Wat ik begrepen heb is die uitgesteld naar volgend jaar voor de EU althansquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer kwam de nieuwe Castlevania eig uit?
Wat wil je horen? Nintendo/Rare samenwerking. Basis van de game is N64 versie. Meer racers, meer voertuigen en meer circuits.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:51 schreef nlboy het volgende:
Ik hoor best wel weinig over Diddy Kong Racing.
Naja ik wil meer screens zien, want ze hadden al een aantal uitgegeven. En ik ben zeer benieuwd wanneer ze verwachten dat het af is (momenteel zijn er niet echt leuke games uit).quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Nintendo/Rare samenwerking. Basis van de game is N64 versie. Meer racers, meer voertuigen en meer circuits.
De game is gewoon nog in vroege ontwikkelfase en er is nog niet veel over te vertellen
In 2007 krijgen we die pas weer te zien. Overigens felicitaties aan Nintendo, want de line-up voor de rest van 2006 in Europa is nu officieel waardeloos. Yoshi's Island 2 is tof, Mystery Dungeon ook nog net, maar verder gewoon helemaal niks.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:51 schreef nlboy het volgende:
Yoshi word een gegarandeerde koop voor mijquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo heeft een beetje gekozen voor de Touch Generations doelgroep met de DS lite dit najaar:
Net uit:
DS Browser
42 Spel klassiekers
English Training
Binnenkort:
October 26th - Sudoku Master
November 10th - Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
November 24th - Tenchu: Dark Secret
December 1st - Yoshi's Island DS
December 8th - Nintendo MP3 Player (hardware; GBA compatible)
Ik zal overigens fijn blijven importeren voor de meeste games, al groeit mn Europese DS stapel ook gestaag
jup.. daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar!quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:51 schreef nlboy het volgende:
Je vergeet Final Fantasy op 14 novemberquote:Op zondag 15 oktober 2006 13:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo heeft een beetje gekozen voor de Touch Generations doelgroep met de DS lite dit najaar:
Net uit:
DS Browser
42 Spel klassiekers
English Training
Binnenkort:
October 26th - Sudoku Master
November 10th - Pokémon Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
November 24th - Tenchu: Dark Secret
December 1st - Yoshi's Island DS
December 8th - Nintendo MP3 Player (hardware; GBA compatible)
Ik zal overigens fijn blijven importeren voor de meeste games, al groeit mn Europese DS stapel ook gestaag
Is dat niet amerika?quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je vergeet Final Fantasy op 14 november![]()
jup ik heb hem.quote:Op zondag 15 oktober 2006 14:22 schreef RaymanNL het volgende:
NOu, zijn er al ervaringen met de DS browser?
Ik heb zelf een 'normale' DS en ben ik bij bol.com aan het kijken welke versies er zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:34 schreef edejong het volgende:
[..]
jup ik heb hem.
hij werkt aardig!
de laadtijden zijn te doen, en de meeste sites doen het gewoon. Ook het met je hand schrijven van letters werkt perfect!
al met al een ideaal browsertje voor buiten de deur.. als je thuis bent zou ik gewoon op je pc gaan internetten
Ok, hij heeft dus beide sloten nodig.quote:Op zondag 15 oktober 2006 16:41 schreef RacerDKB het volgende:
DS lite en DS zijn precies hetzelfde qua software, alleen de maat van de DS lite versie is aangepast zodat hij niet uitsteekt uit het gba slot
maar voor de normale DS moet je echt de DS versie en NIEt de lite versie anders past die niet
rare is toch naar Microsoft gegaan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat wil je horen? Nintendo/Rare samenwerking. Basis van de game is N64 versie. Meer racers, meer voertuigen en meer circuits.
De game is gewoon nog in vroege ontwikkelfase en er is nog niet veel over te vertellen
Nintendo heeft Rare aan Microsoft verkocht. Maar Rare ontwikkeld nog steeds handheld games die uitgebracht worden door THQ.quote:Op zondag 15 oktober 2006 18:20 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
rare is toch naar Microsoft gegaan?![]()
beide zeggen me niet zoveelquote:Op maandag 16 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaan er allemaal Contact en/of Touch Detective halen? Komen deze week uit in de V.S....
[afbeelding] [afbeelding]
Touch Detective niet, ik ben geen adventure gamer. Maar naar Contact kijk ik wel een klein beetje uit. ff de reviews enzo afwachten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
Wie gaan er allemaal Contact en/of Touch Detective halen? Komen deze week uit in de V.S....
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Thomper het volgende:
Hotel Dusk is uitgesteld naar 2007.
Yoshi's Island 2quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dan moet ik maar een extra Wii game kopen om de pijn te verzachten.![]()
Die stond allang in de planning, alleen Hotel Dusk is er nu tussenuit gevallen wat betekent dat ik meer geld over heb voor de Wii met games...al zag ik in het Wii topic dat ik al een boven gemiddeld budget heb.quote:
Hey Spamhoer! Ze moeten hier klikken: Track list Elite Beat Agentsquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:22 schreef Thomper het volgende:
Contact, ja. Touch Detective ziet er prachtig uit, maar blijkt als spel matig te zijn. Elite Beat Agents koop ik al helemaal na de bekendmaking van de soundtrack. Geweldig.
Hotel Dusk is uitgesteld naar 2007.
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=14278quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:20 schreef RacerDKB het volgende:
ik zoek welke 42 spellen er zitten in 42 spel klassiekers
ik zie nergens een volledige lijst alleen maar 5 spelletjes ofzo
Het schijnt dat de tracklist van EBA belachelijk slecht is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ga voor deze twee
Nee hoor, hij is best goed: Track list Elite Beat Agentsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 06:21 schreef Mystikvm het volgende:
Het schijnt dat de tracklist van EBA belachelijk slecht is.
FFIII zit ik een beetje heel erg op te wachten...Het is al bijna november, gelukkig.
Dan importeer ik hem wel..quote:Op zondag 15 oktober 2006 15:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Klopt Bernie. 14 november in de USA. In Europa komt ie pas op zn vroegst in maart gok ik.
New Mario is dus echt wel een stuk makkelijker dan bijv. Super Mario World, de laatste paar werelden van New Mario hebben niet echt meer een stijgende moeilijkheidsgraad, daarom loop je (vind ik persoonlijk) te snel door New Mario heen, itt tot bijv. Super Mario World.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu Mario World (GBA) aan het spelen en al die kritiek dat New Mario te makkelijk was is ongegrond. Ik ren hier ook binnen een half uur door de eerste twee werelden
Zit er wel msn op ??quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Duurde me dus 3 minuten
Eerste indrukken: bagger. Ga liever internetten op een PC of Laptop. Onderweg internetten? Jammer dan.
Tis een browserquote:
maar opzich kun je wel msn'en via het web, bijv: http://mob.e-messenger.net/mobile/quote:
Een 10 euro Aldi ding zal je niet vinden. De enige alternatieve usb stick is die van Datel, de Wifi Max, welke ongeveer dezelfde prijs is. Een accespoint kan ook, mits je een router hebt. Of een router met ingebouwde Wifi, prijsklasse voor de goedkoopste 30 a 40 euro en het vergt config werk. Anders een Wifi kaart welke een ralink rt2500 chipset heeft uit deze lijst: http://ralink.rapla.net/ en dan wel een PCI versie. Dan red je het wel voor 20 euro. Vervolgens met deze drivers: http://www.pagedown.nl/Files/gn-wpkg%20v1.5.zip kan je hem omtoveren tot accesspoint. Let wel, dit is het meeste werk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 13:43 schreef RacerDKB het volgende:
ěk zoek een wifi usb adaptor, niet zo eentje van 40 euro van de Nintendo, maar een 10 euro aldi ding
Ook al is Super Mario World ook een makkelijk spel, ook in vergelijking met de voorgangers, wordt het op het eind toch wat pittiger, vooral die 8 levels(you are a super player) om naar de geheime wereld te gaan zijn lastig. Alleen kan je natuurlijk zoveel levens en powerups halen als je maar wilt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu Mario World (GBA) aan het spelen en al die kritiek dat New Mario te makkelijk was is ongegrond. Ik ren hier ook binnen een half uur door de eerste twee werelden
14-11quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:52 schreef edejong het volgende:
jup daar kwam ik ook achter!! laat maar komen die settlers.. zooooveel gespeeld wil dat wel op een handheld!
Ubisoft kondigt Settlers DS aanquote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
is 't een remake van een eendere settlers? dus metweggetjes
?
Ik word dement, heb daar zelfs al op gereageerd.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ubisoft kondigt Settlers DS aan
wanneer komt ie uitquote:
Zullen we samen gaan time travellen zodat de nieuwe spellen uit zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb sowieso zin in een DS spel...er ligt alleen niks in de winkel wat me aanspreekt
Ja hoor:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:44 schreef ikookhier het volgende:
Weet iemand wat het bereik is van de wifidongle van nintendo ?
Neej, als het goed is ligt volgende week Contact in de brievenbus.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:37 schreef Maraca het volgende:
Zullen we samen gaan time travellen zodat de nieuwe spellen uit zijn?![]()
Haal 42 Spel Klassiekersquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 12:35 schreef RaymanNL het volgende:
De komende paar maanden komt er echt niks interessants uitDie DS van mij zit momenteel stof te happen
Zonde
![]()
Mario World heeft veel geheime exits en levels die je moet vinden om het spel daadwerkelijk 100% uit te spelen. Er zijn er meer en lastiger verborgen dan in New Mario.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kun je daar eig ook mee multiplayer-en met maar 1 Spel en 2 DS'en?quote:
Kan wel leuk zijn enzo, maar het is niks nieuws. IK baal op dit moment wel een beetje van de DS. NIntendo begint zich te veel te richten op het oudere publiek en daardoor krijgen wij spellen als English training en 42 Spel Klassiekers. Ik heb weer zin in een 3D platformer, of een leuke action/adventure. Ik heb echt op dit moment nog maar weinig spellen in mijn Wishlist staan voor de DS, het gaat hier alleen maar om: Zelda PH, Rayman Raving Rabbids DS (word tenminst wel een 3D platformer (ik verwacht er niet heel erg veel van hoor) en Mario Hoops (maar die is ook niet zo goed als verwacht. Misschien dat ik Yoshi island nog haal. Maar verder is er niks.quote:
Ben ik het wel mee eens Berniequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:21 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Kan wel leuk zijn enzo, maar het is niks nieuws. IK baal op dit moment wel een beetje van de DS. NIntendo begint zich te veel te richten op het oudere publiek en daardoor krijgen wij spellen als English training en 42 Spel Klassiekers. Ik heb weer zin in een 3D platformer, of een leuke action/adventure. Ik heb echt op dit moment nog maar weinig spellen in mijn Wishlist staan voor de DS, het gaat hier alleen maar om: Zelda PH, Rayman Raving Rabbids DS (word tenminst wel een 3D platformer (ik verwacht er niet heel erg veel van hoor) en Mario Hoops (maar die is ook niet zo goed als verwacht. Misschien dat ik Yoshi island nog haal. Maar verder is er niks.
Jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:14 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Kun je daar eig ook mee multiplayer-en met maar 1 Spel en 2 DS'en?
Want om nou net Als mario Kart al m'n spellen 2 keer te gaan kopen, puur voor de multiplayer gaat me net iets te ver.
iddquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens Bernie
FF3quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:42 schreef Oksel het volgende:
En ik ook.
Ik wil goede RPG"s.. die mis ik echt op de DS. Nog stugger, noem eens 1 goede RPG voor de DS? Of, 5?
Wat is dat voor spel?quote:
Settlers heb ik niet zo'n vertrouwen in. Ik ben denk i kveel te voorzichtig om games te bestellen/kopen voordat ik een hoop reviews heb gelezen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:51 schreef Strolie75 het volgende:
En in November FFIII en The Settlers. De goede DS tijden breken weer aan!
Meer mensen die de tik hebben dat ze DS games altijd per 2 moeten bestellen?![]()
Duh, dat snap ik ook. Maar je begreep toch wel wat ik bedoelde?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee, je moet wel een DS Lite kopen, maar voor die ouwe GBA krijg je bijna niets meer
Dat is wel kick, stoorde me eraan bij de vorige. Maar het dualscreen dinges werkt goed? Ervaringen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:25 schreef YourMaster het volgende:
Dat, en je kan je gba games ook in elk licht goed zien.
Vriendin van mij bracht dit mee van de xenos voor 50 eurocentquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef McReal het volgende:
weet er iemand een leuk opbergsysteem voor de nds games .. ze zijn zo klein raak ze makkelijk kwijt
over the hedgequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:45 schreef McReal het volgende:
[..]
Vriendin van mij bracht dit mee van de xenos voor 50 eurocent
kan ik toch ff vooruit
[afbeelding]
Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net ook maar even besteld na alle positieve reacties hier!
Vanavond eerst geld overmaken
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef McReal het volgende:
[..]
Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664
Ook vandaag 42 classics spel gehaald
Hoe weet de ds van die vriend van je dat hij dat spel moet downloaden. Niet. Kan je dan spelen. Neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Even een vraagje, kan dit spel ook online vs vrienden met 1 cardridge?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
Welke van de volgende games kan ik multiplayer spelen tegen vrienden, dus niet wi-fi.
Mario Kart
NSMB (mini spellen)
Bomberman (geen idee)
Big Brain Academy (je vriend hoeft zelfs het spel niet te hebben!)
Meteos (kweenie)
Tetris DS (kweenie)
AW:DS (kweenie)
Ik dacht toch dat veel games tegen elkaar konden worden gespeeld als je maar 1 cardridge in huis hebt. Dat je een soort multiplayerversie verstuurd naar persoon2 zodat hij het tegen jou kan spelen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoe weet de ds van die vriend van je dat hij dat spel moet downloaden. Niet. Kan je dan spelen. NeeGewoon nog een komen
Verder kan je met bijna alle spellen multiplayer tegen elkaar spelen. Check gewoon de doosjes en koop ze allemaal. Behalve bomberman als je geen 8 man kent met ds. En geen aw:ds als je single card multiplayer wilt, voor de rest is dat spel geweldig.
Oh. en Big Brain Academy is geen game. Dus hoe wil je dat tegen elkaar doen.
Ja, de doosjes waar ze inzitten. Beetje ruimte in een kast maken en stapelen maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef McReal het volgende:
weet er iemand een leuk opbergsysteem voor de nds games .. ze zijn zo klein raak ze makkelijk kwijt
Heb nu een doosje van de xenos voor 50 eurocent , er gaan er 18 spellen max in anders gaat het doosje niet meer dicht (zie pag 4) maar kan weer ff vooruitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, de doosjes waar ze inzitten. Beetje ruimte in een kast maken en stapelen maar.
NWFC game starten -> wifi settings. Daar staat het wel ergensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef netto_m het volgende:
Waar kan men het mac adres van de DS eigenlijk vinden=
En zo briljantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef mini-lellan het volgende:
Wifi doet het![]()
en tering Metroid Prime: Hunters is té moeilijk en ja ik ben een noob![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
En dat is nummer 3.
Gister een roze DS voor mijn vriendin gekocht.
Was dat niet de Datel Wifi MAX ofzo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe heet dat usb-stickje waarmee je met de ds online kan? niet dat wifiding van nintendo zelf, maar van een ander bedrijf. een klein zwart ding, volgens mij een x in de naam
Ranking 1 halen is niet zo moeilijk als je de enige bent die door heeft hoe die mensen dat doen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef McReal het volgende:
[..]
Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664
Ook vandaag 42 classics spel gehaald
Mario Kart : Yepquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
ps:
Welke van de volgende games kan ik multiplayer spelen tegen vrienden, dus niet wi-fi.
Mario Kart
NSMB
Bomberman
Big Brain Academy
Meteos
Tetris DS
AW:DS
Hmmmm, kirby moet ik nog steeds hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naostray 12 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126882
Kirby 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=107394
Lijkt me een prima spel om wat tijd mee te doden,met de nodige humorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef Darkzell het volgende:
Echter staat de playlist van Elite Beat Agents me niet helemaal aan dus miss dat ik maar gewoon wacht op wat reviews.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was dat niet de Datel Wifi MAX ofzo...
Mooi, thanx allebeiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef DinoPK het volgende:
Geen idee hoe dat ding heet, maar is in de aanbieding bij play.com voor 27 euro ongeveer. Hier in NL kost dat ding gewoon 50 euro, kan je nog beter voor de wifi stick van nintendo gaan.
Ik vind het allebei te duur iig, ik kijk binnenkort wel eens voor een routertje (en dan kutten om dat ding achter de livebox aan de praat te krijgen)
zo he, hoezo meeliften op een succesquote:
quote:Order Number: xxxxx
Date Ordered: Sunday 29 October, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Elite Beat Agents - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Final Fantasy III 3 - DS (Preorder) () = 33.22EUR
ik alleen maar gepowndquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:49 schreef mini-lellan het volgende:
werd net weer geowned met metroid online![]()
Waar heb je ze besteld? Goede prijs voor FFIII.quote:
Phoenix Wright 2 is ook onderweg naar mij (japanse versie is toch in het engels) en Final Fantasy is ook besteld.quote:
[/quote]quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[quote]Order Number: xxxxx
Date Ordered: Sunday 29 October, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Elite Beat Agents - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Final Fantasy III 3 - DS (Preorder) () = 33.22EURDS
![]()
www.vgp.caquote:
Yepsquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.vgp.ca
Dé plek om DS en GBA games te importeren
Ik heb t/m eind januari genoeg te gamenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef Thomper het volgende:
Waarom de Amerikaanse Phoenix 2 besteld Strolie? Sure, de Engelse versie moet ook gesteund, maar... de Japanse versie is even duur en heeft een Engelstalige optie en is nu al te koop.
Waar heb je die order gedaan?? goedkoopquote:
Valt tegenwoordig ook wel mee, heb meestal m'n bestelling binnen een weekquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-A is goedkoper misschien, maar VGP is sneller. En dat vind ik belangrijker
Rhythm Tengokuquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik maar eens (laten) bestellen. In feite ook een DS game.
[DS] Homebrew #1 - Let's try it again (Lees de OP!!)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
ScummVM op de DS
Kan iemand mij stapsgewijs vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg? Games heb ik gewoon origineel en ik gebruik ScummVM momenteel op mijn Mac.
Fokgames gaat weer eens tegen haar eigen regels in.quote:GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!).
Ow, moet het zo. Laat dan maar. Ik wacht wel tot de officiële versies van Lucasarts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[DS] Homebrew #1 - Let's try it again (Lees de OP!!)
[..]
Fokgames gaat weer eens tegen haar eigen regels in.
Ben je al bij een speelgoedwinkel wezen kijken? bijv. bart smit daar hadden ze vorige keer nog een aardige aanbieding.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Theamerican het volgende:
kan niet eens normaal tasje kopen voor mijn ds goedkoopste 20 euro mediamarkt ben toch niet gek!!
stomme winkel en die hoesjes om je spelcasettes op te bergen 15 euro voor de 6 stuks alleen omdat mario luigi en peach met hun koppies erop staan
Ik heb er laatst nog eentje voor ¤ 9,99 bij de Intertoys gekocht.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:47 schreef Theamerican het volgende:
ja was ik geweest maar uitverkocht toysrus had helemaal niks maar heb nu zo megading voor die oude ds zeg maar maar is baggerdingetje
z'n Platinum case?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog eentje voor ¤ 9,99 bij de Intertoys gekocht.
ja 4 DS en 2 GBAquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
kan je daar ook spelletjes in op bergen?
Lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Review van Elite Beat Agents
9.5
Dat is zo te zien de ArmorLite case. Die is transparant. O.a. bij MediaMarkt te koop.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Semargofni het volgende:
Lijkt me wel een tof spel eigenlijk. Schijnt ook behoorlijk moeilijk te zijn, je kan wel een paar uren met een bepaald lvl bezig zijn. Zal hier alleen niet uitkomen waarschijnlijk?
Ben nog op zoek naar zo`n soort bescherming voor mijn ds`je alleen dan in het zwart:
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=215_239&products_id=2051&osCsid=c77db7c4dab83246a48b7a747533e129
Iemand een ideetje?
.......kut !quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef Platina het volgende:
Kut kut kut kut !!!!
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Theamerican het volgende:
mario kart ds is super gaaf echt heb hem bijna uitgespeeld moet nog 1 missie heb wel alle karts :p
wil zo graag kirby hebben maar iets in me zegt dat het niks is
iemand mening?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Grom, Liksang waar ik geregeld spellen bestelde bestaat niet meer, en m'n gameboer die spellen importeerd heeft hem ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Contact is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
4e ronde.. sta eerste.. bijna bij de finish..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Hij is idd erg makkelijk, naja zal toch wel een zuiggame wordenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
God, deze hoeft je niet eens meer te photoshoppen...je hoeft niet eens veel fantasie te gebruiken.
[afbeelding]
Neen. De DS is niet in staat om GBA games in multiplayer te spelen of te sharen.quote:Op maandag 6 november 2006 11:26 schreef nlboy het volgende:
Is het mogelijk om een GBA game te sharen met de DS? (zodat ik met één GBA spel kan delen).
quote:Op maandag 6 november 2006 11:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Neen. De DS is niet in staat om GBA games in multiplayer te spelen of te sharen.
Het heeft backwards compatibilityquote:Op maandag 6 november 2006 11:41 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pfff geen GB games erop en niet mogelijk om GBA games te delen.
Beetje jammer weer van de DS.
Ik zit sterk te twijfelen of ik de Japanse versie ga halen of gewoon wacht op de US release. Het punt is, met FFIII op komst zal die denk ik in mijn DS vastgeroest zitten. Echter wil ik ook heel graag de nieuwe PW spelen....Dilemma's.quote:Op zondag 5 november 2006 23:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij is idd erg makkelijk, naja zal toch wel een zuiggame worden
Phoenix Wright 2 is net zo tof als 1Lekkere missies, gameplay en humor
Weer een toppertje
Een leuk en vermakelijk spel, en een teken dat EA eindelijk een beetje overweg kan met de DS. Alleen niet 40-45 euro waard. Wacht op een price-drop die onvermijdelijk over een half jaar volgt.quote:Op maandag 6 november 2006 11:39 schreef Theamerican het volgende:
mensen misschien weten jullie dit maar hoe is het spel need for speed carbone op de ds?
KuT1!! ik heb net m'n sterren ingeruild voor Geist....quote:Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
De 10e komt Age of Empires in de sterrencatalogus!
voor 10.000 punten zekerquote:Op woensdag 8 november 2006 16:39 schreef Roi het volgende:
De 10e komt Age of Empires in de sterrencatalogus!
Dan voel je je wel genaaid.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
KuT1!! ik heb net m'n sterren ingeruild voor Geist....![]()
Ik krijg hem ook morgen.quote:Op woensdag 8 november 2006 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
Elite Beat Agents is onderweg!
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/933052.asp
Bijna, het is zonder de s.quote:
quote:1. Kirby DS - 166,131 / NEW
2. Common Sense Training - 159,166 / 348,866
3. Pokemon Diamond - 105,943 / 1,604152
4. Wining Eleven DS Konami - 89,275 / NEW
5. Pokemon Pearl - 81,604 / 1,358416
6. New Super Mario Bros. - 31,307 / 3,366,560
7. Brain Age 2 - 27448 / 3,387842
8. JLAA Official Kanji Kentei DS - 22,824 / 210,556
9. Animal Crossing: Wild World - 20,691 / 3,389,974
10. Ace Combat X - 17,961 / 78,545
Dit artikel is waarschijnlijk op Monday 15 January, 2007 weer voorradig.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:09 schreef R_B het volgende:
4. Wining Eleven DS Konami - 89,275 / NEW
Komt pas in januari naar europa..zoals met alles het geval is
dat is een spel moet je dieren verzorgen en opereren met alles erop en eraan eerst kleine huisdieren dan als je goed genoeg ben dieren in wild in afrika olifant giraffe leeuw tijger ga zo maar door.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Mijn dierenkliniek in Afrika? Wat is dat dan.
Ik ga vandaag maar dat 42 spelletjes ding kopen. Ik had gehoopt op PES6 deze maand maar helaas.
Klinkt als een erg slecht spelquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:01 schreef Theamerican het volgende:
[..]
dat is een spel moet je dieren verzorgen en opereren met alles erop en eraan eerst kleine huisdieren dan als je goed genoeg ben dieren in wild in afrika olifant giraffe leeuw tijger ga zo maar door.
het spel is al uit op de pc al tijdje maar zou dus ook komen op de advance en de ds
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.jspquote:Vijf beschavingen, tientallen eenheden, lange en gevarieerde solocampagnes, draagbare LAN-feestjes voor maar liefst vier spelers… Zelfs in onze eigen dubbele review konden we niet meer doen dan het topje van de ijsberg van dit turn-based strategiejuweeltje behandelen, maar geloof ons maar als we zeggen dat als je ook maar lichtjes geďnteresseerd bent in historische veldslagen, je dit spel absoluut niet mag missen.
En het mooie is: dat hoeft ook niet. Vanaf vandaag ligt het spel namelijk in de winkels en in beperkte oplage ook in de Sterrencatalogus! Klik hier om de game via de sterrencatalogus te bestellen.
Ik zie hem niet staan hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:12 schreef Slein83 het volgende:
Vandaag is Age of Empires: The Age of Kings uit en leuke is, hij staat direct al in de sterrencatalogus!
[..]
http://www.nintendo-europe.com/NOE/nl/NL/stars/index.jsp
neuh, reken daar maar niet op, de launch is nu te dicht bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:07 schreef Roi het volgende:
(En ik hoop dat er een Wii pakket in komt binnenkort..)
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12013quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil binnenkort nog is ff een DS spelleke aanschaffen, heeft iemand nog leuke aanbiedingen voor potentiele toppers?
Gewoon wat aanbiedinkjes, zit vast wel een toppertje tussen voor leuk prijsje!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil binnenkort nog is ff een DS spelleke aanschaffen, heeft iemand nog leuke aanbiedingen voor potentiele toppers?
Age of empires is al weer weg!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:07 schreef Roi het volgende:
Aarg wat een verleiding! Spel scoort opzich vrij goed maar ik heb het niet zo op die omstebeurten games..
(En ik hoop dat er een Wii pakket in komt binnenkort..)
Maarr niet zo tof als Ouendanquote:
Ik denk dat ik em volgende week ook maar ga halenquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag in de trein multiplayer 42 spelklassiekers gedaan, en de tijd vloog echt voorbij. Leukste multiplayer spel tot nu toe.
Och, het zijn beide prima games waar weinig over te klagen valt. Ik vind beide games even goed, het hangt een beetje af van je muziekvoorkeur.quote:
Een DSquote:Op maandag 13 november 2006 09:40 schreef Theamerican het volgende:
moet je iets hebben om spellen uit amerika te kunnen spelen?
Ik zou ook het spel regelenquote:
Contact. Echt een heel goed spel imo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
ow ze hebben mij wijsgemaakt dat je dan een ds uit amerika moet hebben om spellen daarvan te spelenquote:
Ik koop mijn DS games bij www.vgp.ca Niet zozeer enorm goedkoop, maar vooral lekker snelquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ow ze hebben mij wijsgemaakt dat je dan een ds uit amerika moet hebben om spellen daarvan te spelen![]()
maar waar bestellen jullie ze dan? hebben jullie goeie site ervoor?
Zoals Roy zegt: www.vgp.caquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Theamerican het volgende:
maar waar bestellen jullie ze dan? hebben jullie goeie site ervoor?
Niet helemaal. Ique DS spellen kun je alleen spelen op een ique DS. Maar goed, da's waarschijnlijk toch niet van toepassingquote:
Ik koop mijn DS games bij www.dvdboxoffice.com Niet zozeer enorm snel, maar vooral lekker goedkoopquote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop mijn DS games bij www.vgp.ca Niet zozeer enorm goedkoop, maar vooral lekker snel
Als je hem niks vind.. neem hem graag overquote:
same herequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
mmmm...nog geen bericht dat mijn FFIII geshipped is.
Duh....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:32 schreef Thomper het volgende:
Hangt een beetje af van je favoriete genre. Wat mij betreft in ieder geval tussen Phoenix en Tony Hawk: een avontuur kan je beter Phoenix nemen, lekker ontspannend skaten is Tony beter.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef Oksel het volgende:
Zijn er al FF3 reviews?
Inderdaad briljante zaakquote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Thomper het volgende:
Ik koop sinds kort mijn Amerikaanse spellen bij www.cd-wow.nl
Internationale webwinkel met Nederlandse afdeling, stuurt vaak kortingsbonnen rond, er zijn geen verzendkosten, en ik heb mijn spellen vaak binnen een week binnen. Door de Nederlandse afdeling kun je ook gewoon via iDeal en overschrijving betalen, en dus al helemaal ideaal. Zeker omdat spellen ook maar een euro of 30 kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |