Weer een dino uit het verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder goed voor de accu, helemaal leegtrekken.
quote:A stand-alone Li-Ion cell must never be discharged below a certain voltage to avoid an irreversible damage. Therefore all systems involving Li-Ion batteries are equipped with a circuit that shuts down the system when the battery is discharged below the predefined threshold. It should thus be impossible to "deep discharge" the battery in a properly designed system during normal use. This is also one of the reasons Li-Ion cells are never sold as such to consumers, but only as finished batteries designed to fit a particular system.
en voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ionquote:Unlike NiCad batteries or NiMH batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Lithium-ion batteries should never be "deep-cycled" like NiCd or NiMH batteries.
Beter een zuinige titel dan geen topic toch. tevens less is morequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een zuinige topictitel
Sim City komt naar de Nintendo DS
Ik koop DS games altijd per twee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Dragonetti het volgende:
Weet iemand of er een wipeout achtige racer bestaat voor de DS? (of dat nog gaat uitkomen?).
hmmm...ok...ik ga dat eens bekijken of het wat is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titels![]()
Als je nou enige vorm van zelfbeheersing onder de knie zou krijgen.. dan kun je zelf een beetje spreiding aanbrengen in wanneer je welk spel speeltquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Ik blijf het zeggen, de spreiding van Nintendo zuigt.
Mijn mening:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef McGilles het volgende:
Ok, meteos of kirby ga ik zo halen, alleen kan nog niet kiezen welke
Ik zou em niet kopen.. Er zijn nu tig betere games te vinden voor de DS.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
Ik vond 'm erg saai. Beetje tekenen en verder weinig actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Simpelste oplossing: Maar allebei gekocht![]()
Meteos imo de leukste.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Advance wars is wat de afgelopen 70 uur in mijn ds heeft gezeten dus was wel toe aan een beetje afwisseling, niet dat AW niet leuk isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Advance wars al wel hebt.
tis altijd maar hetzelfde, weinig spelmodes. Alles is hetzelfde. Gelukkig had ik em maar 2de hands gekocht. Dan is het nog wel te doen. Anders had ik em ook niet gekocht in de winkelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg saai. Beetje tekenen en verder weinig actie.
Dus jij en mario voelen elkaar nu wat beter aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiiii....gister Wereld 4 geunlocked bij NSMB....wat een spel![]()
quote:
quote:
1kickupquote:
Kirby is tof. Ik heb hem sinds kort ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Ik heb na een aantal keer de versie gebruikt te hebben die je kan hergebruiken (door te wassen) te zeggen om voor een versie te gaan die je op je scherm kan plakken (meestal krijg je bij zo een versie 5 of 10 stuks of zo)...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Darkzell het volgende:
Er zitten nogal wat krasjes op m'n touchscreen en nu was ik dus van plan om er toch maar een screen protector overheen te doen want ik ben bang dat ander dadelijk mijn touchscreen één grote kras is. Krijg je die screenprotectors er een beetje makkelijk op en welke raden jullie aan?
quote:"The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance, those formats don't appear in our planning. It's not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it's the truth."
"With the DS, it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
quote:"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
Jammer dat ze zo hameren op entertainment en dat je meer moet doen met een apparaat. Ik wil in eerste instantie gewoon een gaming apparaat. De psp is een ontzettend tof apparaat (ik heb hem zelf ook), maar het mist een eigen karakter waardoor het veel minder 'fun' is om erop te spelen naast de grote consoles. Ik denk dat dat iets is wat Sony nog niet zo goed begrijpt. En so what als de DS het touch screen als gimmick heeft. Nintendo heeft tenminste de moeite genomen om een gimmick te verzinnen.quote:"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
Bij de DSL is een screenprotector nutteloos. Mits je niet met sleutels op je scherm gaat krassen.. Gewoon altijd de punt van je stylus met je vinger schoonvegen voor je op het scherm gaat "touchen".quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:19 schreef NgInE het volgende:
heb ook een ds gekocht, met Tony Hawk en Castlevania (echt geluk gehad dat ik die nog ergens kon vinden, is overal uitverkocht). alleen Phoenix Wright kan ik echt niet vinden en bij de game shop is ie ook bijna niet te verkrijgen.
ik had trouwens ook van die opplakbare screenprotectors gekocht, maar ik kreeg die dingen niet opgeplakt zonder een aantal fijne luchtbellen eronderzijn er nog goede alternatieve? is het sowiezo wel nodig zo een ding? als je gewoon voorzichtig bent is er toch niks aan de hand?
Mijn lack van Nieuw Super Mario Broers' is helemaal niet disturping!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij de DSL is een screenprotector nutteloos. Mits je niet met sleutels op je scherm gaat krassen.. Gewoon altijd de punt van je stylus met je vinger schoonvegen voor je op het scherm gaat "touchen".
Oh en 1 ding: "your lack of New Super Mario Bros is disturbing"
Mario kart is wel leuk, ik dacht, yes uitgespeeld. Crap, krijg ik de mirror mode nog...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef McGilles het volgende:
Ik heb de volgende games niet uitgespeeld:
Mario Kart
AW:DS (nog 2 uurtjes en dan deze ook op hard mode)
Tetris (valt hier iets uit te spelen?)
Meteos (net nieuw)
Kirby (net nieuw)
En de volgende wel:
NSMB
Big Brain Academy (alles platina)
Ik ben niet echt iemand die elk spel gaat uitspelen voordat ik een nieuwe haal
neeneequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef netto_m het volgende:
96 (mirror 192), Jup dat zijn er wel wat.
Heb MK nog niet, maar wiil hem telkens halen, en dan kom ik weer een titel tegen die ik toch net iets interessanter vind. Als er eens een rustige maand is qua releases, haal ik hem.
tis toch nog anders dan alles zelf unlockenquote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
De karts kun je simpel weg unlocken in multiplayer door van iemand die een kart heeft die jij nog niet hebt te winnen. punt
Ik niet zo veel meer, ik wacht eigelijk op een aantal games die binnenkort uitkomen en dan ga ik weer eens online spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef nlboy het volgende:
Speelt iemand nog wel eens met de DS (lite) online?
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).quote:Op zondag 3 september 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
Ik speel Tetris DS online en hopelijlk vanaf morgen Star fox command
Zegt de hekken sluiter....quote:"That sounds arrogant, maybe, but it's the truth."
Nintendo heeft nooit een technical race gedaan de gameboy was had lage specs de gameboy color de GBA en de DS het is gewoon dat nintendo battery duur belangrijk vind en die mening deel ik. ik hoef geen Gamecube qualiteit graphics als ik er dan maar een uur of 2 kan spelen.quote:"With the DS, it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
And is failing at that... als je portable entertainment wilt koop dan een iPod dan heb je echt iets goeds (hardware en software goed afgestemd zodat het gebruikers vriendelijk is) en voor portable gaming laat dat aub over aan de echte pro's (lees nintendo die dit helemaal door heeft wat de portable gamer wilt.quote:"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
[/qoute]
Hmmm wie heeft er hier nog nooit een pokemon gespeld maar wel een GBA/DS in zijn bezit heeft (just ja genoeg) tevens zijn er meer games dan pokemon die 10x beter zijn (op rocoloco na misschien dat lijkt mij nu wel een aardige game) dan de standaard meuk die de PSP heeft.
[quote]"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
Hmmm tja het doet wel erg gay aan maar mij maakt dat niet heel veel uit.quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Tetris DS: 5524-0254-9635quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).
quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ben helemaal niet zo'n echte diehardgamer, maar ik was in M&L:PIT echt in no time bij de eindbaas. Nu laat ik m nog even rusten voor ik het ga uitspelen, maar ik had absoluut niet het gevoel dat de gevechten te lastig waren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:25 schreef Webby het volgende:
Ik denk dat ik mijn voornemen om eens een game uit te spelen maar weer laat varen. Ik ben nu al wat weken bezig met Mario & Luigi. De vijanden zijn gewoon te sterk. 2 vage groene blobs, kost per hit 40 damage ofzo en ze schieten elk 6 keer. dan wordt je altijd wel 1x geraakt. Gimme 999 mushrooms ...
Misschien ff gaan levelen tot je wat sterker bent (had zelf het probleem met Baten Kaitos een paar keer doodgegaan bij een baas dus eerst maar ff levelen 2 of 3 levels extra scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef Webby het volgende:
Mijn timing voor het ontwijken is dan denk ik erg slecht
quote:Op maandag 4 september 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn spel-status ook dan maar even :
- Kirby’s Power Paintbrush : alle levels uitgespeeld, ga niet alle medaillons zoeken.
- Advance Wars DS : zit in missie 19 geloof ik
- Mario & Luigi Partners in Time : pff, ben geloof ik net uit de buik van die grote dino
- Trauma Center : chapter 2, episode 5 ofzo, tering moeilijk, voor mij dan…
Of ik ze ooit allen uitspeel ? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe gamequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef Dragonetti het volgende:
Ben zo verbeten bezig geweest met 1 game (castlevania) dat ik vergeet dat er nog anderen zijn...
Told you soquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik moet mn mening over NSMB toch bijstellen. Na het spel uitgespeeld te hebben en flink bezig te zijn geweest met de gouden munten moet ik toch constateren dat het een VET spel is.
Mijn mening was gebasseerd op world 1 en 2 die ik nogal eentonig vond maar de levels erna hebben enorm veel diversie en dynamiek. Kon de DS niet meer wegleggen dit weekend![]()
Had ineens de smaak te pakken.
NSMB zit net onder Mario World maar heeft zn eigen kwaliteiten.
k Zit me nu te frustreren op het laatste muntje in world 8. Er vallen steeds van die spinnen naar beneden en ik moet met kleine Mario zo'n klein pijpje in. Probleem is dat ik als kleine Mario enorm veel moeite heb om te overleven.
Tja.. dat heb ik ook. Echt belachelijk moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn spel-status ook dan maar even :
- Kirby’s Power Paintbrush : alle levels uitgespeeld, ga niet alle medaillons zoeken.
- Advance Wars DS : zit in missie 19 geloof ik
- Mario & Luigi Partners in Time : pff, ben geloof ik net uit de buik van die grote dino
- Trauma Center : chapter 2, episode 5 ofzo, tering moeilijk, voor mij dan…
Of ik ze ooit allen uitspeel ? Geen idee.
Nintendo heeft weer een hype onteketendquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
JezusDat dit mag man:
[afbeelding]
Die hoes is bijna een axacte kopie van het DS spel
DS: http://www.gamer.nl/doc/33385quote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef Darkzell het volgende:
Jammer dat er nog weinig bekend is over PES op de DS (en de PSP). Je kan deze week bij Nedgame.com PES6 pre-orderen met 25% korting maar nu twijfel ik tussen de PSP- en de DS-versie. Iemand die een site weet met wat meer info.
Ik weet niet zeker of je er een nodig hebt. Denk het eigenlijk niet als je er normaal mee omgaat. Aangezien ik iemand ben die nogal voorzichtig is met dit soort dingen heb ik er maar wel een gehaald. Van het merk Hori. Is heel goed gelukt, niet te zien dat er een laagje over zit en je merkt het ook niet tijdens het gamen. Nadeel is dat ze gewoon fucking duur zijn (10 euro voor 2 stickertjes dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:19 schreef NgInE het volgende:
heb ook een ds gekocht, met Tony Hawk en Castlevania (echt geluk gehad dat ik die nog ergens kon vinden, is overal uitverkocht). alleen Phoenix Wright kan ik echt niet vinden en bij de game shop is ie ook bijna niet te verkrijgen.
ik had trouwens ook van die opplakbare screenprotectors gekocht, maar ik kreeg die dingen niet opgeplakt zonder een aantal fijne luchtbellen eronderzijn er nog goede alternatieve? is het sowiezo wel nodig zo een ding? als je gewoon voorzichtig bent is er toch niks aan de hand?
Nouquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
Deze maand: Cooking mana, Star Fox Command, Mario Hoops 3 on 3, Mario vs Donkey Kong 2...
echt weer bizar veel
Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatiequote:Op dinsdag 5 september 2006 13:40 schreef Semargofni het volgende:
[..]
NSMB eindelijk "uitgespeeld" enkel nog wereld 4 en 7 spelen. Laatste level was wel frustrerend van world 8. Wel makkelijk om de eindbazen te verslaan.
Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulpquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:56 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik vind het spel op zich niet zo moeilijk, maar om die geheimen te vinden kun je echt soms tegen de muur aanlopen van irritatie![]()
De eindbaas en die tank waren bazen waar ik toch een paar keer dood ben gegaan![]()
Ik ook, op 1 keer na omdat ik wilde weten op WELKE manier je dingen kon ontlocken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Toch heb ik alles zelf gevonden zonder hulp![]()
![]()
Geeft toch een stukje voldoening![]()
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes.
Loooooooooooooooooooooser.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:12 schreef Lexie het volgende:
Ik heb alles gevonden en alles gekocht, maar ik heb nog steeds geen drie sterretjes. Toen heb ik er een walkthrough bijgepakt, daar opgezocht wat je precies moest doen (wat ik ookgedaan had), maar nog steeds maar twee sterretjes.
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?quote:Op dinsdag 5 september 2006 16:54 schreef Shannara het volgende:
Even snel een vraagje tussendoor:
Klopt het dat ik geen safe games kan opslaan van GBA games op de DS?
Ik heb namelijk een 2e hands kirby spelletje gekocht, maar de safe slots blijven gewoon leeg terwijl het spel de voortgang automatisch zou moeten opslaan... Misschien is het een mankement van mijn DS, of misschien zit er een batterij in de cartridge of misschien is die functie niet in de DS ingebouwd?!?
Weet iemand het antwoord?
Het is mn enige GBA gamequote:Op dinsdag 5 september 2006 17:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je GBA games speelt op de Nintendo DS (lite) dan start de DS op als GBA. Je zou gewoon moeten kunnen opslaan. Er is dus of een defect met je games of met je DS. Ik zou ff wat andere GBA games proberen om te kijken of die wel goed werken, maar het is waarschijnlijk iets met de games. Heb je uberhaupt de autosave functie wel aangezet?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 18:49 schreef Shannara het volgende:
Hmm als het een kopie is zou dat een beetje jammer zijn...
Maargoed, het probleem is voorlopig opgelost:
ik heb de cartridge open gemaakt en de batterij eruit gesloopt (zat vast gesoldeerd) en een nieuwe 3 volts horlogebatterij in gezet (met plakband, zal mij benieuwen hoelang dat zitten blijft). De nieuwe batterij is een stukje groter (kleinere versie hadden ze niet bij de super), misschien blijft ie dan ook wat langer goed![]()
Hij slaat nu wel de save games op
Kleurig plastic << apple sleekynessquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Het gaat steeds meer op Apple lijken![]()
Is dat a bad thing then?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:25 schreef mini-lellan het volgende:
Het gaat steeds meer op Apple lijken![]()
Potentiele nieuwe DS toptitel?quote:NoE: Wat kun je ons vertellen over de Nintendo DS-versie van Rayman Raving Rabbids?
LG: "De DS-versie wordt gemaakt door een ander team. In tegenstelling tot de vorige Rayman voor DS, wat een overzetting van Rayman 2 was met stylusfunctionaliteit, is deze echt voor de DS ontwikkeld. We hebben 'm officieel nog niet aangekondigd, maar hij wordt echt heel goed."
Welke mode?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay gisteren weer een missie verder gekomen in Advance Wars.
Nu bij die blob missie waarbij je die 2 CO's van Black Hole erbij krijgt, lijkt simpel maar is best lastig.
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Check, all spent staat in beeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Kevv het volgende:
[..]
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....
Ik denk dat je nog wat muntjes hebt om uit te geven hoor, als je alles hebt uitgegeven staat er ALL SPENT. Vergeet je de achtergronden niet in World 1?![]()
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zitquote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Welke mode?
In normal vond ik hem easy, per blob krijg je echt veel experience dus daarom maar hele veld leeggemaakt
Oh oh oh, wat zou ik dat graag hebben gehad bij Tetris DS. Dan kon ik soms uitleggen aan de tegenstander dat ik een telefoontje had of gestoord werd en dat ik daarom verloor van die 5000 punterquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij speelt een cardgame... Online en dus MET voice chat.![]()
[afbeelding]
"Blauw, geel, blauw, rood"
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelfquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Roi het volgende:
Nieuwe screens![]()
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/51101020060906_121511_23_big.jpg]afbeelding][/url]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelf![]()
Het is een hele leuke missie hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zit
Klote vond ik dat als je ook maar 1 unit 1 vakje verkeerd zette dat je dan eigenlijk alweer opnieuw kon beginnen.
Maar komt wel goed binnenkort.
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Hoe kom jij aan je usericon?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga dan maar deel 1eens proberen uit te spelen.
Flak uit Advance Warsquote:
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef dialMforMonkey het volgende:
Bij wie is eigenlijk nog meer het onderste schermpje "donkerder" dan het bovenste? Niet dat het stoort ofzo, maar vroeg me het gewoon af.
aah natuurlijk. thnx =)quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.
Ik blijf ook maar gwoon hopen dat het goedkomt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nintendo een dergelijke titel laat verkutten. Volgens mij zitten die japanners er bovenop hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Ik hou mn hart vast, maar aangezien Yoshi's Island geen nieuwe formule is zal dat wel goed komen
Tis nieuw... googlequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Ik had gezocht met andere termen, niet specifiek een naam...quote:
http://www.advancewarsnet.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Zeker weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik heb net Advance Wars Dual Strike gekocht. Ik wou eerst nog voor Elektroplankton gaan, maar die koop ik liever voor 20 euro 2ehands ofzo.
Goede keuze?
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:09 schreef Marcussi het volgende:
Hoe doe je een Turbo start met Mario Kart? Krijg het maar niet voor elkaar![]()
Volgens mij wel hoor.. cdwow.nl heeft hem voor 51 euroquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef BlackSheep het volgende:
Zeg, is Age of Empires: Age of Kings eigenlijk al verkrijgbaar hier in Nederland? Kreeg de indruk dat ie al een weekje of twee uit was, maar zag em vervolgens nergens liggen.
Kijk dat werkt welquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.
Als hij maar betere graphics heeft dan de eerste Rayman op de DS.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
dank je <3quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n echte diehardgamer, maar ik was in M&L:PIT echt in no time bij de eindbaas. Nu laat ik m nog even rusten voor ik het ga uitspelen, maar ik had absoluut niet het gevoel dat de gevechten te lastig waren.
Ik wil ook weer wat nieuws hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in nieuwe DS-games.
FFIII en Castlevania: Portrait of Ruin, wat zijn jullie nog ver weg.
Maar geen verzendkosten héquote:
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....![]()
Wat is een paar keer.? Mij is het gelukt om hem 2 of 3x op z'n rug te krijgen... maar hij komt steeds weer recht op een gaat weer door... Moet je hem niet op een speciale plek of manier raken als ie op z'n rug ligt?quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.
Ik wil Portrait ook!quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon in de winkels kijken voor een opbergtasje dat stevig, mooi en handig is. Ik heb er een via Lik-Sang.com en daar kan ik een extra stylus en wat GBA en DS games in meenemen.quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Iemand in de vorige DS deel gaf als tip:quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Screenprotectors zijn onnodig als je gewoon gamet met de stylus.. Ik gebruik mijn DSL haast dagelijks en heb geen krassen.. Gewoon altijd voor je de stylus gebruikt even met je vinger langst de kop zodat je zeker weet dat er geen stof op zit.quote:Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef R_B het volgende:
ok bedankt voor de info.
Die screenprotectors zijn dus echt wel noodzakelijk volgens jullie?
USB stick alleen met xp d8 ik..quote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef R_B het volgende:
ok thnx.
Laatste vraag voor vandaag...heb je nu echt perse windows xp nodig om online te kunnen spelen met de ds. Of kan het ook met windows 98 en die wifi usb stick?
Nope.. En ik wil em ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
heeft trouwens iemand stiekum al de DS-Browser? Lijkt me erg gaaf namelijk aangezien ik geen pda ofzo heb...
Als het goed is word morgen m'n Harvest Moon verzonden.quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Er zijn toch ook zat site's die wel snel zijn..? Speciale voor DS gemaakte site's of PDA sites... enz.. (hoop ik....quote:Op maandag 11 september 2006 17:36 schreef BMH het volgende:
[..]
Nope.. En ik wil em ook nietHet ding is veel en veel te traag.. Pagina's laden duurt soms minuten
![]()
Hoe minder afbeeldingen op een site staan hoe sneller hij laad natuurlijkquote:Op maandag 11 september 2006 17:59 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Er zijn toch ook zat site's die wel snel zijn..? Speciale voor DS gemaakte site's of PDA sites... enz.. (hoop ik....)
FFIII niet als je ff japans leert.quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Dat was best stom jaquote:Op maandag 11 september 2006 20:06 schreef chatgek het volgende:
Aarg ik haat importBlijkt dat ik een USA versie van een spel heb en een vriendin de Europese versie waardoor we niet kunnen samen spelen
![]()
Dat is ook erg lullig heb het wel meegemaakt dat de intertoys/bartsmit gewoon import games verkocht uit de VS .. Zelda de oracle of season /ages waren US import netzoals metroid fusion GBA.quote:Op maandag 11 september 2006 20:06 schreef chatgek het volgende:
Aarg ik haat importBlijkt dat ik een USA versie van een spel heb en een vriendin de Europese versie waardoor we niet kunnen samen spelen
![]()
Woei! Gratis Geistquote:
Geist, Megaman en Polarium zijn ook niet echt de moeite waardquote:
Of een paar jaar f5 drukken op de site.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Maraca het volgende:
10.000 sterren.. dat zijn (10.000 / 250) 40 spellenOf 38 en 1 DS
Ja, elke plankton is één vorm van muziekmaken. En je kan het niet opslaan.quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb elektro plankton nu, en ik snap er geen k*t van..
wat is de bedoeling nou?
Wat muziek maken ofzo?
Klopt, zag ik ook liggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef R_B het volgende:
normaal kosten die toch 39 euro?
De ds lite was overigens bij de mm 139 euro.
Als je hem niet leuk vindt, ik heb interessequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb elektro plankton nu, en ik snap er geen k*t van..
wat is de bedoeling nou?
Wat muziek maken ofzo?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Maraca het volgende:
10.000 sterren.. dat zijn (10.000 / 250) 40 spellenOf 38 en 1 DS
quote:Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie
12.265
Kan niet, hij staat op mijn M3 adapter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Als je hem niet leuk vindt, ik heb interesse
Ohw, gedownload dus. Krijg dan maar gekke aandoeningen aan je kleine teenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kan niet, hij staat op mijn M3 adapter.
Maar wat een stom spelletje dan ja inderdaad
Ik koop gewoon mijn spellen hoor moraalridder.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, gedownload dus. Krijg dan maar gekke aandoeningen aan je kleine teen
Ik vind persoonlijk, meteos veel leuker dan tetris!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik koop gewoon mijn spellen hoor moraalridder.
Die M3 gebruik ik voor mp3's, films en foto's.
Ja elektroplankton heb ik geleend en even op een sd-kaartje gezet omdat ik nieuwsgierig was en hem misschien wel wilde kopen.
Nu weet ik beter en ga ik Meteos kopenof toch Tetris DS ?
Wat zijn je hi-scores op de time-attack mode?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Films en MP3 is ook niet helemaal jofel
Maar goed, Meteos of Tetris, eerlijk gezegd zou ik zeggen 'allebei' maar Meteos kost maar 20 tegenwoordig, dus ik zou voor die gaan. Hou er wel rekening mee dat het een enorm hectische tetris variant is waarbij je vallende blokjes weer omhoog moet schieten.
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Films en MP3 is ook niet helemaal jofel
Maar goed, Meteos of Tetris, eerlijk gezegd zou ik zeggen 'allebei' maar Meteos kost maar 20 tegenwoordig, dus ik zou voor die gaan. Hou er wel rekening mee dat het een enorm hectische tetris variant is waarbij je vallende blokjes weer omhoog moet schieten.
Tetris DSquote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wedduh dat jij ook ergens ooit een mp3'tje stiekum hebt gedownload waarover je nu nog heel af en toe gniffelend aan terugdenkt?
Dus Meteos is heel ehm.. hectisch? Speel je dat met de stylus of gewoon met de knoppen?
Ik zag meteos hier bij Replay 2e hands voor 15 E dus dat is lekker cheap.
Aan de andere kant hoor ik goeie verhalen over Tetris DS ( maar ik kan me niet voorstellen dat daar nu zoveel inovatiefs in te bedenken valt, maar de multiplayer zal wel leuk zijn ).
ja maar waarom?quote:
Meteos is hectisch ja en het is zowel met stylus als knoppen te spelen. Persoonlijk vind ik knoppen veel relaxter. Daarnaast kun je voor 15E bijna geen miskoop doen, al zou ik wel alle data wissen aangezien het leuker is om vanaf 0 te beginnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wedduh dat jij ook ergens ooit een mp3'tje stiekum hebt gedownload waarover je nu nog heel af en toe gniffelend aan terugdenkt?
Dus Meteos is heel ehm.. hectisch? Speel je dat met de stylus of gewoon met de knoppen?
Ik zag meteos hier bij Replay 2e hands voor 15 E dus dat is lekker cheap.
Aan de andere kant hoor ik goeie verhalen over Tetris DS ( maar ik kan me niet voorstellen dat daar nu zoveel inovatiefs in te bedenken valt, maar de multiplayer zal wel leuk zijn ).
Meteos met knoppen?!?!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meteos is hectisch ja en het is zowel met stylus als knoppen te spelen. Persoonlijk vind ik knoppen veel relaxter. Daarnaast kun je voor 15E bijna geen miskoop doen, al zou ik wel alle data wissen aangezien het leuker is om vanaf 0 te beginnen.
Tetris is ook machtig goed, dat is de enige DS game die altijd in mijn hoesje zit omdat die altijd leuk is. Maar ik kan me voorstellen dat de meesten Tetris wel gezien hebben
Ik raad je aan om op IGN ff wat filmpjes te bekijken van beide games
Uiteindelijk een 6.8, erg jammerquote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef R_B het volgende:
Review van mario hoops 3v3:
http://ds.ign.com/articles/732/732366p1.html
Hij krijgt hele goeie ratings...alleen dit is toch wel wat minder:
Gameplay
The gameplay just doesn't gel as well as other Mario-ized sports titles. Too much focus on coin collection, not enough on basketball.
Doorsturen naar mijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je in godsnaam eigenlijk met die sterren die je bij je games krijgt?
Wist niet dat dat mogelijk was, maar dat betekend dat ze dus ook naar mij mogen.quote:
Er is al in geen tijden geen fatsoenlijk item in te wisselen...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je in godsnaam eigenlijk met die sterren die je bij je games krijgt?
Zoals eergister met geist, polarium advanced en megaman ds (welke weet ik verder nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Er is al in geen tijden geen fatsoenlijk item in te wisselen...
Ik wacht op spelletjes... Ze hadden een tijd een Pokémon spel te wissel aangeboden. Nu es andere spellen graag.
Geen geld voor z'n goeie game!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef DragonFire het volgende:
Misschien handig om te melden. Advance wars dual strike ligt voor 29,95 bij Intertoys.
Er zijn woordenboeken verschenen voor de DS. Ze gaan allll the wayquote:Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
na Nintendogs, Braintraining en ElectroPlankton nu ook nog Cooking Mama?![]()
hoever gaan ze?
Ach jah het is Nintendo heaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn woordenboeken verschenen voor de DS. Ze gaan allll the way
Hells yeah!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ach jah het is Nintendo hea![]()
owjah ik vergeet Starfox: Command ook nog te zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef mini-lellan het volgende:
binnenkort ff Another Code, Trauma Center en New Super Mario Bros. checken![]()
erg leuk spel! Alleen kom ik nu niet voorbij zo'n monster... Zie onderstaande tekst:quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is Partners in Time een beetje leuk spel?
Ik vind het spel zelf erg tegenvallenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef DragonFire het volgende:
Misschien handig om te melden. Advance wars dual strike ligt voor 29,95 bij Intertoys.
Advance Wars is ge-wel-digquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is idd een leuk spel tot 75% ofzo
Het spel is leuk, leuker dan deel 1 op de GBA, in het begin. De humor is erg tof en de baby's zijn een heel coole toevoeging. Er is echter een moment dat het battlesysteem niet leuk meer is en je minder gaat vechten. Hierdoor worden de bazen in het laatste kwart van de game te moeilijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Advance Wars is ge-wel-dig
Gijs, adviseer me eens over Mario & luigi.
Ja graagquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar van die kras kaarten liggen van nintendo.. doe ik niks mee want je kunt er alleen maar lame wallpapers en ringtones voor krijgen
Ik heb er nog 1 van mijn NDS console, 3 van NDS games en 2 van NGC games.
Iemand interesse?
Whehe.. spannend dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef jpg97 het volgende:
Nou dat zijn er al 7 dus kan ik niet iedereen tevreden stellen
Vanavond na 21.00u zal ik hier de loting () bekend maken en de codes mailen.
*twijfelt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het spel is leuk, leuker dan deel 1 op de GBA, in het begin. De humor is erg tof en de baby's zijn een heel coole toevoeging. Er is echter een moment dat het battlesysteem niet leuk meer is en je minder gaat vechten. Hierdoor worden de bazen in het laatste kwart van de game te moeilijk.
Mjah, als er nou niets uitkwam zou ik m wel aanraden, maar FFIII en Yoshi's Island 2 komen eraan (november). Als je tot die tijd niets te gamen hebt op de DS dan moet je m kopen.quote:
Iemand?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Rens2001 het volgende:
Hebben andere mensen ook last van dat bij Mario 64 DS je altijd met 4 levens buiten het kasteel staat als je je game laadt? Je behaalde sterren kloppen prima, maar op de een of andere manier zijn mijn levens altijd weer 4!!
Heb je thuis geen wireless lan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef R_B het volgende:
Aan het refreshen
Ik ga trouwens dit weekend mario kart kopen en dan meteen ff bij een mac. die hotspot testen.....
Ja, dat heeft iedereen. Je levens worden niet opgeslagen, alleen je behaalde sterren enzo. Net zoals bij mario world om maar eens een andere mario te noemen.quote:
Hetzelfde probleem hier, of met spreken......hij herkent mijn limburgse g vaak nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef Dragonetti het volgende:
Die brain age is echt irritant bij het invoeren van woorden is de letter "k" en bij het invoeren van getallen de nummer "4" en probleem... de vier wordt herkend als 11 of 22 (!?!?) en de "k" wordt echt in van alles omgezet...
en nee ik heb geen lelijk handschrift![]()
Verlies er iedere keer waardevolle secondes mee... en niet te vergeten de verkeerde input resulterend in strafseconden... en toch blijf ik die brain age en big brain academy spelen... zijn toch wel verslavend...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, als er nou niets uitkwam zou ik m wel aanraden, maar FFIII en Yoshi's Island 2 komen eraan (november). Als je tot die tijd niets te gamen hebt op de DS dan moet je m kopen.
Thanksquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Lexie het volgende:
ik zou het niet doen Strolie. Het uitspelen voelde meer aan als een verplicht nummertje dan bergen speelplezier.
Ik heb nu een paar missies gespeeld en het is wel leuk, maar het mist een beetje diepgang vind ik. Het verhaal stelt niks voor, het plannen van je missie vind ik eigelijk niet zo heel geweldig, en de missies zijn tot nu toe een beetje eentonig. Het besturen van je vliegtuig werkt heel goed maar eigelijk komt iedere missie er op neer dat je een paar enemies moet neerknallen en dat is het. Er zijn nog wel andere vijanden maar die zijn alleen voor extra punten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Slappy het volgende:
Halo
Star Fox Command hoe is die ik zag hem liggen bij me plaatselijke gameshop.
Pfff...losers.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja hun powersliden, maar er zijn ook zat echte cheaters.
Nintendo KAN er niets tegen doen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pfff...losers.En Nintendo doet er zeker weinig tegen.
Online dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar missies gespeeld en het is wel leuk, maar het mist een beetje diepgang vind ik. Het verhaal stelt niks voor, het plannen van je missie vind ik eigelijk niet zo heel geweldig, en de missies zijn tot nu toe een beetje eentonig. Het besturen van je vliegtuig werkt heel goed maar eigelijk komt iedere missie er op neer dat je een paar enemies moet neerknallen en dat is het. Er zijn nog wel andere vijanden maar die zijn alleen voor extra punten.
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo KAN er niets tegen doen..
De irritante lui "snaken" in een race.. Het constant powersliden op rechte stukken waardoor ze de hele track door boosten. Echt geen reet aan om tegen ze te racen.
Je kent het gezegde: "Wie zeurt krijgt een beurt"quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef Rens2001 het volgende:ik vertrouw het niet!! Het is niet eerlijk
Hoi,quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
hier.. uw_4u"apenstaat"Hotmail.com
Alvast bedankt
Ik heb je mijn bedankje ook gemailtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoi,
heb hem net verzonden, laat even weten of het gelukt is!
cool!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb je mijn bedankje ook gemailt
En heel wat zieltjes blij gemaakt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:17 schreef jpg97 het volgende:
Als het goed is heb ik in totaal 2000 sterren verdeeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |