Huh?quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
2x dezelfde plaat in twee uur..
Geluid pak ik zo welquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:55 schreef Feivel1 het volgende:
2x dezelfde plaat in twee uur..
@Qunix: 3FM.nl en dan programma > uitzendinggemist?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 21:59 schreef Marc63 het volgende:
Het einde komt altijd veel te onverwacht.
"Wat? Hè? Alweer 10 uur?"
Dat gebeurd ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:10 schreef Hartox het volgende:
exit 3FM.. En om 1 uur lig ik wsl al weer op bed. Jullie moeten toch echt iets aan gaan passen aan de vrijdag avond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is die nu bezigquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vond een goeie vervanger voor 3VOOR12XL: Radio.RickVANVelthuysen.nl
Ja, met zoals hij het noemt: "De debieleninrichting".quote:
Gelukkig dat ie doorgaatquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:23 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, met zoals hij het noemt: "De debieleninrichting".
Morgen en zondag tussen 12-15: Afkickrick.
Na 2 weken gaat het programma WeekendRick heten, op z'n eigen stasjonnetje
Geweldig datquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:17 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vond een goeie vervanger voor 3VOOR12XL: Radio.RickVANVelthuysen.nl
Al die berichtjes die je er onder leest zijn nogal negatief.. Maar ik moet zeggen dat XL tussen de huidige vrijdagavond/nacht echt misplaatst was..quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/36816916
Ik wacht geduldig afquote:Op vrijdag 2 november 2007 22:30 schreef Piles het volgende:
@Qunix: het filmpje van die Belg gaat langer duren. Heb weer ruzie met het importen van een asf ivm indexeren
Komt door het programma wat nu is...quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:53 schreef Hartox het volgende:
En toen was het topic deadt.. [ afbeelding ]
Die ging hard jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 21:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het record was geloof ik {hoe kán het} toen de helft van ons in de stustu was...
quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Eindelijk een goeie crack gevonden
Bezig met afmixen, en dan nog ff uploaden
quote:
Je klonk te gewoon te vaag, begrepen niet echt waar je het over hadquote:
Ga naar h'sum, het is daar nog tot in de ochtend feest, in een bepaalde studio...quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef DaMook het volgende:
Ik wil nog uit gaan maar eigenlijk is het ondertussen te laat om nog te gaan![]()
.
Zou wel tof zijn jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ga naar h'sum, het is daar nog tot in de ochtend feest, in een bepaalde studio...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |