quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
O, verkeerd gepost.
Ik wist niet dat we in B&H zaten...
Die wordt live gemixt volgens mij, door Sinharaja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:33 schreef Mr.Noodle het volgende:van wie is die toffe Eurythmics remix?
Ik heb dat nummer weleens eerder ergens in een club gehoord, dat was erg tof. Nu hoor ik het dus weer, maar das wel tof voor een huisfeest..quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die wordt live gemixt volgens mij, door Sinharaja.
Is me nog niet opgevallen, valt volgens mij dus best mee. Maar ik let dan ook totaal niet op die balk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:54 schreef mvt het volgende:
komen er nog veel berichtjes voor Rick langs?
Het duurt vaak ongeveer een half uur (of langer) voordat berichten verschijnen, dus misschien komen ze zo nog langs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:58 schreef mvt het volgende:
net een oproep van iemand (een beller) bij Rick om
TV radio.rickvanvelthuysen.nl
naar 333 te sms-en
Jaartje of 2 / 3 nou?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
bomen zijn relaxed ........... jeetje die is echt oud
Je hebt het begin-uur fout, het start om 12h:quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zeg, kan ik dmv die url niet uitzendingen van 070707 terughalen?
http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20070707-10.mp3 zoiets? wat doe ik fout?
Niks an. Ik hou niet van die overdreven manier van zingen; zo dramatisch.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Wat vinden jullie van de megahit van deze week? Ik had toch liever een andere gezien..
Alicia Keys zat onder het bureau tijdens de megahit vergadering?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:31 schreef borisz het volgende:
MOgge
tja de sleutel tot de megahit vindt zich zelf
ofzoiets
Heb even gekeken, maar bij is het normaal.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:02 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Ben ik de enige waarbij de webcam "valse kleuren" over het hele beeld en een blauwe waas/strepen boven in heeft?
'k heb even de Overlays weer aangezet, dan ziet het er inderdaad redelijk uit. Maarja, dan kan je weer geen screenshots maken...quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb even gekeken, maar bij is het normaal.
Ik heb kennelijk veel gemist... Sirolf, alvast bedankt voor het uploadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:15 schreef Sirolf het volgende:
afbeelding
afbeelding
* Sirolf is zn Youtube-account aan het overladen met filmpjes van afgelopen nacht.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel begint de dag met Radio Nowhere
Ik naar Veronica. Zojuist genoten van Burning Heart van Vandenberg!quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:57 schreef borisz het volgende:
door die request en eddy Z ben ik genootzaakt over te stappen naar Rick v V
Josti-radioquote:
Erg 'vervelende' uitzending was 'tquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:25 schreef Sirolf het volgende:
Ancilla en Lisa dansen
Lapdans voor een lapzwans
Ancilla krijgt een lapdance
quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:01 schreef -Hans- het volgende:
Tessel wil de stilte doorbreken, maar zoekt nog even naar het juiste schuifje.
[afbeelding]
Eddy (nog net zichtbaar op het plaatje) komt naar binnen rennen. Technicus staat ook al in de deur opening.
[afbeelding]
Grote lol natuurlijk.![]()
[afbeelding]
" Ja, ik was even pissen en toen hield de plaat er mee op. "
[afbeelding]
Die ondeugende blik van Ancilla weer .....quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:15 schreef Sirolf het volgende:
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/22/thumb/4d1y7e2vgat3fuccnhlio5k50.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/sep/22/thumb/5lod3kxzpsja5tn7wpw2j9c44.jpg]afbeelding][/url]
* Sirolf is zn Youtube-account aan het overladen met filmpjes van afgelopen nacht.
Op zich opvallend dat Tessel niet meteen de juiste schuif kon vinden. Dat zou ze toch wel moeten weten zou je denken (de eerste rode schuif, helemaal aan de linker kant is hetquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! vette paniek in de studio
Eddy was even weg en de plaat hield er eerder mee op ofzo iets. Het werd dus voor een aantal seconden stil on-air. Vervolgens doorbreekt Tessel de stilte (caps komen zo) en zie je Eddy en iemand van de techniek naar binnen stormen. Wat een moment
Ik heb nog niet gelezen dat er overeenstemming is met die maffiastichting, dus dat zal daar nog wel mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan de laatste Ekdom in de Nacht niet terug luisteren. Ligt dat aan mn computer of heeft dat er nog mee te maken dat alle podcasts verwijderd moesten worden?
De streams zouden wel gewoon beluisterbaar blijven dacht ik...quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gelezen dat er overeenstemming is met die maffiastichting, dus dat zal daar nog wel mee te maken hebben.
Je wilt dus dat ze een keer iemand meeneemt die d'r aan het plafond ophangt en gaat 'spelen' met zweepjes e.d.?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:33 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Ik ben weer trug van het asielWas mooi, indrukwekkend, verdrietig maar ze zijn superblij met al hun spullen en de 1250 euro
![]()
Ik zie dat ancilla er weer wasVraag me nog steeds af wat er nou zo fetish aan ancilla is behalve haar pakjes, heb haar ook nog nooit iets horen vertellen over fetish, sm, of wat anders wat met sex te maken heeft
Ze is volgens mij gewoon nep sm-ster, met alleen de leuke pakjes
Een lekker wijf.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:01 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wie is Ancilla?
Ja zoietsquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je wilt dus dat ze een keer iemand meeneemt die d'r aan het plafond ophangt en gaat 'spelen' met zweepjes e.d.?![]()
niks gemistquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:51 schreef Glacier het volgende:
Hoi MutZ
Avond allemaal
Jammer dat ik dat fragment van Eddy Zoey gemist hebDie screenshots zijn iig erg grappig
Trustequote:
Goeie plaat van de Hoosiers iddquote:Op zondag 23 september 2007 10:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekkere liedjes
hoosiersvind diergaarde altijd leuk programma hebben
Zie het suggestiestopicquote:Op zondag 23 september 2007 11:47 schreef borisz het volgende:
NIeuwe Underworld
Glacier jij zorgt ervoor dat hij in de AR playlist komt he ?![]()
Welke plaat was het?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:51 schreef -Hans- het volgende:
OMG ! vette paniek in de studio
Eddy was even weg en de plaat hield er eerder mee op ofzo iets. Het werd dus voor een aantal seconden stil on-air. Vervolgens doorbreekt Tessel de stilte (caps komen zo) en zie je Eddy en iemand van de techniek naar binnen stormen. Wat een moment
De mengtafel of de computer?quote:Op zondag 23 september 2007 16:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
De mengtafel bij 3fm is officieel overstuur. Ze draaien nu (volgens Bart, van Bart, de radioshow van Bart) van CD... Tof! Ik dacht dat dat alleen bij de lokalo gebeurde :-)
Da's toch best opvallend, aangezien CD's pas de tweede backup-mogelijkheid zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 16:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
De mengtafel bij 3fm is officieel overstuur. Ze draaien nu (volgens Bart, van Bart, de radioshow van Bart) van CD... Tof! Ik dacht dat dat alleen bij de lokalo gebeurde :-)
Ik heb het wel eens meer gehoord op 3FM..quote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Da's toch best opvallend, aangezien CD's pas de tweede backup-mogelijkheid zijn.
De standaard Dalet-PC hangt namelijk in een datacentrum op het Mediapark. Valt die uit, dan gaan ze over op een nood-muzieksysteem dat in de studio staat. Valt die ook uit, dan gaan ze pas over op CD. En als die ook uitvallen hebben ze een probleem.
Best opvallend dus.
Hoe kan dat nou weer? Wil je beweren dat ze dat ding altijd remote gebruiken?quote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's toch best opvallend, aangezien CD's pas de tweede backup-mogelijkheid zijn.
De standaard Dalet-PC hangt namelijk in een datacentrum op het Mediapark.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Begint goed he Cosmick
Gold Digger vind ik wel een leuk nummertje
Vandaag jarig![]()
![]()
23Ik word een oude lul man...
Dan hoop ik voor je dat je niet alleen maar mannelijke collega's hebtquote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
En ja, ik heb eigenlijk nog niks te klagen
Lekker zoenen hier op werk
23quote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
En ja, ik heb eigenlijk nog niks te klagen
Lekker zoenen hier op werk
23quote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Begint goed he Cosmick
Gold Digger vind ik wel een leuk nummertje
Vandaag jarig![]()
![]()
23Ik word een oude lul man...
Wel vol op de bek neem ik aan?quote:Op maandag 24 september 2007 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
lolThanks Cosmick
Uiteraard zoen ik alleen de vrouwelijke collega's![]()
Nee, Broekie is 24quote:Op maandag 24 september 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
23! Broekie. Maar gefeliciteerd!
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it CosmickHad je eerder moeten zeggen
Ik trek het nu al niet meerquote:Op maandag 24 september 2007 10:41 schreef cosmick het volgende:
Wat een nare, irrante, kloterige kut-megahit trouwens. Ik weet niet of ik het wel trek als ik dit nog de hele week moet horen.
Nou, het niveau stijgt ..........quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't maar een matige arbeidsvitaminen tot nu toe.
Ja, dat gejammer van Blunt kun je ook onmogelijk mooi vindenquote:Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Kut Alicia Keys
Ik zeg: Opsluiten en sleutels weggooien
En dan kwam die verschrikkelijke James Blunt ook al voorbij met z'n metro-meisje
Geeft nietquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ook zo'n actrice die je vaker zonder dan met kleren ziet in films
.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 24 september 2007 01:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Wil je beweren dat ze dat ding altijd remote gebruiken?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
* Glacier geeft diverse personen een slabbetje voor het kwijl
Realyy? Grootmoeders-cake?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dat was een goeie cake die m'n oma voor mij en m' n collega's had gebakken
Mooi nummer voor de herfstquote:
Nee, zat er niet inquote:Op maandag 24 september 2007 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een badeend? Waar? In monster?
-_- oplettendheid... is me nie eens opgevallen
Ja, daar keek ik zelfs wel eens naarquote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:Big Brother 1, dat was me wat toen
heel Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik zelfs wel eens naar![]()
ik zat toen in groep 7 en we keken allemaalquote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel Nederland, elke dag was het napraten
![]()
bijzonder was dat, daarna eigenlijk nooit meer meegemaakt met een tv programma
Daarmee is de verloedering van de hedendaagse tv begonnen, hoewel BB1 in vergelijking met de huidige tv nog een net programma is ... Ik keek er destijds ook naar; vond 't leuk. Daarna idd niet meer geëvenaard.quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel Nederland, elke dag was het napraten
![]()
bijzonder was dat, daarna eigenlijk nooit meer meegemaakt met een tv programma
quote:Op maandag 24 september 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarmee is de verloedering van de hedendaagse tv begonnen, hoewel BB1 in vergelijking met de huidige tv nog een net programma is ... Ik keek er destijds ook naar; vond 't leuk. Daarna idd niet meer geëvenaard.
Daarna zijn tig varianten op BB1 gekomen. De een nog erger dan de ander ...quote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is toch niet ineens daarmee begonnen..... dat is constant dalende trent waarvan elk jaar een rij programma's het bewijs zijn.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet toch altijd weer aan chocomel denken bij dit nummer.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Uit haar dak gaand op de tafel
.
Wat dat betreft past het prima in deze zendtijd.quote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wow, de bejaardenplug is echt een saai item
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.quote:Op maandag 24 september 2007 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat dat betreft past het prima in deze zendtijd.
wat, Nederlands?quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kent.
Waarom zou ik? Ik wéét dat anderen het beter dan ik kunnen doen, dus dat laat ik aan hen over. Alleen behoort het kneuzenduo C & S niet tot die anderen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.
Ik heb het vandaag een klein uurtje aangehoord, maar het wordt werkelijk een steeds grotere kneuzenkermis.quote:Op maandag 24 september 2007 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik wéét dat anderen het beter dan ik kunnen doen, dus dat laat ik aan hen over. Alleen behoort het kneuzenduo C & S niet tot die anderen.
DaaaaaaaaaaaaMoooooooooook, waar zit je?quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag een klein uurtje aangehoord, maar het wordt werkelijk een steeds grotere kneuzenkermis.
Nou kan ik mij gezien de ontwikkelingen in de Nederlandse maatschappij wel voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden, maar ik vind het ronduit kut.
Wat een onzin. ZIJ maken toch een radioprogramma waar ik als luisteraar toch gewoon kritiek op kan en mag leveren?quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.
Welkom terug. Jullie zijn gemist hoorquote:
Wij wel dan...?quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb echt niets beters te doen deze avond, sorry.
Dat hebben wij toch nooit?quote:
Dag Muijs, Hoi Michiel!quote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Geef dan wel opbouwende, en geen "kutprogramma" kritiek, zou ik zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een onzin. ZIJ maken toch een radioprogramma waar ik als luisteraar toch gewoon kritiek op kan en mag leveren?
Which one should it be? Hatemail@DomienVerschuuren.nl of Fanmail@DomienVerschuuren.nl?quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Check je mail dan nog maar eens. Daar staat het wel.
Check jij je mail ook even?quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Check je mail dan nog maar eens. Daar staat het wel.
Als we een serieuze recensie van radioprogramma's willen hebben, dan zoeken we die iig niet op het FOK!-forum.quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Geef dan wel opbouwende, en geen "kutprogramma" kritiek, zou ik zeggen
Nog niets nieuws...quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check jij je mail ook even?
TOP TOP TOP!quote:Op maandag 24 september 2007 19:09 schreef MutZ het volgende:
Leuke vakantie gehad M&M?
We weten het snel genoeg: http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1190639197quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we een serieuze recensie van radioprogramma's willen hebben, dan zoeken we die iig niet op het FOK!-forum.
En ik maar denken dat ie TOP was...quote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
TOP TOP TOP!
En heb ik al TOP gezegd?
Nee, volgens mij nog niet... Maar het was top dus?quote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
TOP TOP TOP!
En heb ik al TOP gezegd?
Zeker niet! Lang leve de Ipod en Virgin Radioquote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeker geen Phil Collins overkill gehad?
Vrijdag al voor het eerst Ekstra Weekend gemute... vanavond bij Met Michiel een mute-moment... Ow wacht, dat laatste is niet zo bijzonder, want Tokio Hotel zat laatst in de Singlestrijdquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Broekie het volgende:
Michiel: NEEEE!!!
Niet de nieuwe van The Opposites, ook niet later deze avond
Ik zet gewoon weer naar goed voorbeeld van Sirolf de Smurfen met Ik Heb Nieuwe Schoenen er overheenquote:Op maandag 24 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vrijdag al voor het eerst Ekstra Weekend gemute... vanavond bij Met Michiel een mute-moment... Ow wacht, dat laatste is niet zo bijzonder, want Tokio Hotel zat laatst in de Singlestrijd
Hmmm, duurt dus 20 minuten...quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check jij je mail ook even?
Ik heb persoonlijk weinig met de Smurfen, behalve dan dat ik het een goede tip vond van Sirolf om over KuMu heen te draaien. 't is best vrolijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat heb jij toch met de smurfen broekie?
wat was dát een kutnummer... niet een cover van euh... Move it?
Je vergeet dequote:
Volgens mij ook niet, anders waren er al wel een paar foto's voorbij gekomen...quote:Op maandag 24 september 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is Roel d'r niet.
We misten je alquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hè, gelukkig. M'n avond is compleet.
Care to share?quote:
quote:
Ik kan het niet echt abandonware noemen. Zoals ik al zei, het staat op YouTube, in een redelijke kwaliteit.quote:Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Care to share?
(Niet zeuren adjes, abandonware!)
Ik vind m echt vet!quote:Op maandag 24 september 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, dat "Dom, Blond en Famous", vind iedereen dat écht zo top of moet je het echt draaien van de (platen)baas?
Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat veel mensen het leuk vinden.
Persoonlijk vind ik het pure bagger maar er kunnen dus mensen anders over denken
Zoals Michiel al zei, de verdeling "geweldig nummer" vs "KuMu" is zo ongeveer 50/50. Zegt men althansquote:Op maandag 24 september 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, dat "Dom, Blond en Famous", vind iedereen dat écht zo top of moet je het echt draaien van de (platen)baas?
Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat veel mensen het leuk vinden.
Persoonlijk vind ik het pure bagger maar er kunnen dus mensen anders over denken
Na 19.02 uur altijd naar huisquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heuy! Waar is headlines gebleven?
Je had toch niks te doen, he, Domien? Rennen naar de studio dan, kan jij het nieuws doenquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na 19.02 uur altijd naar huis
Maar het is hier heel gezellig hoorquote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
Nou....broertjes zijn gemeen. *stampt Webhawkje plat* zoooo... dat krijg je als je jezus onder valse voorwendselen naar een forum lokt.
![]()
![]()
![]()
In het asiel bij de hondenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Badeendjes? Waar?
En hier is er ook één... ingepakt voor de verhuizingquote:
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!quote:
Tja, morgen is natuurlijk gewoon weer een schooldagquote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.quote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Alle voorkeuze zenders op 3FM zetten?quote:Op maandag 24 september 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Hoe krijg je je zus aan het luisteren naar 3fm...
quote:Op maandag 24 september 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.
Waarom staat M.I.A. - Jimmy niet in je top 10?!quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Hahaha, onder andere!quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?
Niet helemaal gevolgd, Hoelang nog?quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahaha, onder andere!
Neen, net C. weer gesproken. Het duurt allemaal nog zo laaahaaang..
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar hequote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?
Hij is goed he? erg vette plaat inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoog Rapperdeklep gehalte deze MetMichiel.
Maar Timbaland is nog altijd![]()
![]()
![]()
Subtiel Awardquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar he
Tot en met januari 2008.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd, Hoelang nog?
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar he
Volgens mij hoeft ie niet al te lang te wachten om daar hulp bij te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
*buigt* dankuquote:
Is het een Engelstalig nummer toevallig waar het woord paraplu in de titel voorkomt?quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Trouwens...
Guys, 3x raden op welke nr ik moet dansen elke week
Zal een hint geven, het heeft met een paraplu te maken![]()
Nog nietquote:Op maandag 24 september 2007 20:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb je het album al?
Oooh, Shooting star...zo'n mooi liedje!
Gelukkig niet zeg als ze er zulke gedachtes op na houdenquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Tot en met januari 2008.
[..]
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.
Uhuhquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is het een Engelstalig nummer toevallig waar het woord paraplu in de titel voorkomt?
Ik wel.quote:Op maandag 24 september 2007 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...
Tis ook nooit goed hequote:Op maandag 24 september 2007 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |