Serieus? Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef Oksel het volgende:
Gameplay: 5.0
Dated, frustrating, and boring, FF III's gameplay has not aged well. The remake is faithful to the original, but that is not a good thing.
Is dat even jammer..
Het barst van de toffe spellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter is nu ook een trotse eigenaar van een DS lite![]()
Ik heb 'm eigenlijk puur gekocht voor in het vliegtuig (moet volgende week 10 uur vliegen) , vermaak me tot nu toe prima met dr. Kawasaki Brain Training , zelfs m;n vriendin vindt het leukterwijl die nou niet echt een gamer is.
Maar ik wil nog 1 of 2 spellen aanschaffren , welke raden jullie me aan ?
Twee games acww en advance wars ds, ben je wel eventjes zoetquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter is nu ook een trotse eigenaar van een DS lite![]()
Ik heb 'm eigenlijk puur gekocht voor in het vliegtuig (moet volgende week 10 uur vliegen) , vermaak me tot nu toe prima met dr. Kawasaki Brain Training , zelfs m;n vriendin vindt het leukterwijl die nou niet echt een gamer is.
Maar ik wil nog 1 of 2 spellen aanschaffren , welke raden jullie me aan ?
Ik vind contact heel vet. Heb er 22 uur over gedaan om hem uit te spelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef Steeven het volgende:
Oef, Castlevania, Zelda, Phoenix 2 en Yoshis Island zijn sowieso must buys.
Hoe is Contact?
Ik vind hem niet zo. Ouendan is leuker.quote:
Om de een of andere manier is Japans gewoon leuker en past beter bij het spel, en de liedjes blijven leuker om naar te luisteren omdat ze onbekend zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:26 schreef Thomper het volgende:
Dat zeggen jullie wel allemaal... maar waarom?
jawel, 2de DS en als je toch bezig bent pre-order alvast een Wiiquote:Op woensdag 15 november 2006 10:37 schreef Enchanter het volgende:
Advanced wars had ik al in gedachten , veel goede dingen over gehoord.
Tja Tetris, m'n vriendin is daar nogal verslaafd aan , ben bang dat ik dan ik het vliegtuig met m'n joker kan gaan spelen , aangezien ik geen kans meer maak op die DS
Nee een 2e DS erbij aanschaffen is geen optie![]()
Hoe speelt het? Hoe is de storyline? Met welke game is deze vergelijkbaar? Ik hoor overal positieve geluiden over dit spel, ben benieuwdquote:Op woensdag 15 november 2006 08:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind contact heel vet. Heb er 22 uur over gedaan om hem uit te spelen.
Ik kan ook niet wachten tot Yoshi uit is.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:43 schreef Theamerican het volgende:
welk spel wat nog moet uitkomen gaan jullie zonder twijfelen kopen?
ik yoshi
zie ik iets verkeerd ??quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Winning Eleven voor nog geen 20 euro incl verzenden:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-49-en-70-1i4s.html
volgens mij moet je ingelogt zijn, want bij mij staat het niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja.
Weekly special price: US$ 19.90 (~15.66 EUR)*
quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zit even te wachten tot wat Japanners me verteld hebben hoe het zit met de Japanse teksten in de game
Schrijf eens een review..quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
Final Fantasy III op de DS is ge-wel-dig.
Gister een paar uurtjes gespeeld en genoten! Weer helemaal die oude FF-vibe terug. Random encouters, turn-based battles, dungeons en een world-map. En alles in prachtige 3D!
Contact was middelmatig, maar dit is echt weer een topgame!
verwacht geen supervernieuwende RPG, maar gewoon een solide ouderwetsche FF.
quote:
quote:The game is really really bad. The graphics, the sound, the gameplay... everything is just so rushed and bulky it's completely unenjoyable.
Try at your own peril.
quote:do not buy this game do not buy it DO NOT BUY IT
Schijnbaar EN een slechte game EN veel Japans dusquote:the second screenshot at P-A shows you Spain written in katakana
PES 6 voor de DS verschijnt toch al eerder?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef R_B het volgende:
ff tot 15 januari op de europese versie wachten misschien?
Vorige week in de USA, deze versie speel ik en ik kan er kort over zijn:quote:Op woensdag 22 november 2006 09:28 schreef NrSiX het volgende:
tvp.. wanneer komt yoshi..
Contact begint erg sterk, maar wordt (te) snel saai en repetitief vind ik.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef Kill_em_all het volgende:
Nee man contact was vet. Ben nu ook ff3 aan het spelen maar vind het echt niet beter dan contact. Zijn allebei vette games.
Is goed, wel eerst wat meer spelen.quote:
Contact is niet repetativer dan bv FF3. Ja je moet van A naar B en tussendoor vijanden vermoorden en wat dingen zoeken, maar dat is toch met elke RPG zo? Ik vond het juist niet saai want de omgevingen zijn steeds totaal anders itt FF3 waarbij alles er min of meer hetzelfde uitziet (niet dat ik ff3 slecht vind, integendeel).quote:Op woensdag 22 november 2006 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Contact begint erg sterk, maar wordt (te) snel saai en repetitief vind ik.
Zou eerst eind november/begin december worden, maar is nu verlaat naar 15 januari.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:28 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
PES 6 voor de DS verschijnt toch al eerder?
Ok laat maarquote:Op woensdag 22 november 2006 01:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, geen Winning Eleven dus
Check dit maar ns:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=130126
[..]
[..]
[..]
Schijnbaar EN een slechte game EN veel Japans dus
Je hebt maar 1 spel nodig voor multiplayer.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:31 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een vraagje over mario kart; ik las ergens een review (dsworld.nl geloof ik) waarin stond dat je wel met meerdere mensen kon spelen in één ruimte (dus niet via internet) maar dat iedereen een spel nodig had van mariokart. ik dacht juist dat één iemand mariokart moest hebben?
toch wel, gelukkig. vond het al zo raar.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:32 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 spel nodig voor multiplayer.
Levels zijn langer, moeilijker en gevarieerder. Ben het er wel mee eens jaquote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Steeven het volgende:
Ik heb Yoshi's Island DS. Veeeel beter dan New Super Mario Bros iig.
En ik vond New Super Mario Bros al vet hehe.. ben benieuwd.. zal wel een dikke topper worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Steeven het volgende:
Ligt die hier in nederland al in de winkel ? Zo ja, waar heb je hem gekocht ?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Steeven het volgende:
Ik niet. YIDS is best leuk om te spelen, maar voor completionists erg frustrerend en maakt nogal wat beginnersfouten (blinde vlek tussen de twee schermen bijvoorbeeld). Al met al mag het nog niet eens de voeten kussen van NSMB.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Levels zijn langer, moeilijker en gevarieerder. Ben het er wel mee eens ja
En op hoeveel van die levels heb je al 100 punten? Vast nog niet erg veel. Zo wel, wacht dan nog maar wat komen gaat in de latere werelden. En zonder overal 100 punten te halen kan je ook niet alle levels unlocken. En dan is het dus inderdaad frustrerend als je in een level net 99 punten haalt omdat er een muntje ergens in die blinde vlek tussen de twee schermen hangt die je daardoor gemist hebt, of dat je niet meer terug kan naar een eerder deel van een level om daar een margriet te halen omdat de deur al op slot is.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
FrustrerendTis gewoon lastiger, niet frustrerend in mijn ogen (zit in 2-8 nu)
Ik vind het eerder andersom. NSMB werd teveel gehyped omdat er eindelijk weer eens een echte 2D mario was. Maar de game kreeg te veel credit. De levels zijn enorm kort bijvoorbeeld. De levels in Yoshi zijn echt véél groter, zitten beter in elkaar en zijn gevarieerderquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:39 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik niet. YIDS is best leuk om te spelen, maar voor completionists erg frustrerend en maakt nogal wat beginnersfouten (blinde vlek tussen de twee schermen bijvoorbeeld). Al met al mag het nog niet eens de voeten kussen van NSMB.
Op 1 december =]quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:28 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ligt die hier in nederland al in de winkel ? Zo ja, waar heb je hem gekocht ?
Ow, das mooi. Wou hem al importeren, maar dan kan ik beter nog eventjes wachten.quote:
Waarom verkoop je hem alweerquote:Op donderdag 23 november 2006 23:49 schreef AQuila360 het volgende:
Geen idee? Wie ik heb is AoE the Age of Kings. Erg leuk alleen een beetje onoverzichtelijk soms!
De meningen lopen nogal uiteen over dit spel. Is er volgens jou enige grafische vooruitgang ten opzitchte van zijn voorganger?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Levels zijn langer, moeilijker en gevarieerder. Ben het er wel mee eens ja
Ben hem nu weer aan het spelen, maar zoiets heb ik altijd raak er snel op uitgekeken en zodra die hier staat ga ik hem weer spelenquote:
De graphics zijn strakker en helderder geworden. Of dat een pluspunt is, is voor iedereen anders. Yoshi's Island 1 had meer die crayon look, dat is bij dit deel minder. De gameplay zelf is onverminderd dikke fun.quote:Op zaterdag 25 november 2006 19:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
De meningen lopen nogal uiteen over dit spel. Is er volgens jou enige grafische vooruitgang ten opzitchte van zijn voorganger?
Ik heb sinds kort ook een DS![]()
Alleen Hotel Dusk dan voor mij, Castlevania is wel leuk maar niet echt mijn ding en Phoenix Wright: Justice for all heb ik inmiddels al uitgespeeld.quote:Op maandag 27 november 2006 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
Begin 2007 worden weer mooie DS tijden
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Animal Crossing is leuker dan het lijkt, neem dat maar van mij aan.quote:Op maandag 27 november 2006 16:02 schreef MuseMuse het volgende:
Ik heb voor mijn vriendin een DS lite gekocht, maar ik moet er nog 2 spelletjes bij hebben.. wat voor games raden jullie mij aan? ze is echt een meisje meisje en het moet niet te ingewikkeld zijn.
Ik zat te denken aan Nintendogs en Yoshis world. Animal crossing lijkt me ook echt een meidenspel, maar komt wel saai over...
any help please!
Genoeg om te kiezen dus maar ik zou dan gaan voor 42 Spel Klassiekers en Animal Crossing, heb je de komende maanden geen last meer van haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |