Releaseschema Nintendo DSquote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef JK het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje fatsoenlijke goeie toppers uit ?
quote:Op maandag 8 januari 2007 18:38 schreef JK het volgende:
Komen er binnenkort nog een beetje fatsoenlijke goeie toppers uit ?
chocoholic, dwerghamster en een DS..... als ik geen relatie had, had ik je hier ter plekke gevraagd !quote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef CherryLips het volgende:
schaamteloze tvp. ben nu sonic aan het spelen, wel even wennen met die twee schermpjes. dan denk ik; waar is sonic nou? maar dan moet ik op het onderste scherm kijken
.
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnenquote:Op maandag 8 januari 2007 18:40 schreef BMH het volgende:
[..]
OP Final Fantasy III, Phoenix Wright: Justice for all, Pokemon Diamond/pearl, Castlevania POR, Tales of Tempest & Elite Beat Agents na bedoel je?
Zelda is uitgesteltquote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnen
Castlevania vind ik niets, maar wel begrijpelijk een topper.
Zelda komt in maart toch ?
maart & 8 maandquote:Op maandag 8 januari 2007 18:42 schreef JK het volgende:
[..]
Phoenix Wright.. daar moet ik nog eens mee beginnen
Castlevania vind ik niets, maar wel begrijpelijk een topper.
Zelda komt in maart toch ?
alle werelden ook gespeeld?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:43 schreef super-muffin het volgende:
NSMB al bijna uit gespeeld, ben nu in het aller laatste kasteel.
Ja, mooi is datquote:Op maandag 8 januari 2007 21:55 schreef LWaS het volgende:
IK ga af in wereld 8-7 oid...
Met zo'n stom groen blokjes ding waar je op moet blijven staan
wat gebeurt er dan?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:06 schreef LWaS het volgende:
Ik deed net voor het eerst de DS dicht terwijl NSMB nog aan stond
IK was eerst ook hebberigquote:Op maandag 8 januari 2007 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, mooi is dat. De truc is om gewoon op de blokjes te blijven, maar ik werd hebberig en wilde alle muntjes etc pakken
.
probeer het zelf esquote:
Yoshi maakt ook een leuk geluidjequote:Op maandag 8 januari 2007 22:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
probeer het zelf es
Misschien doet ie het wel bij andere games ook hoor, maar dat heb ik nog niet geprobeerd
Die heb ik nietquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yoshi maakt ook een leuk geluidje
zoietsquote:Op maandag 8 januari 2007 22:48 schreef Yankee_One het volgende:
Ik wil een lite ipv mijn oude grijze, maar vind het toch een beetje zonde van het geld.
voor hoeveel zou je een grijze ds kunnen slijten? 50 euro?
daar had ik wel een treinritje voor willen maken jaquote:Op maandag 8 januari 2007 23:00 schreef CaLeX het volgende:
[..]
zoiets
ook kan je goed opletten op de aanbiedingen. tijdje terug waren de DS Lite's 100 Euro's in de MM (DH en omstreken)
Dat had ik ook gedaanquote:Op maandag 8 januari 2007 23:01 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
daar had ik wel een treinritje voor willen maken ja
Alleen de witte was ook ¤100, de roze en de zwarte waren ¤144 of zo (ik wilde de roze nl, maar voor zo'n prijsverschil ga ik niet moeilijk doenquote:Op maandag 8 januari 2007 23:15 schreef CaLeX het volgende:
Ging alleen wel hard (hadden geen zwarte meer).
Maar de volgende keer zal ik het hier wel posten!
quote:Op maandag 8 januari 2007 23:24 schreef LWaS het volgende:
Aaargh....Wereld 8 - Kasteel2 is zoooo frustrerend
NEE DAT IS NIET MOOI!quote:Op maandag 8 januari 2007 23:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Mooi dat je niet kunt saven he, dus als het game over is mag je weer door de rondvliegende lava rennen
(wat had ik daar een pesthekel aan zeg).
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14658quote:Op maandag 8 januari 2007 23:48 schreef Bat het volgende:
Weet iemand of de handleidingen van DS spellen ook ergens online staan? Ik ga binnekort op reis en wil eigenlijk niet met al die boekjes sjouwen (worden ze vies enzo)
Kon ze niet vinden op nintendo.com of nintendovip.com
Ik bedoel eigenlijk echt van de spellen, bv Mario en Luigi: Partners in Time. Hierin staan veel mogelijkheden die ze hebben, alleen heb ik net zoveel nieuwe spellend at het me een beetje duizeltquote:Op maandag 8 januari 2007 23:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.dgs-online.nl/news_display.asp?id=14658
Je gaat op reis en hebt dat internet bij jequote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:00 schreef Bat het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk echt van de spellen, bv Mario en Luigi: Partners in Time. Hierin staan veel mogelijkheden die ze hebben, alleen heb ik net zoveel nieuwe spellend at het me een beetje duizeltKzou ze graag ergens na willen lezen (online)
Al gezegd, nu nog een wakker modje...quote:Op maandag 8 januari 2007 17:17 schreef Luco het volgende:
TT moet uiteraard Nintendo DS Topic #70 zijn...
Op reis met eindbestemming eigenlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:01 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je gaat op reis en hebt dat internet bij jeKnap. Je kan ook gewoon je boekjes inscannen verder. Is niet veel werk. Waarom zou joost moeten weten. Maar als jij daarbij kan op vakantie moet het wel helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |