[/quote]quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:58 schreef Strolie75 het volgende:
[quote]Order Number: xxxxx
Date Ordered: Sunday 29 October, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Elite Beat Agents - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Final Fantasy III 3 - DS (Preorder) () = 33.22EURDS
![]()
www.vgp.caquote:
Yepsquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
www.vgp.ca
Dé plek om DS en GBA games te importeren
Ik heb t/m eind januari genoeg te gamenquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:53 schreef Thomper het volgende:
Waarom de Amerikaanse Phoenix 2 besteld Strolie? Sure, de Engelse versie moet ook gesteund, maar... de Japanse versie is even duur en heeft een Engelstalige optie en is nu al te koop.
Waar heb je die order gedaan?? goedkoopquote:
Valt tegenwoordig ook wel mee, heb meestal m'n bestelling binnen een weekquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
P-A is goedkoper misschien, maar VGP is sneller. En dat vind ik belangrijker
Rhythm Tengokuquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Deze ga ik maar eens (laten) bestellen. In feite ook een DS game.
[DS] Homebrew #1 - Let's try it again (Lees de OP!!)quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
ScummVM op de DS
Kan iemand mij stapsgewijs vertellen hoe ik dit voor elkaar krijg? Games heb ik gewoon origineel en ik gebruik ScummVM momenteel op mijn Mac.
Fokgames gaat weer eens tegen haar eigen regels in.quote:GEEN illegale dingen (emulators, roms, flashcarts, zelfs niet hoe je dingen op je DS zet!).
Ow, moet het zo. Laat dan maar. Ik wacht wel tot de officiële versies van Lucasarts.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:12 schreef BMH het volgende:
[DS] Homebrew #1 - Let's try it again (Lees de OP!!)
[..]
Fokgames gaat weer eens tegen haar eigen regels in.
Ben je al bij een speelgoedwinkel wezen kijken? bijv. bart smit daar hadden ze vorige keer nog een aardige aanbieding.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:38 schreef Theamerican het volgende:
kan niet eens normaal tasje kopen voor mijn ds goedkoopste 20 euro mediamarkt ben toch niet gek!!
stomme winkel en die hoesjes om je spelcasettes op te bergen 15 euro voor de 6 stuks alleen omdat mario luigi en peach met hun koppies erop staan
Ik heb er laatst nog eentje voor ¤ 9,99 bij de Intertoys gekocht.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:47 schreef Theamerican het volgende:
ja was ik geweest maar uitverkocht toysrus had helemaal niks maar heb nu zo megading voor die oude ds zeg maar maar is baggerdingetje
z'n Platinum case?quote:Op woensdag 1 november 2006 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb er laatst nog eentje voor ¤ 9,99 bij de Intertoys gekocht.
ja 4 DS en 2 GBAquote:Op woensdag 1 november 2006 16:03 schreef Theamerican het volgende:
kan je daar ook spelletjes in op bergen?
Lachenquote:Op donderdag 2 november 2006 08:44 schreef Strolie75 het volgende:
IGN Review van Elite Beat Agents
9.5
Dat is zo te zien de ArmorLite case. Die is transparant. O.a. bij MediaMarkt te koop.quote:Op donderdag 2 november 2006 22:46 schreef Semargofni het volgende:
Lijkt me wel een tof spel eigenlijk. Schijnt ook behoorlijk moeilijk te zijn, je kan wel een paar uren met een bepaald lvl bezig zijn. Zal hier alleen niet uitkomen waarschijnlijk?
Ben nog op zoek naar zo`n soort bescherming voor mijn ds`je alleen dan in het zwart:
http://www.psxshop.nl/product_info.php?cPath=215_239&products_id=2051&osCsid=c77db7c4dab83246a48b7a747533e129
Iemand een ideetje?
.......kut !quote:Op donderdag 2 november 2006 23:04 schreef Platina het volgende:
Kut kut kut kut !!!!
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijnquote:Op vrijdag 3 november 2006 09:51 schreef Theamerican het volgende:
mario kart ds is super gaaf echt heb hem bijna uitgespeeld moet nog 1 missie heb wel alle karts :p
wil zo graag kirby hebben maar iets in me zegt dat het niks is
iemand mening?
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Grom, Liksang waar ik geregeld spellen bestelde bestaat niet meer, en m'n gameboer die spellen importeerd heeft hem ook niet.quote:Op donderdag 2 november 2006 08:09 schreef Strolie75 het volgende:
Contact is leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuk
4e ronde.. sta eerste.. bijna bij de finish..quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik speel het nu nog steeds, en het is nog steeds erg leuk! Ik speel nu ook weer vaak online, jammer dat er nog steeds Snakers en quiters online zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |