DaaaaaaaaaaaaMoooooooooook, waar zit je?quote:Op maandag 24 september 2007 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb het vandaag een klein uurtje aangehoord, maar het wordt werkelijk een steeds grotere kneuzenkermis.
Nou kan ik mij gezien de ontwikkelingen in de Nederlandse maatschappij wel voorstellen dat er mensen zijn die dit leuk vinden, maar ik vind het ronduit kut.
Wat een onzin. ZIJ maken toch een radioprogramma waar ik als luisteraar toch gewoon kritiek op kan en mag leveren?quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niks mis met Coen en Sander, je mag pas kritiek leveren als je bewijs hebt dat je het beter dan hun kunt.
Welkom terug. Jullie zijn gemist hoorquote:
Wij wel dan...?quote:Op maandag 24 september 2007 19:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb echt niets beters te doen deze avond, sorry.
Dat hebben wij toch nooit?quote:
Dag Muijs, Hoi Michiel!quote:Op maandag 24 september 2007 19:07 schreef MichielV het volgende:
Zwaai!
Geef dan wel opbouwende, en geen "kutprogramma" kritiek, zou ik zeggenquote:Op maandag 24 september 2007 18:55 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat een onzin. ZIJ maken toch een radioprogramma waar ik als luisteraar toch gewoon kritiek op kan en mag leveren?
Which one should it be? Hatemail@DomienVerschuuren.nl of Fanmail@DomienVerschuuren.nl?quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Check je mail dan nog maar eens. Daar staat het wel.
Check jij je mail ook even?quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Check je mail dan nog maar eens. Daar staat het wel.
Als we een serieuze recensie van radioprogramma's willen hebben, dan zoeken we die iig niet op het FOK!-forum.quote:Op maandag 24 september 2007 19:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Geef dan wel opbouwende, en geen "kutprogramma" kritiek, zou ik zeggen
Nog niets nieuws...quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Check jij je mail ook even?
TOP TOP TOP!quote:Op maandag 24 september 2007 19:09 schreef MutZ het volgende:
Leuke vakantie gehad M&M?
We weten het snel genoeg: http://radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1190639197quote:Op maandag 24 september 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we een serieuze recensie van radioprogramma's willen hebben, dan zoeken we die iig niet op het FOK!-forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |