neuh, reken daar maar niet op, de launch is nu te dicht bijquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:07 schreef Roi het volgende:
(En ik hoop dat er een Wii pakket in komt binnenkort..)
http://www.videogamesplus.ca/product_info.php?products_id=12013quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil binnenkort nog is ff een DS spelleke aanschaffen, heeft iemand nog leuke aanbiedingen voor potentiele toppers?
Gewoon wat aanbiedinkjes, zit vast wel een toppertje tussen voor leuk prijsje!quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wil binnenkort nog is ff een DS spelleke aanschaffen, heeft iemand nog leuke aanbiedingen voor potentiele toppers?
Age of empires is al weer weg!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:07 schreef Roi het volgende:
Aarg wat een verleiding! Spel scoort opzich vrij goed maar ik heb het niet zo op die omstebeurten games..
(En ik hoop dat er een Wii pakket in komt binnenkort..)
Maarr niet zo tof als Ouendanquote:
Ik denk dat ik em volgende week ook maar ga halenquote:Op zondag 12 november 2006 18:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Vandaag in de trein multiplayer 42 spelklassiekers gedaan, en de tijd vloog echt voorbij. Leukste multiplayer spel tot nu toe.
Och, het zijn beide prima games waar weinig over te klagen valt. Ik vind beide games even goed, het hangt een beetje af van je muziekvoorkeur.quote:
Een DSquote:Op maandag 13 november 2006 09:40 schreef Theamerican het volgende:
moet je iets hebben om spellen uit amerika te kunnen spelen?
Ik zou ook het spel regelenquote:
Contact. Echt een heel goed spel imo.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:36 schreef RaymanNL het volgende:
ow ze hebben mij wijsgemaakt dat je dan een ds uit amerika moet hebben om spellen daarvan te spelenquote:
Ik koop mijn DS games bij www.vgp.ca Niet zozeer enorm goedkoop, maar vooral lekker snelquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Theamerican het volgende:
[..]
ow ze hebben mij wijsgemaakt dat je dan een ds uit amerika moet hebben om spellen daarvan te spelen![]()
maar waar bestellen jullie ze dan? hebben jullie goeie site ervoor?
Zoals Roy zegt: www.vgp.caquote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef Theamerican het volgende:
maar waar bestellen jullie ze dan? hebben jullie goeie site ervoor?
Niet helemaal. Ique DS spellen kun je alleen spelen op een ique DS. Maar goed, da's waarschijnlijk toch niet van toepassingquote:
Ik koop mijn DS games bij www.dvdboxoffice.com Niet zozeer enorm snel, maar vooral lekker goedkoopquote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik koop mijn DS games bij www.vgp.ca Niet zozeer enorm goedkoop, maar vooral lekker snel
Als je hem niks vind.. neem hem graag overquote:
same herequote:Op dinsdag 14 november 2006 10:04 schreef Strolie75 het volgende:
mmmm...nog geen bericht dat mijn FFIII geshipped is.
Duh....quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:32 schreef Thomper het volgende:
Hangt een beetje af van je favoriete genre. Wat mij betreft in ieder geval tussen Phoenix en Tony Hawk: een avontuur kan je beter Phoenix nemen, lekker ontspannend skaten is Tony beter.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef Oksel het volgende:
Zijn er al FF3 reviews?
Inderdaad briljante zaakquote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef Thomper het volgende:
Ik koop sinds kort mijn Amerikaanse spellen bij www.cd-wow.nl
Internationale webwinkel met Nederlandse afdeling, stuurt vaak kortingsbonnen rond, er zijn geen verzendkosten, en ik heb mijn spellen vaak binnen een week binnen. Door de Nederlandse afdeling kun je ook gewoon via iDeal en overschrijving betalen, en dus al helemaal ideaal. Zeker omdat spellen ook maar een euro of 30 kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |