Nee, zat er niet inquote:Op maandag 24 september 2007 14:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Een badeend? Waar? In monster?
-_- oplettendheid... is me nie eens opgevallen
Ja, daar keek ik zelfs wel eens naarquote:Op maandag 24 september 2007 16:24 schreef rubbereend het volgende:Big Brother 1, dat was me wat toen
heel Nederlandquote:Op maandag 24 september 2007 16:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, daar keek ik zelfs wel eens naar![]()
ik zat toen in groep 7 en we keken allemaalquote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel Nederland, elke dag was het napraten
![]()
bijzonder was dat, daarna eigenlijk nooit meer meegemaakt met een tv programma
Daarmee is de verloedering van de hedendaagse tv begonnen, hoewel BB1 in vergelijking met de huidige tv nog een net programma is ... Ik keek er destijds ook naar; vond 't leuk. Daarna idd niet meer geëvenaard.quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heel Nederland, elke dag was het napraten
![]()
bijzonder was dat, daarna eigenlijk nooit meer meegemaakt met een tv programma
quote:Op maandag 24 september 2007 16:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarmee is de verloedering van de hedendaagse tv begonnen, hoewel BB1 in vergelijking met de huidige tv nog een net programma is ... Ik keek er destijds ook naar; vond 't leuk. Daarna idd niet meer geëvenaard.
Daarna zijn tig varianten op BB1 gekomen. De een nog erger dan de ander ...quote:Op maandag 24 september 2007 16:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is toch niet ineens daarmee begonnen..... dat is constant dalende trent waarvan elk jaar een rij programma's het bewijs zijn.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Moet toch altijd weer aan chocomel denken bij dit nummer.
quote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Uit haar dak gaand op de tafel
.
Wat dat betreft past het prima in deze zendtijd.quote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wow, de bejaardenplug is echt een saai item
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.quote:Op maandag 24 september 2007 16:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat dat betreft past het prima in deze zendtijd.
wat, Nederlands?quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kent.
Waarom zou ik? Ik wéét dat anderen het beter dan ik kunnen doen, dus dat laat ik aan hen over. Alleen behoort het kneuzenduo C & S niet tot die anderen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.
Ik heb het vandaag een klein uurtje aangehoord, maar het wordt werkelijk een steeds grotere kneuzenkermis.quote:Op maandag 24 september 2007 18:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik wéét dat anderen het beter dan ik kunnen doen, dus dat laat ik aan hen over. Alleen behoort het kneuzenduo C & S niet tot die anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |