Gooi ze online!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb hier ook al 51 MP3tjes op mn schijf staan...
Lang leve SWF Decompilers.
Dat begrijp ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik wil geen problemen krijgen met rechten. Vandaar dat ik dat liever niet doe.
Check PM...
Lees: Ik ben een jinglenerd! en ik ben er trots op!quote:Op zondag 4 november 2007 06:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. 4 uur klikken en slepen later: 1 mooie mix van anderhalve minuut pure 3fm muziek!
Er zijn nu nog maar 2 dingen die ik van 3fm nog zoek, (en ik weet nu hoe ze heten) 1: de fillers van "Live Earth", zowel de "connecting" filler als die van het nieuws, en de filler die bij de uursluiter hoort. In het pakket zoals het op pureimaging heet zal het denk ik "BED MASSO" heten... Je hoort hem in het filmpje op www.pureimaging.eu trouwens op de achtergrond waar florent overheen zit
Ik had kunnen weten dat het eerste wat je deed toen je laptop openklapte, in dit topic posten wasquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Sirolf het volgende:
Ik wil geen problemen krijgen met rechten. Vandaar dat ik dat liever niet doe.
Check PM...
de muis met ijquote:Op zondag 4 november 2007 10:24 schreef Glacier het volgende:
Hoi Borisz
Wat piept er bij jou? Heb je last van muizen?
Toffe plaat blijft datquote:
OMG !!!!!!!1 Dirty Diana. Super plaat !quote:Het 3FM-programma 'Bring It On!' komt vanavond live vanuit New Delhi in India. "In de uitzending hoor je hoe het is om een burka te dragen, of je rupee een daalder waard is op de markt van Dehli, over kinderarbeid, een Bollywoodhittip en nog veel meer", zo laat 3FM weten.
Echt vanalles, maar volgens mij past het wel redelijk bij de 3FM-luisteraar. Toch?quote:Op zondag 4 november 2007 12:20 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat voor muziek draait Rick op zijn eigen station?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef R-Alph het volgende:
Wat is dit een vette plaat
Groove Armada - The Girls Say
quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:56 schreef MadSteven het volgende:
Groove Armada - The Girls is eigenlijk nog een albumtrack en geen single.
Enthousiaste reacties zeg over de nieuwe plaat van Groove Armada.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:02 schreef -Hans- het volgende:
Zojuist trouwens de nieuwe? single van Groove Armada gehoord, The Girls Say. Wat een plaat zeg, geweldig!!
quote:''When you're dreamin with a broken heart, the wakin up is the hardest part. You roll outta bed and down on your knees, and for a moment you can hardly breath''.
Idd! Het hele album is trouwens geweldig.quote:Op zondag 4 november 2007 16:27 schreef -Hans- het volgende:
Fantastisch de nieuwe van John Mayer.
[..]![]()
Was idd erg tof!quote:Op zondag 4 november 2007 16:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Docu over krezip gisteravond was erg gaaf ja...
"Ik wil graag de groeten doen aan Kees en mijn broer en verder iedereen die ik ken... "quote:Op zondag 4 november 2007 17:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
*TROS*
Ik had hem ook al opgenomen en geupload (Rapidshare in mijn geval) Twee zielen, één gedachte *grin*quote:Op zondag 4 november 2007 17:57 schreef Piles het volgende:
Ik zal stoppen met het spammen van WeekendRick, maar de uitzending van vandaag staat ook online: http://www.megaupload.com/?d=GQPJ2ZV0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |