Sander? Die ongeïnteresseerde LUL die zich vorig jaar als niet meer dan een kansloze kutkneus in het huis en daarmee helemáááál door de mand viel?quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:12 schreef Hartox het volgende:
Giel niet? Crap..
Sander, Ekdom en Paul of Michiel dan maar..
Me zelf quoten is toch het toppunt van vandaagquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef R-Alph het volgende:
Wat is dit een vette plaat
Groove Armada - The Girls Say
Wat is er mis met Zoeyzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:01 schreef borisz het volgende:
iedereen over naar radio.rickvanvelthuysen.nl![]()
het begint al met zijn getoeter. en Eddy op de radio vind ik niet veel aan.quote:
Iedere nacht om 4 uur reset de PO al zijn stream servers. Ook uitzendinggemist streams vallen dan uit, en volgens mij zijn ook de websites (voor iets meer dan een seconde) niet bereikbaar. Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik vermoed dat het iets met de performance van de servers te maken heeft. Cache legen enzo...quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:01 schreef Rojan_UK het volgende:
Weet iemand waarom de cam iedere week om 4 uur uitvalt?
Ik ben wel voorstander van de naam "EkStra Request"quote:Op zaterdag 3 november 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:
Over de ideeën voor het Glazen Huis een paar topics terug:
"EkStraRens Week"
Moggequote:
Klinkt logisch. Thanks.quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Iedere nacht om 4 uur reset de PO al zijn stream servers. Ook uitzendinggemist streams vallen dan uit, en volgens mij zijn ook de websites (voor iets meer dan een seconde) niet bereikbaar. Waarom weet ik nog steeds niet, maar ik vermoed dat het iets met de performance van de servers te maken heeft. Cache legen enzo...
Is heel irritant omdat ik nogal eens wakker lig en dan via uitzending gemist KGB terug kijk... er passen 12 afleveringen in een fatsoenlijke nachtquote:
* Rojan_UK denkt heel diep na...quote:Op zaterdag 3 november 2007 16:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Is heel irritant omdat ik nogal eens wakker lig en dan via uitzending gemist KGB terug kijk... er passen 12 afleveringen in een fatsoenlijke nacht
Tijd gaat idd snel, dat gevoel had ik ook toen ik gisteren op de boekpresentatie van noordpool.fm was en met dropl... ehm... Domien Verschuuren stond te praten... Moest bijna rennen voor m'n treinquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:29 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mogge
* WebHawkjuh werpt een blik op de klok...
... Kut, nu kan ik een nieuwe klok kopen
WTF, is het al weer half 5...
What's wrong with youquote:Op zaterdag 3 november 2007 03:22 schreef -Hans- het volgende:
Net terug van een geweldig feest @# Oosterpoort ! Optreden van Cover Bands, zo'n stand up comedian figuur en een optreden van Nick en Simon.
Was ook een workshop Jumpstylen dit was weer zo'n avond om niet snel te vergeten!!!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sander? Die ongeïnteresseerde LUL die zich vorig jaar als niet meer dan een kansloze kutkneus in het huis en daarmee helemáááál door de mand viel?![]()
Vermoeidheid en bier, gok ikquote:
WAAAAAH de 3fm toth helemaal droog!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:02 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
3FM jingles: http://www.pureimaging.eu/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |