Whehe.. spannend dusquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:52 schreef jpg97 het volgende:
Nou dat zijn er al 7 dus kan ik niet iedereen tevreden stellen
Vanavond na 21.00u zal ik hier de loting () bekend maken en de codes mailen.
*twijfelt*quote:Op vrijdag 15 september 2006 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het spel is leuk, leuker dan deel 1 op de GBA, in het begin. De humor is erg tof en de baby's zijn een heel coole toevoeging. Er is echter een moment dat het battlesysteem niet leuk meer is en je minder gaat vechten. Hierdoor worden de bazen in het laatste kwart van de game te moeilijk.
Mjah, als er nou niets uitkwam zou ik m wel aanraden, maar FFIII en Yoshi's Island 2 komen eraan (november). Als je tot die tijd niets te gamen hebt op de DS dan moet je m kopen.quote:
Iemand?quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Rens2001 het volgende:
Hebben andere mensen ook last van dat bij Mario 64 DS je altijd met 4 levens buiten het kasteel staat als je je game laadt? Je behaalde sterren kloppen prima, maar op de een of andere manier zijn mijn levens altijd weer 4!!
Heb je thuis geen wireless lan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:07 schreef R_B het volgende:
Aan het refreshen
Ik ga trouwens dit weekend mario kart kopen en dan meteen ff bij een mac. die hotspot testen.....
Ja, dat heeft iedereen. Je levens worden niet opgeslagen, alleen je behaalde sterren enzo. Net zoals bij mario world om maar eens een andere mario te noemen.quote:
Hetzelfde probleem hier, of met spreken......hij herkent mijn limburgse g vaak nietquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:46 schreef Dragonetti het volgende:
Die brain age is echt irritant bij het invoeren van woorden is de letter "k" en bij het invoeren van getallen de nummer "4" en probleem... de vier wordt herkend als 11 of 22 (!?!?) en de "k" wordt echt in van alles omgezet...
en nee ik heb geen lelijk handschrift![]()
Verlies er iedere keer waardevolle secondes mee... en niet te vergeten de verkeerde input resulterend in strafseconden... en toch blijf ik die brain age en big brain academy spelen... zijn toch wel verslavend...
quote:Op vrijdag 15 september 2006 15:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, als er nou niets uitkwam zou ik m wel aanraden, maar FFIII en Yoshi's Island 2 komen eraan (november). Als je tot die tijd niets te gamen hebt op de DS dan moet je m kopen.
Thanksquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:40 schreef Lexie het volgende:
ik zou het niet doen Strolie. Het uitspelen voelde meer aan als een verplicht nummertje dan bergen speelplezier.
Ik heb nu een paar missies gespeeld en het is wel leuk, maar het mist een beetje diepgang vind ik. Het verhaal stelt niks voor, het plannen van je missie vind ik eigelijk niet zo heel geweldig, en de missies zijn tot nu toe een beetje eentonig. Het besturen van je vliegtuig werkt heel goed maar eigelijk komt iedere missie er op neer dat je een paar enemies moet neerknallen en dat is het. Er zijn nog wel andere vijanden maar die zijn alleen voor extra punten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Slappy het volgende:
Halo
Star Fox Command hoe is die ik zag hem liggen bij me plaatselijke gameshop.
Pfff...losers.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:30 schreef Kill_em_all het volgende:
Ja hun powersliden, maar er zijn ook zat echte cheaters.
Nintendo KAN er niets tegen doen..quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:52 schreef nlboy het volgende:
[..]
Pfff...losers.En Nintendo doet er zeker weinig tegen.
Online dan?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:56 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar missies gespeeld en het is wel leuk, maar het mist een beetje diepgang vind ik. Het verhaal stelt niks voor, het plannen van je missie vind ik eigelijk niet zo heel geweldig, en de missies zijn tot nu toe een beetje eentonig. Het besturen van je vliegtuig werkt heel goed maar eigelijk komt iedere missie er op neer dat je een paar enemies moet neerknallen en dat is het. Er zijn nog wel andere vijanden maar die zijn alleen voor extra punten.
Beetje jammer weer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Nintendo KAN er niets tegen doen..
De irritante lui "snaken" in een race.. Het constant powersliden op rechte stukken waardoor ze de hele track door boosten. Echt geen reet aan om tegen ze te racen.
Je kent het gezegde: "Wie zeurt krijgt een beurt"quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef Rens2001 het volgende:ik vertrouw het niet!! Het is niet eerlijk
Hoi,quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:51 schreef BMH het volgende:
hier.. uw_4u"apenstaat"Hotmail.com
Alvast bedankt
Ik heb je mijn bedankje ook gemailtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:55 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hoi,
heb hem net verzonden, laat even weten of het gelukt is!
cool!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb je mijn bedankje ook gemailt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |