Waar is die winkelquote:Op zondag 14 januari 2007 09:41 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Een winkel in Zwolle die niet-verkochte spullen van Wehkamp voor een prikkie verkoopt. Meestal alleen rotzooi, maar soms zitten er leuke dingen tussen...
Er lag dus helemaal niks meer, alleen pokemon en driller....quote:Op zondag 14 januari 2007 14:07 schreef pleeborstel het volgende:
www.deprijsbokser.nl Beetje slechte site, net als de winkel, maar....
Er lagen meer goedkope DS games...![]()
Super Mario 64, Need for Speed, wat Pokemon games, Polarium, Wario Touched e.d. voor tussen de 15 en 20 euro.
De wat oudere titels dus, die ze bij Wehkamp niet meer verkopen!
Ik zoek hem nog ja, alleen even afwachten, heb m wellicht al (lopend bod op ander forum, 20 incl).quote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey philipnorth
Zoek jij nog ACWW?
Je mag hem hebben voor 22 euro incl
Anders ben ik ook wel geintreseertquote:Op maandag 15 januari 2007 20:57 schreef Zus_konijn het volgende:
Hey philipnorth
Zoek jij nog ACWW?
Je mag hem hebben voor 22 euro incl
donequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:03 schreef Zus_konijn het volgende:
[..]
Oke, prijs ben je het mee eens?
Mail me even als je hem wilt...XdamandaX at hotmail punt com
sorryquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef super-muffin het volgende:
Dit is niet het ruil en verkoop topic toch?
Thanks... ben er nu een uur mee bezig en het lukt me maar nietquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
en ik geloof dat je die mini nodig hebt om verder te komen of om door een buis te kunnen. daarna krijg je weer een paddestoel om groot te worden, maar die moet je dus laten schietenquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef Theamerican het volgende:
in wereld 2 is op gegeven moment een punt met vraagteken daar zit die in dacht ik uit me hoofd
quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
en ik geloof dat je die mini nodig hebt om verder te komen of om door een buis te kunnen. daarna krijg je weer een paddestoel om groot te worden, maar die moet je dus laten schieten
Tip: in W1-4 zit een mini paddo. Speel em eerst uit (blijf mini) en dan speel je em weer en pakt weer die mini paddo en hij staat op je onderste scherm. Nu kun je die bewaren voor het kasteelquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Thanks... ben er nu een uur mee bezig en het lukt me maar niet![]()
Ik kom nergens aan een minimario :S
Ik ga echt 100 keer dood als ik dat probeerquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:07 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Tip: in W1-4 zit een mini paddo. Speel em eerst uit (blijf mini) en dan speel je em weer en pakt weer die mini paddo en hij staat op je onderste scherm. Nu kun je die bewaren voor het kasteel
lol, W1-4 is erg makkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt 100 keer dood als ik dat probeer.
Ah, die krijg ik volgende week binnen. Pas ook phoenix wright 1 gekregen, maar nog niet gespeeld. eerst bezig met trauma center.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:57 schreef BMH het volgende:
Vandaag verder gegaan met Phoenix Wright 2 (Japanse versie, die Engelse schermteksten bevat). Case 2 begint al erg vermakelijk. Beetje lange introductie, maar dat zorgt wel weer voor een beetje karakter ontwikkeling..
geen drol aan stomme yoshi spel je heb hem zo uitgespeeltquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:22 schreef super-muffin het volgende:
Er was toch pas een nieuwe van Yoshi Island DS uitgekomen?
Yoshi lijkt me best leuk trouwens. Maar eerst Super Mario 64 uit spelen en Nintendogs kopen
En het probleem daarmee is .....quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:23 schreef Theamerican het volgende:
[..]
geen drol aan stomme yoshi spel je heb hem zo uitgespeelt
zonde van geld zo snel uitspelen had toch wel meer verwacht van yoshi maar paar baby's erbui had veel beter uitgewerkt moeten worden meer baby's meer levelsquote:
Maar hoeveel uur is kort uitspelen. Ik bedoel okee een uurtje of 6 en en dan heb je hem wel uitgespeeld. Maar dan moet je hem nog helemaal uitspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 10:41 schreef Theamerican het volgende:
[..]
zonde van geld zo snel uitspelen had toch wel meer verwacht van yoshi maar paar baby's erbui had veel beter uitgewerkt moeten worden meer baby's meer levels
ik heb niet over helemaal uitspelen met alle munten ofzo ik praat over de levels weet niet of terug te vinden is hoelang je het heb gespeeld maar mag me mening toch hebbenquote:Op donderdag 18 januari 2007 10:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur is kort uitspelen. Ik bedoel okee een uurtje of 6 en en dan heb je hem wel uitgespeeld. Maar dan moet je hem nog helemaal uitspelen.
Hoelang ben jij er mee bezig geweest om helemaal uit te spelen dan?
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Erg leuk. En met een online multiplayer kun je het wel even doorspelen.
Erg leuk! Vooral met meerdere spelers (lokaal of via internet)quote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
En Mario Kart voor de DS, is die een beetje leuk.....uitdagend? Of ben je daar ook snel op uitgekeken?
Ik heb hem sinds november 2005, en speel hem nog steeds, dat zegt toch genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 11:34 schreef Sammetje het volgende:
oeh.. bestel er dan gelijk 2 als je erachter komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
Zo'n ding voor op je duim?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:59 schreef super-muffin het volgende:
Waar kan ik een thumbstrap aanvragen voor mijn DS Lite?
Lijkt me wel handig met Super Mario 64
OBJECTION! Je vergeet FF3quote:Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
Jullie moeten gewoon allemaal trauma center, phoenix wright en dragon quest: rocket slime kopen.![]()
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:02 schreef super-muffin het volgende:
Je moet als mini mario bowser verslaan in W2 en W5
Maar de vraag was hoe je in wereld 4 komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.quote:
he wat alternatieve uitgangquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:47 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Hoeft niet als je in 4 bent als kan je in dat spookhuis de alternatieve uitgang nemen naar een kanon die naar wereld gaat
Phoenix Wright Ace Attorney: Justice For All komt binnenkort uit hier in Europa, deel 1 was top. Alleen ben ik nu bezig met deel 2 (geďmporteerd omdat de japanse versie ook Engels was, maar wel met kleine grammaticafouten, een beetje engrishquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:48 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Die verkoopt toch wel, die andere games hebben de verkopen meer nodig.![]()
GBA Topic?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:21 schreef radioanne het volgende:
Pokémon LeafGreen is ook echt wel super leuk, ook al is t een GBA game, meer trainers :p hier?
heeft anders bijna 185.000 keer verkocht in December alleen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna niemand blij.
Iddquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:11 schreef Lexie het volgende:
[..]
Met die ouwe troep maak je bijna iedereen blij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |