Ik moest meteen aan dat YouTube filmpje van die geflipte Britney fan denken. "LEAVE BRITNEY ALONE!" *LOL*quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:01 schreef Sirolf het volgende:
http://domienverschuuren.nl.angrylog.nl/page/log/143964/Schrei%21
Die 'fans' zijn toch best gehersenspoeld...
Ik ga naar bed, truste!
Lekekr wijf is dat !quote:Op zaterdag 3 november 2007 03:26 schreef sjarreltje het volgende:
Kate Nash![]()
Ik heb dit al de hele week in mn hoofd hangen
Kan kloppenquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
MissHobje in da house! Jou heb ik hier al een tijd niet gezien?
Das minderquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan kloppen![]()
Drukke nieuwe baante vroeg op hiervoor en vrij vroeg slapen
![]()
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zienquote:Op zaterdag 3 november 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:
Over de ideeën voor het Glazen Huis een paar topics terug:
- Giel doet niet meer mee dit jaar, dus hopen dat Giel in het huis komt is nutteloos.
- Het gaat alleen om de doordeweekse dag DJs en een aantal weekend DJs, dus Domien het huis in willen hebben is ook nutteloos.
Ik hoop zelf op Gerard, Michiel en Bart.
"EkStraRens Week"
'k denk niet dat Stenders daar veel zin in heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zien
quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gerard en Michiel MOETEN er gewoon in... als 3e zou ik Stenders wel willen zien
Nee, geen Sander. Die heb ik vorig jaar wel genoeg gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:12 schreef Hartox het volgende:
Giel niet? Crap..
Sander, Ekdom en Paul of Michiel dan maar..
Eddy!quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee, geen Sander. Die heb ik vorig jaar wel genoeg gezien.
En Paul hoeft van mij ook niet echt eigenlijk, maar goed, Gerard en Michiel dus, met dan als derde Bart of eventueel Paul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |