Klopt, zag ik ook liggen.quote:Op dinsdag 12 september 2006 20:28 schreef R_B het volgende:
normaal kosten die toch 39 euro?
De ds lite was overigens bij de mm 139 euro.
Als je hem niet leuk vindt, ik heb interessequote:Op dinsdag 12 september 2006 17:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb elektro plankton nu, en ik snap er geen k*t van..
wat is de bedoeling nou?
Wat muziek maken ofzo?
quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:22 schreef Maraca het volgende:
10.000 sterren.. dat zijn (10.000 / 250) 40 spellenOf 38 en 1 DS
quote:Totaal aantal verdiende sterren sinds je registratie
12.265
Kan niet, hij staat op mijn M3 adapter.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Als je hem niet leuk vindt, ik heb interesse
Ohw, gedownload dus. Krijg dan maar gekke aandoeningen aan je kleine teenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:21 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Kan niet, hij staat op mijn M3 adapter.
Maar wat een stom spelletje dan ja inderdaad
Ik koop gewoon mijn spellen hoor moraalridder.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ohw, gedownload dus. Krijg dan maar gekke aandoeningen aan je kleine teen
Ik vind persoonlijk, meteos veel leuker dan tetris!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:45 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik koop gewoon mijn spellen hoor moraalridder.
Die M3 gebruik ik voor mp3's, films en foto's.
Ja elektroplankton heb ik geleend en even op een sd-kaartje gezet omdat ik nieuwsgierig was en hem misschien wel wilde kopen.
Nu weet ik beter en ga ik Meteos kopenof toch Tetris DS ?
Wat zijn je hi-scores op de time-attack mode?quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Films en MP3 is ook niet helemaal jofel
Maar goed, Meteos of Tetris, eerlijk gezegd zou ik zeggen 'allebei' maar Meteos kost maar 20 tegenwoordig, dus ik zou voor die gaan. Hou er wel rekening mee dat het een enorm hectische tetris variant is waarbij je vallende blokjes weer omhoog moet schieten.
quote:Op woensdag 13 september 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Films en MP3 is ook niet helemaal jofel
Maar goed, Meteos of Tetris, eerlijk gezegd zou ik zeggen 'allebei' maar Meteos kost maar 20 tegenwoordig, dus ik zou voor die gaan. Hou er wel rekening mee dat het een enorm hectische tetris variant is waarbij je vallende blokjes weer omhoog moet schieten.
Tetris DSquote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wedduh dat jij ook ergens ooit een mp3'tje stiekum hebt gedownload waarover je nu nog heel af en toe gniffelend aan terugdenkt?
Dus Meteos is heel ehm.. hectisch? Speel je dat met de stylus of gewoon met de knoppen?
Ik zag meteos hier bij Replay 2e hands voor 15 E dus dat is lekker cheap.
Aan de andere kant hoor ik goeie verhalen over Tetris DS ( maar ik kan me niet voorstellen dat daar nu zoveel inovatiefs in te bedenken valt, maar de multiplayer zal wel leuk zijn ).
ja maar waarom?quote:
Meteos is hectisch ja en het is zowel met stylus als knoppen te spelen. Persoonlijk vind ik knoppen veel relaxter. Daarnaast kun je voor 15E bijna geen miskoop doen, al zou ik wel alle data wissen aangezien het leuker is om vanaf 0 te beginnen.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wedduh dat jij ook ergens ooit een mp3'tje stiekum hebt gedownload waarover je nu nog heel af en toe gniffelend aan terugdenkt?
Dus Meteos is heel ehm.. hectisch? Speel je dat met de stylus of gewoon met de knoppen?
Ik zag meteos hier bij Replay 2e hands voor 15 E dus dat is lekker cheap.
Aan de andere kant hoor ik goeie verhalen over Tetris DS ( maar ik kan me niet voorstellen dat daar nu zoveel inovatiefs in te bedenken valt, maar de multiplayer zal wel leuk zijn ).
Meteos met knoppen?!?!quote:Op woensdag 13 september 2006 11:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meteos is hectisch ja en het is zowel met stylus als knoppen te spelen. Persoonlijk vind ik knoppen veel relaxter. Daarnaast kun je voor 15E bijna geen miskoop doen, al zou ik wel alle data wissen aangezien het leuker is om vanaf 0 te beginnen.
Tetris is ook machtig goed, dat is de enige DS game die altijd in mijn hoesje zit omdat die altijd leuk is. Maar ik kan me voorstellen dat de meesten Tetris wel gezien hebben
Ik raad je aan om op IGN ff wat filmpjes te bekijken van beide games
Uiteindelijk een 6.8, erg jammerquote:Op woensdag 13 september 2006 15:01 schreef R_B het volgende:
Review van mario hoops 3v3:
http://ds.ign.com/articles/732/732366p1.html
Hij krijgt hele goeie ratings...alleen dit is toch wel wat minder:
Gameplay
The gameplay just doesn't gel as well as other Mario-ized sports titles. Too much focus on coin collection, not enough on basketball.
Doorsturen naar mijquote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je in godsnaam eigenlijk met die sterren die je bij je games krijgt?
Wist niet dat dat mogelijk was, maar dat betekend dat ze dus ook naar mij mogen.quote:
Er is al in geen tijden geen fatsoenlijk item in te wisselen...quote:Op donderdag 14 september 2006 00:08 schreef Blinker het volgende:
Wat kan je in godsnaam eigenlijk met die sterren die je bij je games krijgt?
Zoals eergister met geist, polarium advanced en megaman ds (welke weet ik verder nietquote:Op donderdag 14 september 2006 00:54 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Er is al in geen tijden geen fatsoenlijk item in te wisselen...
Ik wacht op spelletjes... Ze hadden een tijd een Pokémon spel te wissel aangeboden. Nu es andere spellen graag.
Geen geld voor z'n goeie game!quote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef DragonFire het volgende:
Misschien handig om te melden. Advance wars dual strike ligt voor 29,95 bij Intertoys.
Er zijn woordenboeken verschenen voor de DS. Ze gaan allll the wayquote:Op donderdag 14 september 2006 21:07 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
na Nintendogs, Braintraining en ElectroPlankton nu ook nog Cooking Mama?![]()
hoever gaan ze?
Ach jah het is Nintendo heaquote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er zijn woordenboeken verschenen voor de DS. Ze gaan allll the way
Hells yeah!quote:Op donderdag 14 september 2006 21:12 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Ach jah het is Nintendo hea![]()
owjah ik vergeet Starfox: Command ook nog te zeggenquote:Op donderdag 14 september 2006 20:45 schreef mini-lellan het volgende:
binnenkort ff Another Code, Trauma Center en New Super Mario Bros. checken![]()
erg leuk spel! Alleen kom ik nu niet voorbij zo'n monster... Zie onderstaande tekst:quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:03 schreef Strolie75 het volgende:
Is Partners in Time een beetje leuk spel?
Ik vind het spel zelf erg tegenvallenquote:Op donderdag 14 september 2006 19:56 schreef DragonFire het volgende:
Misschien handig om te melden. Advance wars dual strike ligt voor 29,95 bij Intertoys.
Advance Wars is ge-wel-digquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is idd een leuk spel tot 75% ofzo
Het spel is leuk, leuker dan deel 1 op de GBA, in het begin. De humor is erg tof en de baby's zijn een heel coole toevoeging. Er is echter een moment dat het battlesysteem niet leuk meer is en je minder gaat vechten. Hierdoor worden de bazen in het laatste kwart van de game te moeilijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 10:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Advance Wars is ge-wel-dig
Gijs, adviseer me eens over Mario & luigi.
Ja graagquote:Op vrijdag 15 september 2006 11:10 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ook nog een paar van die kras kaarten liggen van nintendo.. doe ik niks mee want je kunt er alleen maar lame wallpapers en ringtones voor krijgen
Ik heb er nog 1 van mijn NDS console, 3 van NDS games en 2 van NGC games.
Iemand interesse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |