Serieus? Dat meen je niet!quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:46 schreef Oksel het volgende:
Gameplay: 5.0
Dated, frustrating, and boring, FF III's gameplay has not aged well. The remake is faithful to the original, but that is not a good thing.
Is dat even jammer..
Het barst van de toffe spellen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter is nu ook een trotse eigenaar van een DS lite![]()
Ik heb 'm eigenlijk puur gekocht voor in het vliegtuig (moet volgende week 10 uur vliegen) , vermaak me tot nu toe prima met dr. Kawasaki Brain Training , zelfs m;n vriendin vindt het leukterwijl die nou niet echt een gamer is.
Maar ik wil nog 1 of 2 spellen aanschaffren , welke raden jullie me aan ?
Twee games acww en advance wars ds, ben je wel eventjes zoetquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:36 schreef Enchanter het volgende:
* Enchanter is nu ook een trotse eigenaar van een DS lite![]()
Ik heb 'm eigenlijk puur gekocht voor in het vliegtuig (moet volgende week 10 uur vliegen) , vermaak me tot nu toe prima met dr. Kawasaki Brain Training , zelfs m;n vriendin vindt het leukterwijl die nou niet echt een gamer is.
Maar ik wil nog 1 of 2 spellen aanschaffren , welke raden jullie me aan ?
Ik vind contact heel vet. Heb er 22 uur over gedaan om hem uit te spelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:55 schreef Steeven het volgende:
Oef, Castlevania, Zelda, Phoenix 2 en Yoshis Island zijn sowieso must buys.
Hoe is Contact?
Ik vind hem niet zo. Ouendan is leuker.quote:
Om de een of andere manier is Japans gewoon leuker en past beter bij het spel, en de liedjes blijven leuker om naar te luisteren omdat ze onbekend zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:26 schreef Thomper het volgende:
Dat zeggen jullie wel allemaal... maar waarom?
jawel, 2de DS en als je toch bezig bent pre-order alvast een Wiiquote:Op woensdag 15 november 2006 10:37 schreef Enchanter het volgende:
Advanced wars had ik al in gedachten , veel goede dingen over gehoord.
Tja Tetris, m'n vriendin is daar nogal verslaafd aan , ben bang dat ik dan ik het vliegtuig met m'n joker kan gaan spelen , aangezien ik geen kans meer maak op die DS
Nee een 2e DS erbij aanschaffen is geen optie![]()
Hoe speelt het? Hoe is de storyline? Met welke game is deze vergelijkbaar? Ik hoor overal positieve geluiden over dit spel, ben benieuwdquote:Op woensdag 15 november 2006 08:47 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik vind contact heel vet. Heb er 22 uur over gedaan om hem uit te spelen.
Ik kan ook niet wachten tot Yoshi uit is.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:43 schreef Theamerican het volgende:
welk spel wat nog moet uitkomen gaan jullie zonder twijfelen kopen?
ik yoshi
zie ik iets verkeerd ??quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Winning Eleven voor nog geen 20 euro incl verzenden:
http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9g-49-en-70-1i4s.html
volgens mij moet je ingelogt zijn, want bij mij staat het niet...quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja.
Weekly special price: US$ 19.90 (~15.66 EUR)*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |