En ik maar denken dat ie TOP was...quote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
TOP TOP TOP!
En heb ik al TOP gezegd?
Nee, volgens mij nog niet... Maar het was top dus?quote:Op maandag 24 september 2007 19:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
TOP TOP TOP!
En heb ik al TOP gezegd?
Zeker niet! Lang leve de Ipod en Virgin Radioquote:Op maandag 24 september 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zeker geen Phil Collins overkill gehad?
Vrijdag al voor het eerst Ekstra Weekend gemute... vanavond bij Met Michiel een mute-moment... Ow wacht, dat laatste is niet zo bijzonder, want Tokio Hotel zat laatst in de Singlestrijdquote:Op maandag 24 september 2007 19:24 schreef Broekie het volgende:
Michiel: NEEEE!!!
Niet de nieuwe van The Opposites, ook niet later deze avond
Ik zet gewoon weer naar goed voorbeeld van Sirolf de Smurfen met Ik Heb Nieuwe Schoenen er overheenquote:Op maandag 24 september 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vrijdag al voor het eerst Ekstra Weekend gemute... vanavond bij Met Michiel een mute-moment... Ow wacht, dat laatste is niet zo bijzonder, want Tokio Hotel zat laatst in de Singlestrijd
Hmmm, duurt dus 20 minuten...quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check jij je mail ook even?
Ik heb persoonlijk weinig met de Smurfen, behalve dan dat ik het een goede tip vond van Sirolf om over KuMu heen te draaien. 't is best vrolijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat heb jij toch met de smurfen broekie?
wat was dát een kutnummer... niet een cover van euh... Move it?
Je vergeet dequote:
Volgens mij ook niet, anders waren er al wel een paar foto's voorbij gekomen...quote:Op maandag 24 september 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Volgens mij is Roel d'r niet.
We misten je alquote:
quote:Op maandag 24 september 2007 19:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Hè, gelukkig. M'n avond is compleet.
Care to share?quote:
quote:
Ik kan het niet echt abandonware noemen. Zoals ik al zei, het staat op YouTube, in een redelijke kwaliteit.quote:Op maandag 24 september 2007 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Care to share?
(Niet zeuren adjes, abandonware!)
Ik vind m echt vet!quote:Op maandag 24 september 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg, dat "Dom, Blond en Famous", vind iedereen dat écht zo top of moet je het echt draaien van de (platen)baas?
Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat veel mensen het leuk vinden.
Persoonlijk vind ik het pure bagger maar er kunnen dus mensen anders over denken
Zoals Michiel al zei, de verdeling "geweldig nummer" vs "KuMu" is zo ongeveer 50/50. Zegt men althansquote:Op maandag 24 september 2007 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zeg, dat "Dom, Blond en Famous", vind iedereen dat écht zo top of moet je het echt draaien van de (platen)baas?
Ik kan me namelijk eigenlijk niet voorstellen dat veel mensen het leuk vinden.
Persoonlijk vind ik het pure bagger maar er kunnen dus mensen anders over denken
Na 19.02 uur altijd naar huisquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Heuy! Waar is headlines gebleven?
Je had toch niks te doen, he, Domien? Rennen naar de studio dan, kan jij het nieuws doenquote:Op maandag 24 september 2007 20:00 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Na 19.02 uur altijd naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |