets in gedachten?quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Zullen we dit topic effe heel snel vol gaan gooien en afgalmen?
50 berichtjes in 1 MetMichiel moet kunnenquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen week
Strak plan, Michielquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Dank je wel!quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even rustig aan doen dusnog gefeliciteerd trouwens!
quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Maricha:
[3FM #310] Voor al uw nachtelijke SMS'jes
Veenstra, Veenstra!quote:Op maandag 5 november 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Welke Michiel ?
quote:
Zo wordt spammen wel heel simpel.quote:Op maandag 5 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zien wel..ik open iig ff niet het nieuwe topic, ik moet zo eten
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.quote:
Nog 11 reacties te gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
Nou ja, als Veenstra zelf niet mee wil spammen, waarom zouden we ons dan inspannen?quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
lolquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn onderzetter toch maar eens in de cd-speler stoppen
Zal wel IE only zijn want met Mozilla gaat het prima!quote:Op maandag 5 november 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |