quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:49 schreef Toad het volgende:
O, verkeerd gepost.
Ik wist niet dat we in B&H zaten...
Die wordt live gemixt volgens mij, door Sinharaja.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:33 schreef Mr.Noodle het volgende:van wie is die toffe Eurythmics remix?
Ik heb dat nummer weleens eerder ergens in een club gehoord, dat was erg tof. Nu hoor ik het dus weer, maar das wel tof voor een huisfeest..quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die wordt live gemixt volgens mij, door Sinharaja.
Is me nog niet opgevallen, valt volgens mij dus best mee. Maar ik let dan ook totaal niet op die balk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:54 schreef mvt het volgende:
komen er nog veel berichtjes voor Rick langs?
Het duurt vaak ongeveer een half uur (of langer) voordat berichten verschijnen, dus misschien komen ze zo nog langs.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:58 schreef mvt het volgende:
net een oproep van iemand (een beller) bij Rick om
TV radio.rickvanvelthuysen.nl
naar 333 te sms-en
Jaartje of 2 / 3 nou?quote:Op zaterdag 22 september 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
bomen zijn relaxed ........... jeetje die is echt oud
Je hebt het begin-uur fout, het start om 12h:quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zeg, kan ik dmv die url niet uitzendingen van 070707 terughalen?
http://audio.omroep.nl/radio3/bnn/zoeyzo/20070707-10.mp3 zoiets? wat doe ik fout?
Niks an. Ik hou niet van die overdreven manier van zingen; zo dramatisch.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:29 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
Wat vinden jullie van de megahit van deze week? Ik had toch liever een andere gezien..
Alicia Keys zat onder het bureau tijdens de megahit vergadering?quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:31 schreef borisz het volgende:
MOgge
tja de sleutel tot de megahit vindt zich zelf
ofzoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |