nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen weekquote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef -Hans- het volgende:
Zouden ze ook gebak hebben n.a.v. de verjaardag van Maricha?![]()
Had je iets in gedachten?quote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Zullen we dit topic effe heel snel vol gaan gooien en afgalmen?
50 berichtjes in 1 MetMichiel moet kunnenquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
quote:Op maandag 5 november 2007 19:05 schreef Maricha het volgende:
nee hebben we niet..... ik heb wel genoeg gegeten de afgelopen week
Strak plan, Michielquote:Op maandag 5 november 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Dank je wel!quote:Op maandag 5 november 2007 19:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even rustig aan doen dusnog gefeliciteerd trouwens!
quote:Op maandag 5 november 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
Speciaal voor Maricha:
[3FM #310] Voor al uw nachtelijke SMS'jes
Veenstra, Veenstra!quote:Op maandag 5 november 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Welke Michiel ?
quote:
Zo wordt spammen wel heel simpel.quote:Op maandag 5 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
[..]
We zien wel..ik open iig ff niet het nieuwe topic, ik moet zo eten
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.quote:
Nog 11 reacties te gaan.quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
Nou ja, als Veenstra zelf niet mee wil spammen, waarom zouden we ons dan inspannen?quote:Op maandag 5 november 2007 19:36 schreef Maricha het volgende:
is nou nog niet vol?
lolquote:Op maandag 5 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien moet ik mn onderzetter toch maar eens in de cd-speler stoppen
Zal wel IE only zijn want met Mozilla gaat het prima!quote:Op maandag 5 november 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej Sirolf, ik krijg op die webcam pagina (webtv) van je heel vaak de melding 404 te zien (page not found), maar druk ik vervolgens een paar keer op F5 dan kom ik er wel op. Ben jij hier ook al tegenaan gelopen? cache van IE heb ik al een keer leeg gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |