Maar het is hier heel gezellig hoorquote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef maartjemadelein het volgende:
Nou....broertjes zijn gemeen. *stampt Webhawkje plat* zoooo... dat krijg je als je jezus onder valse voorwendselen naar een forum lokt.
![]()
![]()
![]()
In het asiel bij de hondenquote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef WebHawkjuh het volgende:
Badeendjes? Waar?
En hier is er ook één... ingepakt voor de verhuizingquote:
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!quote:
Tja, morgen is natuurlijk gewoon weer een schooldagquote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.quote:Op maandag 24 september 2007 20:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
NEEEEEEEEE! Jij moordenaar! Badeendjes zijn liev!
quote:Op maandag 24 september 2007 20:37 schreef Feivel1 het volgende:
Ik zie jullie morgen weer, want ik ga er vandoor.
Hola!
Bye M&M
Bye Domien!
Bye FOK!Kers
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Alle voorkeuze zenders op 3FM zetten?quote:Op maandag 24 september 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Hoe krijg je je zus aan het luisteren naar 3fm...
quote:Op maandag 24 september 2007 20:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarom zijn het zulke goede speelkameraadjes voor honden.
Waarom staat M.I.A. - Jimmy niet in je top 10?!quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zucht.
Hahaha, onder andere!quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zit je nog steeds te balen? Of zit je naar al die N95 reclamebanners hieronder te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |