Maar het is hier heel gezellig hoorquote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
Nou....broertjes zijn gemeen. *stampt Webhawkje plat* zoooo... dat krijg je als je jezus onder valse voorwendselen naar een forum lokt.
![]()
![]()
![]()
In het asiel bij de hondenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Badeendjes? Waar?
En hier is er ook één... ingepakt voor de verhuizingquote:
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!quote:
Tja, morgen is natuurlijk gewoon weer een schooldagquote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.quote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Alle voorkeuze zenders op 3FM zetten?quote:Op maandag 24 september 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Hoe krijg je je zus aan het luisteren naar 3fm...
quote:Op maandag 24 september 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.
Waarom staat M.I.A. - Jimmy niet in je top 10?!quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Hahaha, onder andere!quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?
Niet helemaal gevolgd, Hoelang nog?quote:Op maandag 24 september 2007 20:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hahaha, onder andere!
Neen, net C. weer gesproken. Het duurt allemaal nog zo laaahaaang..
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar hequote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?
Hij is goed he? erg vette plaat inderdaad.quote:Op maandag 24 september 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Hoog Rapperdeklep gehalte deze MetMichiel.
Maar Timbaland is nog altijd![]()
![]()
![]()
Subtiel Awardquote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar he
Tot en met januari 2008.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet helemaal gevolgd, Hoelang nog?
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee hij heb volle zak en het duurt nog paar maandjes voor die die weer in zn chick kan legen. Rukken is dan zooooo een leeg gebaar he
Volgens mij hoeft ie niet al te lang te wachten om daar hulp bij te krijgen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
*buigt* dankuquote:
Is het een Engelstalig nummer toevallig waar het woord paraplu in de titel voorkomt?quote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef purplerose het volgende:
Trouwens...
Guys, 3x raden op welke nr ik moet dansen elke week
Zal een hint geven, het heeft met een paraplu te maken![]()
Nog nietquote:Op maandag 24 september 2007 20:51 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb je het album al?
Oooh, Shooting star...zo'n mooi liedje!
Gelukkig niet zeg als ze er zulke gedachtes op na houdenquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Tot en met januari 2008.
[..]
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...quote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb jij een vriend? Niet hè? Gek zeg.
Uhuhquote:Op maandag 24 september 2007 20:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Is het een Engelstalig nummer toevallig waar het woord paraplu in de titel voorkomt?
Ik wel.quote:Op maandag 24 september 2007 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...
Tis ook nooit goed hequote:Op maandag 24 september 2007 20:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het lijkt me dat menig man niet zo heel veel moeite heeft met het een vrouw die 'mee kan praten' op het zelfde nivo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |