Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef McGilles het volgende:
[..]
Net ook maar even besteld na alle positieve reacties hier!
Vanavond eerst geld overmaken
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef McReal het volgende:
[..]
Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664
Ook vandaag 42 classics spel gehaald
Hoe weet de ds van die vriend van je dat hij dat spel moet downloaden. Niet. Kan je dan spelen. Neequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
Even een vraagje, kan dit spel ook online vs vrienden met 1 cardridge?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
Welke van de volgende games kan ik multiplayer spelen tegen vrienden, dus niet wi-fi.
Mario Kart
NSMB (mini spellen)
Bomberman (geen idee)
Big Brain Academy (je vriend hoeft zelfs het spel niet te hebben!)
Meteos (kweenie)
Tetris DS (kweenie)
AW:DS (kweenie)
Ik dacht toch dat veel games tegen elkaar konden worden gespeeld als je maar 1 cardridge in huis hebt. Dat je een soort multiplayerversie verstuurd naar persoon2 zodat hij het tegen jou kan spelen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hoe weet de ds van die vriend van je dat hij dat spel moet downloaden. Niet. Kan je dan spelen. NeeGewoon nog een komen
Verder kan je met bijna alle spellen multiplayer tegen elkaar spelen. Check gewoon de doosjes en koop ze allemaal. Behalve bomberman als je geen 8 man kent met ds. En geen aw:ds als je single card multiplayer wilt, voor de rest is dat spel geweldig.
Oh. en Big Brain Academy is geen game. Dus hoe wil je dat tegen elkaar doen.
Ja, de doosjes waar ze inzitten. Beetje ruimte in een kast maken en stapelen maar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:35 schreef McReal het volgende:
weet er iemand een leuk opbergsysteem voor de nds games .. ze zijn zo klein raak ze makkelijk kwijt
Heb nu een doosje van de xenos voor 50 eurocent , er gaan er 18 spellen max in anders gaat het doosje niet meer dicht (zie pag 4) maar kan weer ff vooruitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, de doosjes waar ze inzitten. Beetje ruimte in een kast maken en stapelen maar.
NWFC game starten -> wifi settings. Daar staat het wel ergensquote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:38 schreef netto_m het volgende:
Waar kan men het mac adres van de DS eigenlijk vinden=
En zo briljantquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:50 schreef mini-lellan het volgende:
Wifi doet het![]()
en tering Metroid Prime: Hunters is té moeilijk en ja ik ben een noob![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:41 schreef Strolie75 het volgende:
En dat is nummer 3.
Gister een roze DS voor mijn vriendin gekocht.
Was dat niet de Datel Wifi MAX ofzo...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:12 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe heet dat usb-stickje waarmee je met de ds online kan? niet dat wifiding van nintendo zelf, maar van een ander bedrijf. een klein zwart ding, volgens mij een x in de naam
Ranking 1 halen is niet zo moeilijk als je de enige bent die door heeft hoe die mensen dat doen...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:57 schreef McReal het volgende:
[..]
Online bowlen super gaaf sta nu wereld ranking 664
Ook vandaag 42 classics spel gehaald
Mario Kart : Yepquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
ps:
Welke van de volgende games kan ik multiplayer spelen tegen vrienden, dus niet wi-fi.
Mario Kart
NSMB
Bomberman
Big Brain Academy
Meteos
Tetris DS
AW:DS
Hmmmm, kirby moet ik nog steeds hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naostray 12 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=126882
Kirby 20 euro: http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=244&productID=107394
Lijkt me een prima spel om wat tijd mee te doden,met de nodige humorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:21 schreef Darkzell het volgende:
Echter staat de playlist van Elite Beat Agents me niet helemaal aan dus miss dat ik maar gewoon wacht op wat reviews.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:28 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Was dat niet de Datel Wifi MAX ofzo...
Mooi, thanx allebeiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:19 schreef DinoPK het volgende:
Geen idee hoe dat ding heet, maar is in de aanbieding bij play.com voor 27 euro ongeveer. Hier in NL kost dat ding gewoon 50 euro, kan je nog beter voor de wifi stick van nintendo gaan.
Ik vind het allebei te duur iig, ik kijk binnenkort wel eens voor een routertje (en dan kutten om dat ding achter de livebox aan de praat te krijgen)
zo he, hoezo meeliften op een succesquote:
quote:Order Number: xxxxx
Date Ordered: Sunday 29 October, 2006
Products
------------------------------------------------------
1 x Phoenix Wright: Ace Attorney - Justice For All - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Elite Beat Agents - DS (Preorder) () = 29.53EUR
1 x Final Fantasy III 3 - DS (Preorder) () = 33.22EUR
ik alleen maar gepowndquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:49 schreef mini-lellan het volgende:
werd net weer geowned met metroid online![]()
Waar heb je ze besteld? Goede prijs voor FFIII.quote:
Phoenix Wright 2 is ook onderweg naar mij (japanse versie is toch in het engels) en Final Fantasy is ook besteld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |