Releaseschema Nintendo DSquote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef JK het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje fatsoenlijke goeie toppers uit ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef JK het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje fatsoenlijke goeie toppers uit ?
chocoholic, dwerghamster en een DS..... als ik geen relatie had, had ik je hier ter plekke gevraagd !quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef CherryLips het volgende:
schaamteloze tvp. ben nu sonic aan het spelen, wel even wennen met die twee schermpjes. dan denk ik; waar is sonic nou? maar dan moet ik op het onderste scherm kijken
.
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
OP Final Fantasy III, Phoenix Wright: Justice for all, Pokemon Diamond/pearl, Castlevania POR, Tales of Tempest & Elite Beat Agents na bedoel je?
Zelda is uitgesteltquote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnen
Castlevania vind ik niets, maar wel begrijpelijk een topper.
Zelda komt in maart toch ?
maart & 8 maandquote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnen
Castlevania vind ik niets, maar wel begrijpelijk een topper.
Zelda komt in maart toch ?
alle werelden ook gespeeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef super-muffin het volgende:
NSMB al bijna uit gespeeld, ben nu in het aller laatste kasteel.
Ja, mooi is datquote:Op maandag 8 januari 2007 21:55 schreef LWaS het volgende:
IK ga af in wereld 8-7 oid...
Met zo'n stom groen blokjes ding waar je op moet blijven staan
wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef LWaS het volgende:
Ik deed net voor het eerst de DS dicht terwijl NSMB nog aan stond
IK was eerst ook hebberigquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat. De truc is om gewoon op de blokjes te blijven, maar ik werd hebberig en wilde alle muntjes etc pakken
.
probeer het zelf esquote:
Yoshi maakt ook een leuk geluidjequote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
probeer het zelf es
Misschien doet ie het wel bij andere games ook hoor, maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Die heb ik nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yoshi maakt ook een leuk geluidje
zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Yankee_One het volgende:
Ik wil een lite ipv mijn oude grijze, maar vind het toch een beetje zonde van het geld.
voor hoeveel zou je een grijze ds kunnen slijten? 50 euro?
daar had ik wel een treinritje voor willen maken jaquote:Op maandag 8 januari 2007 23:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zoiets
ook kan je goed opletten op de aanbiedingen. tijdje terug waren de DS Lite's 100 Euro's in de MM (DH en omstreken)
Dat had ik ook gedaanquote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
daar had ik wel een treinritje voor willen maken ja
Alleen de witte was ook ¤100, de roze en de zwarte waren ¤144 of zo (ik wilde de roze nl, maar voor zo'n prijsverschil ga ik niet moeilijk doenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef CaLeX het volgende:
Ging alleen wel hard (hadden geen zwarte meer).
Maar de volgende keer zal ik het hier wel posten!
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef LWaS het volgende:
Aaargh....Wereld 8 - Kasteel2 is zoooo frustrerend
NEE DAT IS NIET MOOI!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Mooi dat je niet kunt saven he, dus als het game over is mag je weer door de rondvliegende lava rennen
(wat had ik daar een pesthekel aan zeg).
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14658quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef Bat het volgende:
Weet iemand of de handleidingen van DS spellen ook ergens online staan? Ik ga binnekort op reis en wil eigenlijk niet met al die boekjes sjouwen (worden ze vies enzo)
Kon ze niet vinden op nintendo.com of nintendovip.com
Ik bedoel eigenlijk echt van de spellen, bv Mario en Luigi: Partners in Time. Hierin staan veel mogelijkheden die ze hebben, alleen heb ik net zoveel nieuwe spellend at het me een beetje duizeltquote:Op maandag 8 januari 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14658
Je gaat op reis en hebt dat internet bij jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef Bat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk echt van de spellen, bv Mario en Luigi: Partners in Time. Hierin staan veel mogelijkheden die ze hebben, alleen heb ik net zoveel nieuwe spellend at het me een beetje duizeltKzou ze graag ergens na willen lezen (online)
Al gezegd, nu nog een wakker modje...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Luco het volgende:
TT moet uiteraard Nintendo DS Topic #70 zijn...
Op reis met eindbestemming eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gaat op reis en hebt dat internet bij jeKnap. Je kan ook gewoon je boekjes inscannen verder. Is niet veel werk. Waarom zou joost moeten weten. Maar als jij daarbij kan op vakantie moet het wel helpen.
Klopt, Mario is veel beter afgesteldquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:25 schreef Xrenity het volgende:
Bij New SMB deed je het tenminste zelf fout als je dood ging.
Hier gooien ze 10 ballen op je hoofd en dan moet je er maar doorheen zien te komen. Wanneer je in een gat valt heb je nog 30 meter aan hoop, maar nee, je kan niks, hoe veel je ook lucht trappelt.
Erg irritant.
Ik heb mijn oude DS gelijk verkocht toen de Lite uitkwam en ik die gehaald had. Ik heb er toen nog 100 euro voor gevangenquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Yankee_One het volgende:
Ik wil een lite ipv mijn oude grijze, maar vind het toch een beetje zonde van het geld.
voor hoeveel zou je een grijze ds kunnen slijten? 50 euro?
Is dat als je een wolkje neerschiet en er een trap verschijnt?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:18 schreef RaymanNL het volgende:
Ik heb nu al twee keer bij yoshi gehad dat het spel ineens niet meer een enkele seconde reageert op de knoppenHebben meer mensen hier last van?
Nee, gewoonquote:Op dinsdag 9 januari 2007 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat als je een wolkje neerschiet en er een trap verschijnt?
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:12 schreef CherryLips het volgende:
Tetris heb ik vorige week gespeeld, die wil ik ook nog wel hebben.
ja voor zulke dingen is toppie maar speelde eerst thuis elke dag heel veel maar als ik nu ergens heen moet ofzo neem ik hem graag meequote:Op woensdag 10 januari 2007 10:23 schreef SKa_BoSS het volgende:
Neem jij maar eens een xbox 360 mee in de treinDan is een DS toch een stukje prettiger
geen idee meer. maar de prijs zal overal wel hetzelfde zijnquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Waar hebben jullie het spel gekocht?
Nee hoor, ik heb hem nieuw voor 15 euro gekocht (Marskramer) terwijl hij in andere winkels toch echt rond de 40 euro zitquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
geen idee meer. maar de prijs zal overal wel hetzelfde zijn
Wow, wanneer was dat?quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb hem nieuw voor 15 euro gekocht (Marskramer) terwijl hij in andere winkels toch echt rond de 40 euro zit
pff.. goede vraag.. een paar maand geleden iigquote:
Nou het papiertje wat in t hoesje zit is met normaal papier en een normale printer afgedrukt, dat is zo te zien, het is niet van dat glanzende papier. Bij het boekje is de drukkwaliteit ook heel laag, je ziet van die schimmen en het stickertje op het spel zelf is ook raar, normaal zie je zo'n goud achtig nintendo logo'tje dat is hier helemaal vervormt en het rode langwerpige Nintendo logo is ook lelijker en met een ander lettertype..quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom denk je dat ie nep is?
Zuma voor op de DSquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:45 schreef super-muffin het volgende:
Actionloop lijkt me tof.
Als het tenminste een beetje op Zuma lijkt.
Dit is pure oplichterij en piraterij. Absoluut melden bij eBay. Die kunnen de politie inschakelen, want dit is natuurlijk hartstikke verbodenquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:47 schreef radioanne het volgende:
Hmmm volgens mij is die verkoper nu nog al pissed.. Ze vertelde dat ze spelletjes voor dr kinderen kocht op Marktplaats en ze die weer verkoopt op eBay zodat de kinderen weer iets nieuws kunnen kopen. Op zich niks mis mee, maar als je dan in de afgelopen maand al 5 NSMB verkoopt lijkt me dat nogal sterk, je gaat er geen 5 voor je kinderen kopen lijkt me. Daar maakte ik natuurlijk een opmerking over, want ze houdt zich maar een beetje van de domme, maar nu is ze pissed.. Dit was t antwoord
"wil je soms heel myn evangelie weten of wat ???
ik geloof niet dat je voor my kan denken "
Ahum.. Nu vertrouw ik er ook niet echt meer op dat ze mij t geld gaat terugstorten...
De zwarte is toch veel mooier (ik ben iig blij met mijn zwarte, ondanks de vingerafdrukkenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:14 schreef MJay1 het volgende:
Wil er misschien iemand een witte ruilen tegen een zwarte? Ik heb nl. een zwarte die ik wel voor een witte zou willen ruilen.
Ik had 'm ooit bij de MM gehaald, 35 euro ofzo terwijl ie duurder was bij andere winkels.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Zus_konijn het volgende:
De mensen die wario ware touched hebben:
Waar hebben jullie het spel gehaald?
Hier in Zwolle heb je hem iig niet bij de dynabite en de media markt....
Bij de MM issie 10 euro goedkoper geloof ik. Voor mij niet de moeite om naar Eindhoven te gaan. Heb m dus gewoon bij Bart Smit gehaald. Maar als je dichtbij een MM woont, zou je het kunnen overwegen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef philipnorth het volgende:
Iemand een idee wat de DSL nu bij de MM kost?
Of kan ik m toch net zo goed bij de Bart Smit ofzo halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, zit er een om de hoek bij m'n werk, maar dat 10tje boeit idd ook niet echt aan de ene kant...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 20:41 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Bij de MM issie 10 euro goedkoper geloof ik. Voor mij niet de moeite om naar Eindhoven te gaan. Heb m dus gewoon bij Bart Smit gehaald. Maar als je dichtbij een MM woont, zou je het kunnen overwegen.
He, jij hebt Castlevania! Help mij eensquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin wil een nieuwe game.
Wat kan ik het beste halen? Animal Crossing of Yoshi's Island.
Ze was verslaafd aan NSMB en Puzzle Bobble DS.
Yoshi natuurlijk! Superplatformer, beter dan nsmb zelfs.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:41 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn vriendin wil een nieuwe game.
Wat kan ik het beste halen? Animal Crossing of Yoshi's Island.
Ze was verslaafd aan NSMB en Puzzle Bobble DS.
wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook al 3 sterren achter je savegame?
Ik vind Yoshi maar zo zo. Het is wel leuk om wat tijd mee om te krijgen, maar de levels zijn nogal.... ongeïnspireerd. In NSMB zitten veel leuke dingetjes, foefjes en gameplayelementen die ik in Yoshi nogal mis.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Yoshi natuurlijk! Superplatformer, beter dan nsmb zelfs.
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.quote:
Alle levels gehaald? Inclusief verschillende uitgangen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.
Wat moet ik nog halen dan?
Mooi verjaardags cadeau toch?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef DinoPK het volgende:
noooooit animal crossing aan je vriendin/vrouw geven, tot slaande ruzie's aan toe omdat ze zo nodig weer dat %#!&^#spel moet spelen. Ik moet echt op mijn DS duiken als dat ding eens neergelegd wordt.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:56 schreef Lexie het volgende:
Is er iemand die Castlevania: PoR uitgespeeld heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
Ze heeft een eigen DS...een roze.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:38 schreef DinoPK het volgende:
noooooit animal crossing aan je vriendin/vrouw geven, tot slaande ruzie's aan toe omdat ze zo nodig weer dat %#!&^#spel moet spelen. Ik moet echt op mijn DS duiken als dat ding eens neergelegd wordt.
Ik heb volgens mij nog niet alle geheime uitgangen + kanonnen. Moet er nog een paarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle levels gehaald? Inclusief verschillende uitgangen?
Ik heb hetzelfde gehad. Ik weet zeker dat ik alles had gehaald en toch bleven er maar twee sterren staan. Daarna heb ik hem nog een keer helemaal van voren af aan doorgespeeld en alles gehaald, toen kreeg ik wel drie sterrenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb alle sterren uitgegeven, bowser verslagen en toch maar 2 sterren.
Wat moet ik nog halen dan?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
Yoshi's Island DS is het geworden
Sorry Lexie, ik ben nog niet zover met Castlevania![]()
Savegame verwijderenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Gister eindelijk eens Advance Wars DS gehaald.
Voor de afwisseling naast Fire emblem :p
Baal alleen wel dat het een 'tweede hands' is. Er was al 4 uur op gespeeld
duh, maar dat past je history niet aanquote:
Savegame kun je toch deleten?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:33 schreef Zus_konijn het volgende:
De mensen die wario ware touched hebben:
Waar hebben jullie het spel gehaald?
Hier in Zwolle heb je hem iig niet bij de dynabite en de media markt....
Dan hoop ik dat ze er volgende week nog steeds liggenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!![]()
hard resetquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef CaLeX het volgende:
[..]
duh, maar dat past je history niet aan
Teruggaan naar de winkelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:50 schreef CaLeX het volgende:
Gister eindelijk eens Advance Wars DS gehaald.
Voor de afwisseling naast Fire emblem :p
prijsbokser?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Game ligt voor 15,00 euro bij de Prijsbokser!![]()
Een winkel in Zwolle die niet-verkochte spullen van Wehkamp voor een prikkie verkoopt. Meestal alleen rotzooi, maar soms zitten er leuke dingen tussen...quote:
Waar is die winkelquote:Op zondag 14 januari 2007 09:41 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Een winkel in Zwolle die niet-verkochte spullen van Wehkamp voor een prikkie verkoopt. Meestal alleen rotzooi, maar soms zitten er leuke dingen tussen...
Er lag dus helemaal niks meer, alleen pokemon en driller....quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef pleeborstel het volgende:
www.deprijsbokser.nl Beetje slechte site, net als de winkel, maar....
Er lagen meer goedkope DS games...![]()
Super Mario 64, Need for Speed, wat Pokemon games, Polarium, Wario Touched e.d. voor tussen de 15 en 20 euro.
De wat oudere titels dus, die ze bij Wehkamp niet meer verkopen!
Ik zoek hem nog ja, alleen even afwachten, heb m wellicht al (lopend bod op ander forum, 20 incl).quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey philipnorth
Zoek jij nog ACWW?
Je mag hem hebben voor 22 euro incl
Anders ben ik ook wel geintreseertquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey philipnorth
Zoek jij nog ACWW?
Je mag hem hebben voor 22 euro incl
donequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Oke, prijs ben je het mee eens?
Mail me even als je hem wilt...XdamandaX at hotmail punt com
sorryquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Dit is niet het ruil en verkoop topic toch?
Thanks... ben er nu een uur mee bezig en het lukt me maar nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
en ik geloof dat je die mini nodig hebt om verder te komen of om door een buis te kunnen. daarna krijg je weer een paddestoel om groot te worden, maar die moet je dus laten schietenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Theamerican het volgende:
in wereld 2 is op gegeven moment een punt met vraagteken daar zit die in dacht ik uit me hoofd
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en ik geloof dat je die mini nodig hebt om verder te komen of om door een buis te kunnen. daarna krijg je weer een paddestoel om groot te worden, maar die moet je dus laten schieten
Tip: in W1-4 zit een mini paddo. Speel em eerst uit (blijf mini) en dan speel je em weer en pakt weer die mini paddo en hij staat op je onderste scherm. Nu kun je die bewaren voor het kasteelquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks... ben er nu een uur mee bezig en het lukt me maar niet![]()
Ik kom nergens aan een minimario :S
Ik ga echt 100 keer dood als ik dat probeerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tip: in W1-4 zit een mini paddo. Speel em eerst uit (blijf mini) en dan speel je em weer en pakt weer die mini paddo en hij staat op je onderste scherm. Nu kun je die bewaren voor het kasteel
lol, W1-4 is erg makkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt 100 keer dood als ik dat probeer.
Ah, die krijg ik volgende week binnen. Pas ook phoenix wright 1 gekregen, maar nog niet gespeeld. eerst bezig met trauma center.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef BMH het volgende:
Vandaag verder gegaan met Phoenix Wright 2 (Japanse versie, die Engelse schermteksten bevat). Case 2 begint al erg vermakelijk. Beetje lange introductie, maar dat zorgt wel weer voor een beetje karakter ontwikkeling..
geen drol aan stomme yoshi spel je heb hem zo uitgespeeltquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef super-muffin het volgende:
Er was toch pas een nieuwe van Yoshi Island DS uitgekomen?
Yoshi lijkt me best leuk trouwens. Maar eerst Super Mario 64 uit spelen en Nintendogs kopen
En het probleem daarmee is .....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:23 schreef Theamerican het volgende:
[..]
geen drol aan stomme yoshi spel je heb hem zo uitgespeelt
zonde van geld zo snel uitspelen had toch wel meer verwacht van yoshi maar paar baby's erbui had veel beter uitgewerkt moeten worden meer baby's meer levelsquote:
Maar hoeveel uur is kort uitspelen. Ik bedoel okee een uurtje of 6 en en dan heb je hem wel uitgespeeld. Maar dan moet je hem nog helemaal uitspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zonde van geld zo snel uitspelen had toch wel meer verwacht van yoshi maar paar baby's erbui had veel beter uitgewerkt moeten worden meer baby's meer levels
ik heb niet over helemaal uitspelen met alle munten ofzo ik praat over de levels weet niet of terug te vinden is hoelang je het heb gespeeld maar mag me mening toch hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur is kort uitspelen. Ik bedoel okee een uurtje of 6 en en dan heb je hem wel uitgespeeld. Maar dan moet je hem nog helemaal uitspelen.
Hoelang ben jij er mee bezig geweest om helemaal uit te spelen dan?
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.
Erg leuk! Vooral met meerdere spelers (lokaal of via internet)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
Ik heb hem sinds november 2005, en speel hem nog steeds, dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
oeh.. bestel er dan gelijk 2 als je erachter komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
Zo'n ding voor op je duim?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
OBJECTION! Je vergeet FF3quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal trauma center, phoenix wright en dragon quest: rocket slime kopen.![]()
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
Maar de vraag was hoe je in wereld 4 komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.quote:
he wat alternatieve uitgangquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Phoenix Wright Ace Attorney: Justice For All komt binnenkort uit hier in Europa, deel 1 was top. Alleen ben ik nu bezig met deel 2 (geïmporteerd omdat de japanse versie ook Engels was, maar wel met kleine grammaticafouten, een beetje engrishquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.![]()
GBA Topic?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef radioanne het volgende:
Pokémon LeafGreen is ook echt wel super leuk, ook al is t een GBA game, meer trainers :p hier?
heeft anders bijna 185.000 keer verkocht in December alleen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
Iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna iedereen blij.
Die ouwe troep heb ik anders nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
mwa, ik was het na twee dagen al zatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Nintendogs gekocht
Echt grappig
M'n zus heeft hem maar ik heb er ook niet echt behoefte aanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Nintendogs gekocht
Echt grappig
Heel, heel eventjes. Kon me niet echt bekoren. Ik had het nog wel een kans willen geven (SoMquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef McGilles het volgende:
Heeft iemand hier al Children of Mana gespeeld en zo ja, geef een korte beschrijving svp
Als jij 40 euro per maand te besteden hebt moet jij geen ds spellen kopenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat dit topic eens door te kijken over wat er dit jaar uitkomt voor de DS. Ik geloof dat ik maar moet stoppen met eten om al het goede wat uitkomt te bekostigen.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat dit topic eens door te kijken over wat er dit jaar uitkomt voor de DS. Ik geloof dat ik maar moet stoppen met eten om al het goede wat uitkomt te bekostigen.![]()
Ik kan niet eten van 40 euro in de maand hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als jij 40 euro per maand te besteden hebt moet jij geen ds spellen kopen
Je moet af en toe een beetje nadenken bij dat spel, dus geen pogingen gaan verspillenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef DinoPK het volgende:
Kirby is inderdaad erg leuk, ziet er netjes uit ook.
Wat vinden mensen trouwens zo verschrikkelijk leuk aan phoenix wright? Ik ben het spel nu een tijdje aan het spelen, zit bij moord nr4. Het is leuk maar om nou te zeggen absolute top... het is soms zo onvoorspelbaar dat je geen idee hebt wat je moet doen (en dan maar pogingen gaat verspillen om toch die ene clue met bewijs te vinden wat af en toe wel erg vergezocht is). Ik vind het aardig, maar whowsie zoals de meesten, neh.
Power Paintbrush/Canvas Curse of Sqeek Squad?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:15 schreef Xrenity het volgende:
Heb Kirby gekocht bij bart smit, daar is ie nu maar 15 euro!
Tof spel ook nog
Is gewoon bij cd-wow (meteen) en play.com (vanaf 1 maart) te bestellen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents.![]()
Zal waarschijnlijk nog lang niet, waarschijnlijker nooit in Europa verschijnen. Maar moet geimport worden, een must-have.
PP/CCquote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Power Paintbrush/Canvas Curse of Sqeek Squad?
Ah, tof. Toch een beetje hoop. Maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef Lexie het volgende:
EBA was op de PU Gampelay. Ik kan me niet voorstellen dat Nintendo daar spellen gaat promoten die nooit naar Europa komen.
CD-Wow importeert veel van haar games gewoon, heb er zelf wel eens wat Amerikaanse spellen gekocht. Play.com heeft wel vaker data die niet kloppen; ze hadden ook een tijd geleden Giftpia voor de 'Cube in het assortiment.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Is gewoon bij cd-wow (meteen) en play.com (vanaf 1 maart) te bestellen.![]()
Ouendan is beter.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents.![]()
Zal waarschijnlijk nog lang niet, waarschijnlijker nooit in Europa verschijnen. Maar moet geimport worden, een must-have.
In een vage muziekgame is de muziek nou eenmaal het belangrijkst. Lumines 1 is ook 10000 keer beter dan Lumines 2 om die reden.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouendan lijkt beter doordat je geen zak van de liedjes begrijpt en het typisch japans is.. Daardoor is het allemaal wat vager en lolliger.
De Jpop & Jrock liedjes in Ouendan zijn stukken beter dan die bejaardenherrie in EBA.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouendan lijkt beter doordat je geen zak van de liedjes begrijpt en het typisch japans is.. Daardoor is het allemaal wat vager en lolliger.
Precies. En daardoor zijn de liedjes echt allemaal leuk! Bij Elite Beat Agents zijn een viertal liedjes de moeite waard, de rest is allemaal van die standaard dertien-in-een-dozijn punck-rock.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is dus een van de leuke liedjes.quote:
Gut wat een kutmuziek.quote:
quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gut wat een kutmuziek.Om nog maar niet te zwijgen van die irritante geluidjes erover heen als je zo'n ding op het juiste moment aantikt.
![]()
Het spelconcept is best geniaal, maar de uitwerking niet. Ze hadden er beter een guitar hero concept in kunnen doen.
Grapjas. Kreppie japanse muziek met irritante blikken geluiden en fluitjes erover heen > een spel met rockende muziek, een gitaarcontroller en een concept waarbij de muziek die je hoort afhankelijk is van je eigen vaardigheid, ipv een concept waarbij de muziek meer wordt verpest hoe beter je erin wordt? Dacht het toch echt niet.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:23 schreef disjfa het volgende:
[..]Ik wil niet veel zeggen hoor. Maar Ouendan/EBA > GH
Ach. Als je een spel nog nooit gespeelt hebt is het altijd minderleuk he.quote:Op maandag 22 januari 2007 14:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Grapjas. Kreppie japanse muziek met irritante blikken geluiden en fluitjes erover heen > een spel met rockende muziek, een gitaarcontroller en een concept waarbij de muziek die je hoort afhankelijk is van je eigen vaardigheid, ipv een concept waarbij de muziek meer wordt verpest hoe beter je erin wordt? Dacht het toch echt niet.
WTF is dat voor spel?quote:
Heb je het spel ook gespeeld of geef je deze conclusie aan de hand van het filmpje?quote:Op maandag 22 januari 2007 14:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gut wat een kutmuziek.Om nog maar niet te zwijgen van die irritante geluidjes erover heen als je zo'n ding op het juiste moment aantikt.
![]()
Het spelconcept is best geniaal, maar de uitwerking niet. Ze hadden er beter een guitar hero concept in kunnen doen.
Persoonlijke voorkeur he.. Je kunt er wel logica achter zoeken, maar ik garandeer je dat je het niet zult vinden.quote:Op maandag 22 januari 2007 15:25 schreef Thomper het volgende:
Mensen die Ouendan beter vinden omdat het Jpop is.![]()
Ik snap dat niet.Dan zijn er mensen die Ashlee Simpson - La La afzeiken omdat het 'popmuziek' is, en dat verachten ze, en dan gaan ze vervolgens luisteren naar een nummer van Morning Musume, de uberdefinitie van pop. Maar ja, dan wordt er in het Japans gesproken, dus dat moet wel beter zijn.
Filmpje. Maar die blikken geluiden als je zo'n ding aantikt overheersen echt alles in elk filmpje dat ik heb gekeken, dus heb weinig interesse meer het echt te spelen.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je het spel ook gespeeld of geef je deze conclusie aan de hand van het filmpje?
Spelletje (duh!)quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan iemand me vertellen wat je moet aanschaffen om een goed Nintendo DS Lite 'startpakket' te hebben?
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:32 schreef miss-scofield het volgende:
Alleen GBA spelletjes.. geen echte DS touchscreen spelletjes!
Supercard kost rond de 50 euro, en dan geheugenkaart erbij, rond de 20 euro.
Je kan wel gedownloade DS spelletjes doen, maar dan moet je eerst je console ombouwen![]()
Die wil ik ook nog steeds... Ik ben alleen een klein beetje bang voor de Japanse teksten, heeft iemand ervaring ermee? Hoe aanwezig zijn de teksten en uitleg?quote:
Ok, let me know. Graag in het GBA topic trouwens, dat is wat rustigerquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik krijg het spel binnenkort pas dus ik kan er zelf niks over zeggen, maar volgens de import reviews is de taal geen probleem.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?Nintendo DS Lite Screenprotector Tasje New Super Mario Bros Wario Ware Touched
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Bedankt voor alle prima reacties, maar kan iemand me vertellen wat er dan op mijn boodschappenlijstje moet staan?Nintendo DS Lite Screenprotector Tasje Mario Kart DS WiFi (met die USB stick of een router)
Die usb stick zuigt. Je PC moet er perse voor aanstaan. Koop dan liever een draadloze router. Maar een tientje duurder, maar veel meer gebruikersgemak.quote:WiFi (met die USB stick of een router)
Mijn hippe Sweex router was zelfs even duur en werkt perfect.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die usb stick zuigt. Je PC moet er perse voor aanstaan. Koop dan liever een draadloze router. Maar een tientje duurder, maar veel meer gebruikersgemak.
Dus als ik het goed begrijp kan ik met een DS lite via mijn 3com router rechtstreeks het Internet op om te gamen. Kan je dat gewoon instellen? Dus passwords enzo, want mijn router is beveiligd.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
om bepaalde spelletjes online te spelen. maar als je al een draadloze router hebt, gebruik je die uiteraard. en als je later een wii erbij koopt, kan die ook gelijk online
en dat isquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:49 schreef Fliepke het volgende:
FC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |