Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.
Erg leuk! Vooral met meerdere spelers (lokaal of via internet)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
Ik heb hem sinds november 2005, en speel hem nog steeds, dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
oeh.. bestel er dan gelijk 2 als je erachter komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
Zo'n ding voor op je duim?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
OBJECTION! Je vergeet FF3quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal trauma center, phoenix wright en dragon quest: rocket slime kopen.![]()
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
Maar de vraag was hoe je in wereld 4 komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.quote:
he wat alternatieve uitgangquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Phoenix Wright Ace Attorney: Justice For All komt binnenkort uit hier in Europa, deel 1 was top. Alleen ben ik nu bezig met deel 2 (geïmporteerd omdat de japanse versie ook Engels was, maar wel met kleine grammaticafouten, een beetje engrishquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.![]()
GBA Topic?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef radioanne het volgende:
Pokémon LeafGreen is ook echt wel super leuk, ook al is t een GBA game, meer trainers :p hier?
heeft anders bijna 185.000 keer verkocht in December alleen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
Iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna iedereen blij.
Die ouwe troep heb ik anders nog nooit gespeeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
mwa, ik was het na twee dagen al zatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Nintendogs gekocht
Echt grappig
M'n zus heeft hem maar ik heb er ook niet echt behoefte aanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:29 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb nu Nintendogs gekocht
Echt grappig
Heel, heel eventjes. Kon me niet echt bekoren. Ik had het nog wel een kans willen geven (SoMquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef McGilles het volgende:
Heeft iemand hier al Children of Mana gespeeld en zo ja, geef een korte beschrijving svp
Als jij 40 euro per maand te besteden hebt moet jij geen ds spellen kopenquote:Op zondag 21 januari 2007 02:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat dit topic eens door te kijken over wat er dit jaar uitkomt voor de DS. Ik geloof dat ik maar moet stoppen met eten om al het goede wat uitkomt te bekostigen.![]()
quote:Op zondag 21 januari 2007 02:02 schreef ethiraseth het volgende:
Ik zat dit topic eens door te kijken over wat er dit jaar uitkomt voor de DS. Ik geloof dat ik maar moet stoppen met eten om al het goede wat uitkomt te bekostigen.![]()
Ik kan niet eten van 40 euro in de maand hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 02:19 schreef disjfa het volgende:
[..]
Als jij 40 euro per maand te besteden hebt moet jij geen ds spellen kopen
Je moet af en toe een beetje nadenken bij dat spel, dus geen pogingen gaan verspillenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef DinoPK het volgende:
Kirby is inderdaad erg leuk, ziet er netjes uit ook.
Wat vinden mensen trouwens zo verschrikkelijk leuk aan phoenix wright? Ik ben het spel nu een tijdje aan het spelen, zit bij moord nr4. Het is leuk maar om nou te zeggen absolute top... het is soms zo onvoorspelbaar dat je geen idee hebt wat je moet doen (en dan maar pogingen gaat verspillen om toch die ene clue met bewijs te vinden wat af en toe wel erg vergezocht is). Ik vind het aardig, maar whowsie zoals de meesten, neh.
Power Paintbrush/Canvas Curse of Sqeek Squad?quote:Op zondag 21 januari 2007 10:15 schreef Xrenity het volgende:
Heb Kirby gekocht bij bart smit, daar is ie nu maar 15 euro!
Tof spel ook nog
Is gewoon bij cd-wow (meteen) en play.com (vanaf 1 maart) te bestellen.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents.![]()
Zal waarschijnlijk nog lang niet, waarschijnlijker nooit in Europa verschijnen. Maar moet geimport worden, een must-have.
PP/CCquote:Op zondag 21 januari 2007 16:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Power Paintbrush/Canvas Curse of Sqeek Squad?
Ah, tof. Toch een beetje hoop. Maar ik zie het voorlopig nog niet gebeuren.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:35 schreef Lexie het volgende:
EBA was op de PU Gampelay. Ik kan me niet voorstellen dat Nintendo daar spellen gaat promoten die nooit naar Europa komen.
CD-Wow importeert veel van haar games gewoon, heb er zelf wel eens wat Amerikaanse spellen gekocht. Play.com heeft wel vaker data die niet kloppen; ze hadden ook een tijd geleden Giftpia voor de 'Cube in het assortiment.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:46 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Is gewoon bij cd-wow (meteen) en play.com (vanaf 1 maart) te bestellen.![]()
Ouendan is beter.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:06 schreef Thomper het volgende:
Elite Beat Agents.![]()
Zal waarschijnlijk nog lang niet, waarschijnlijker nooit in Europa verschijnen. Maar moet geimport worden, een must-have.
In een vage muziekgame is de muziek nou eenmaal het belangrijkst. Lumines 1 is ook 10000 keer beter dan Lumines 2 om die reden.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Ouendan lijkt beter doordat je geen zak van de liedjes begrijpt en het typisch japans is.. Daardoor is het allemaal wat vager en lolliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |