Weer een dino uit het verleden.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Da's minder goed voor de accu, helemaal leegtrekken.
quote:A stand-alone Li-Ion cell must never be discharged below a certain voltage to avoid an irreversible damage. Therefore all systems involving Li-Ion batteries are equipped with a circuit that shuts down the system when the battery is discharged below the predefined threshold. It should thus be impossible to "deep discharge" the battery in a properly designed system during normal use. This is also one of the reasons Li-Ion cells are never sold as such to consumers, but only as finished batteries designed to fit a particular system.
en voor meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Lithium_ionquote:Unlike NiCad batteries or NiMH batteries, lithium-ion batteries should be charged early and often. However, if they are not used for a longer time, they should be brought to a charge level of around 40%. Lithium-ion batteries should never be "deep-cycled" like NiCd or NiMH batteries.
Beter een zuinige titel dan geen topic toch. tevens less is morequote:Op donderdag 31 augustus 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
Wat een zuinige topictitel
Sim City komt naar de Nintendo DS
Ik koop DS games altijd per twee.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titelsquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:21 schreef Dragonetti het volgende:
Weet iemand of er een wipeout achtige racer bestaat voor de DS? (of dat nog gaat uitkomen?).
hmmm...ok...ik ga dat eens bekijken of het wat is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Probeer de F-zero GBA games. Stuk voor stuk goede titels![]()
Als je nou enige vorm van zelfbeheersing onder de knie zou krijgen.. dan kun je zelf een beetje spreiding aanbrengen in wanneer je welk spel speeltquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kwam er gister achter dat FFIII en Yoshi's Island zo goed als tegelijk uitkomen (in de US) en ik dan dus van 3 maanden 0 DS games ineens weer naar 2 DS games ga
Ik blijf het zeggen, de spreiding van Nintendo zuigt.
Mijn mening:quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:30 schreef McGilles het volgende:
Ok, meteos of kirby ga ik zo halen, alleen kan nog niet kiezen welke
Ik zou em niet kopen.. Er zijn nu tig betere games te vinden voor de DS.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
Ik vond 'm erg saai. Beetje tekenen en verder weinig actie.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:27 schreef Marcussi het volgende:
Is Yoshi touch and go wat?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Simpelste oplossing: Maar allebei gekocht![]()
Meteos imo de leukste.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Welke word het.......... Meteos of Kirby.... stond ik in de winkel met dit probleem....
Advance wars is wat de afgelopen 70 uur in mijn ds heeft gezeten dus was wel toe aan een beetje afwisseling, niet dat AW niet leuk isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Advance wars al wel hebt.
tis altijd maar hetzelfde, weinig spelmodes. Alles is hetzelfde. Gelukkig had ik em maar 2de hands gekocht. Dan is het nog wel te doen. Anders had ik em ook niet gekocht in de winkelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 16:49 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ik vond 'm erg saai. Beetje tekenen en verder weinig actie.
Dus jij en mario voelen elkaar nu wat beter aan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 07:35 schreef Strolie75 het volgende:
Woeiiii....gister Wereld 4 geunlocked bij NSMB....wat een spel![]()
quote:
quote:
1kickupquote:
Kirby is tof. Ik heb hem sinds kort ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:21 schreef McGilles het volgende:
Ik heb na een aantal keer de versie gebruikt te hebben die je kan hergebruiken (door te wassen) te zeggen om voor een versie te gaan die je op je scherm kan plakken (meestal krijg je bij zo een versie 5 of 10 stuks of zo)...quote:Op zaterdag 2 september 2006 00:13 schreef Darkzell het volgende:
Er zitten nogal wat krasjes op m'n touchscreen en nu was ik dus van plan om er toch maar een screen protector overheen te doen want ik ben bang dat ander dadelijk mijn touchscreen één grote kras is. Krijg je die screenprotectors er een beetje makkelijk op en welke raden jullie aan?
quote:"The idea of a handheld rivalry with Nintendo is an irrelevance, those formats don't appear in our planning. It's not a fair comparison; not fair on them, I should stress. That sounds arrogant, maybe, but it's the truth."
"With the DS, it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
quote:"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
Jammer dat ze zo hameren op entertainment en dat je meer moet doen met een apparaat. Ik wil in eerste instantie gewoon een gaming apparaat. De psp is een ontzettend tof apparaat (ik heb hem zelf ook), maar het mist een eigen karakter waardoor het veel minder 'fun' is om erop te spelen naast de grote consoles. Ik denk dat dat iets is wat Sony nog niet zo goed begrijpt. En so what als de DS het touch screen als gimmick heeft. Nintendo heeft tenminste de moeite genomen om een gimmick te verzinnen.quote:"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
Bij de DSL is een screenprotector nutteloos. Mits je niet met sleutels op je scherm gaat krassen.. Gewoon altijd de punt van je stylus met je vinger schoonvegen voor je op het scherm gaat "touchen".quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:19 schreef NgInE het volgende:
heb ook een ds gekocht, met Tony Hawk en Castlevania (echt geluk gehad dat ik die nog ergens kon vinden, is overal uitverkocht). alleen Phoenix Wright kan ik echt niet vinden en bij de game shop is ie ook bijna niet te verkrijgen.
ik had trouwens ook van die opplakbare screenprotectors gekocht, maar ik kreeg die dingen niet opgeplakt zonder een aantal fijne luchtbellen eronderzijn er nog goede alternatieve? is het sowiezo wel nodig zo een ding? als je gewoon voorzichtig bent is er toch niks aan de hand?
Mijn lack van Nieuw Super Mario Broers' is helemaal niet disturping!quote:Op zaterdag 2 september 2006 19:25 schreef BMH het volgende:
[..]
Bij de DSL is een screenprotector nutteloos. Mits je niet met sleutels op je scherm gaat krassen.. Gewoon altijd de punt van je stylus met je vinger schoonvegen voor je op het scherm gaat "touchen".
Oh en 1 ding: "your lack of New Super Mario Bros is disturbing"
Mario kart is wel leuk, ik dacht, yes uitgespeeld. Crap, krijg ik de mirror mode nog...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef McGilles het volgende:
Ik heb de volgende games niet uitgespeeld:
Mario Kart
AW:DS (nog 2 uurtjes en dan deze ook op hard mode)
Tetris (valt hier iets uit te spelen?)
Meteos (net nieuw)
Kirby (net nieuw)
En de volgende wel:
NSMB
Big Brain Academy (alles platina)
Ik ben niet echt iemand die elk spel gaat uitspelen voordat ik een nieuwe haal
neeneequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef netto_m het volgende:
96 (mirror 192), Jup dat zijn er wel wat.
Heb MK nog niet, maar wiil hem telkens halen, en dan kom ik weer een titel tegen die ik toch net iets interessanter vind. Als er eens een rustige maand is qua releases, haal ik hem.
tis toch nog anders dan alles zelf unlockenquote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
De karts kun je simpel weg unlocken in multiplayer door van iemand die een kart heeft die jij nog niet hebt te winnen. punt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |