Hoe kan dat nou weer? Wil je beweren dat ze dat ding altijd remote gebruiken?quote:Op zondag 23 september 2007 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's toch best opvallend, aangezien CD's pas de tweede backup-mogelijkheid zijn.
De standaard Dalet-PC hangt namelijk in een datacentrum op het Mediapark.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Begint goed he Cosmick
Gold Digger vind ik wel een leuk nummertje
Vandaag jarig![]()
![]()
23Ik word een oude lul man...
Dan hoop ik voor je dat je niet alleen maar mannelijke collega's hebtquote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
En ja, ik heb eigenlijk nog niks te klagen
Lekker zoenen hier op werk
23quote:Op maandag 24 september 2007 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
Thanks
En ja, ik heb eigenlijk nog niks te klagen
Lekker zoenen hier op werk
23quote:Op maandag 24 september 2007 09:38 schreef SilentChaos het volgende:
Begint goed he Cosmick
Gold Digger vind ik wel een leuk nummertje
Vandaag jarig![]()
![]()
23Ik word een oude lul man...
Wel vol op de bek neem ik aan?quote:Op maandag 24 september 2007 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
lolThanks Cosmick
Uiteraard zoen ik alleen de vrouwelijke collega's![]()
Nee, Broekie is 24quote:Op maandag 24 september 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
23! Broekie. Maar gefeliciteerd!
quote:Op maandag 24 september 2007 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
Damn it CosmickHad je eerder moeten zeggen
Ik trek het nu al niet meerquote:Op maandag 24 september 2007 10:41 schreef cosmick het volgende:
Wat een nare, irrante, kloterige kut-megahit trouwens. Ik weet niet of ik het wel trek als ik dit nog de hele week moet horen.
Nou, het niveau stijgt ..........quote:Op maandag 24 september 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind 't maar een matige arbeidsvitaminen tot nu toe.
Ja, dat gejammer van Blunt kun je ook onmogelijk mooi vindenquote:Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
Kut Alicia Keys
Ik zeg: Opsluiten en sleutels weggooien
En dan kwam die verschrikkelijke James Blunt ook al voorbij met z'n metro-meisje
Geeft nietquote:Op maandag 24 september 2007 11:17 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ook zo'n actrice die je vaker zonder dan met kleren ziet in films
.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 24 september 2007 01:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer? Wil je beweren dat ze dat ding altijd remote gebruiken?
quote:Op maandag 24 september 2007 11:35 schreef Glacier het volgende:
* Glacier geeft diverse personen een slabbetje voor het kwijl
Realyy? Grootmoeders-cake?quote:Op maandag 24 september 2007 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dat was een goeie cake die m'n oma voor mij en m' n collega's had gebakken
Mooi nummer voor de herfstquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |