Mario kart is wel leuk, ik dacht, yes uitgespeeld. Crap, krijg ik de mirror mode nog...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef McGilles het volgende:
Ik heb de volgende games niet uitgespeeld:
Mario Kart
AW:DS (nog 2 uurtjes en dan deze ook op hard mode)
Tetris (valt hier iets uit te spelen?)
Meteos (net nieuw)
Kirby (net nieuw)
En de volgende wel:
NSMB
Big Brain Academy (alles platina)
Ik ben niet echt iemand die elk spel gaat uitspelen voordat ik een nieuwe haal
neeneequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef netto_m het volgende:
96 (mirror 192), Jup dat zijn er wel wat.
Heb MK nog niet, maar wiil hem telkens halen, en dan kom ik weer een titel tegen die ik toch net iets interessanter vind. Als er eens een rustige maand is qua releases, haal ik hem.
tis toch nog anders dan alles zelf unlockenquote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
De karts kun je simpel weg unlocken in multiplayer door van iemand die een kart heeft die jij nog niet hebt te winnen. punt
Ik niet zo veel meer, ik wacht eigelijk op een aantal games die binnenkort uitkomen en dan ga ik weer eens online spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef nlboy het volgende:
Speelt iemand nog wel eens met de DS (lite) online?
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).quote:Op zondag 3 september 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
Ik speel Tetris DS online en hopelijlk vanaf morgen Star fox command
Zegt de hekken sluiter....quote:"That sounds arrogant, maybe, but it's the truth."
Nintendo heeft nooit een technical race gedaan de gameboy was had lage specs de gameboy color de GBA en de DS het is gewoon dat nintendo battery duur belangrijk vind en die mening deel ik. ik hoef geen Gamecube qualiteit graphics als ik er dan maar een uur of 2 kan spelen.quote:"With the DS, it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
And is failing at that... als je portable entertainment wilt koop dan een iPod dan heb je echt iets goeds (hardware en software goed afgestemd zodat het gebruikers vriendelijk is) en voor portable gaming laat dat aub over aan de echte pro's (lees nintendo die dit helemaal door heeft wat de portable gamer wilt.quote:"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
[/qoute]
Hmmm wie heeft er hier nog nooit een pokemon gespeld maar wel een GBA/DS in zijn bezit heeft (just ja genoeg) tevens zijn er meer games dan pokemon die 10x beter zijn (op rocoloco na misschien dat lijkt mij nu wel een aardige game) dan de standaard meuk die de PSP heeft.
[quote]"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
Hmmm tja het doet wel erg gay aan maar mij maakt dat niet heel veel uit.quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Tetris DS: 5524-0254-9635quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).
quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Ik ben helemaal niet zo'n echte diehardgamer, maar ik was in M&L:PIT echt in no time bij de eindbaas. Nu laat ik m nog even rusten voor ik het ga uitspelen, maar ik had absoluut niet het gevoel dat de gevechten te lastig waren.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:25 schreef Webby het volgende:
Ik denk dat ik mijn voornemen om eens een game uit te spelen maar weer laat varen. Ik ben nu al wat weken bezig met Mario & Luigi. De vijanden zijn gewoon te sterk. 2 vage groene blobs, kost per hit 40 damage ofzo en ze schieten elk 6 keer. dan wordt je altijd wel 1x geraakt. Gimme 999 mushrooms ...
Misschien ff gaan levelen tot je wat sterker bent (had zelf het probleem met Baten Kaitos een paar keer doodgegaan bij een baas dus eerst maar ff levelen 2 of 3 levels extra scheelt een hele hoop.quote:Op maandag 4 september 2006 10:40 schreef Webby het volgende:
Mijn timing voor het ontwijken is dan denk ik erg slecht
quote:Op maandag 4 september 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn spel-status ook dan maar even :
- Kirby’s Power Paintbrush : alle levels uitgespeeld, ga niet alle medaillons zoeken.
- Advance Wars DS : zit in missie 19 geloof ik
- Mario & Luigi Partners in Time : pff, ben geloof ik net uit de buik van die grote dino
- Trauma Center : chapter 2, episode 5 ofzo, tering moeilijk, voor mij dan…
Of ik ze ooit allen uitspeel ? Geen idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toffe gamequote:Op dinsdag 5 september 2006 00:29 schreef Dragonetti het volgende:
Ben zo verbeten bezig geweest met 1 game (castlevania) dat ik vergeet dat er nog anderen zijn...
Told you soquote:Op dinsdag 5 september 2006 10:32 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik moet mn mening over NSMB toch bijstellen. Na het spel uitgespeeld te hebben en flink bezig te zijn geweest met de gouden munten moet ik toch constateren dat het een VET spel is.
Mijn mening was gebasseerd op world 1 en 2 die ik nogal eentonig vond maar de levels erna hebben enorm veel diversie en dynamiek. Kon de DS niet meer wegleggen dit weekend![]()
Had ineens de smaak te pakken.
NSMB zit net onder Mario World maar heeft zn eigen kwaliteiten.
k Zit me nu te frustreren op het laatste muntje in world 8. Er vallen steeds van die spinnen naar beneden en ik moet met kleine Mario zo'n klein pijpje in. Probleem is dat ik als kleine Mario enorm veel moeite heb om te overleven.
Tja.. dat heb ik ook. Echt belachelijk moeilijk.quote:Op maandag 4 september 2006 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Mijn spel-status ook dan maar even :
- Kirby’s Power Paintbrush : alle levels uitgespeeld, ga niet alle medaillons zoeken.
- Advance Wars DS : zit in missie 19 geloof ik
- Mario & Luigi Partners in Time : pff, ben geloof ik net uit de buik van die grote dino
- Trauma Center : chapter 2, episode 5 ofzo, tering moeilijk, voor mij dan…
Of ik ze ooit allen uitspeel ? Geen idee.
Nintendo heeft weer een hype onteketendquote:Op dinsdag 5 september 2006 11:24 schreef RaymanNL het volgende:
JezusDat dit mag man:
[afbeelding]
Die hoes is bijna een axacte kopie van het DS spel
DS: http://www.gamer.nl/doc/33385quote:Op zondag 3 september 2006 14:29 schreef Darkzell het volgende:
Jammer dat er nog weinig bekend is over PES op de DS (en de PSP). Je kan deze week bij Nedgame.com PES6 pre-orderen met 25% korting maar nu twijfel ik tussen de PSP- en de DS-versie. Iemand die een site weet met wat meer info.
Ik weet niet zeker of je er een nodig hebt. Denk het eigenlijk niet als je er normaal mee omgaat. Aangezien ik iemand ben die nogal voorzichtig is met dit soort dingen heb ik er maar wel een gehaald. Van het merk Hori. Is heel goed gelukt, niet te zien dat er een laagje over zit en je merkt het ook niet tijdens het gamen. Nadeel is dat ze gewoon fucking duur zijn (10 euro voor 2 stickertjes dusquote:Op zaterdag 2 september 2006 19:19 schreef NgInE het volgende:
heb ook een ds gekocht, met Tony Hawk en Castlevania (echt geluk gehad dat ik die nog ergens kon vinden, is overal uitverkocht). alleen Phoenix Wright kan ik echt niet vinden en bij de game shop is ie ook bijna niet te verkrijgen.
ik had trouwens ook van die opplakbare screenprotectors gekocht, maar ik kreeg die dingen niet opgeplakt zonder een aantal fijne luchtbellen eronderzijn er nog goede alternatieve? is het sowiezo wel nodig zo een ding? als je gewoon voorzichtig bent is er toch niks aan de hand?
Nouquote:Op dinsdag 5 september 2006 13:21 schreef BMH het volgende:
Deze maand: Cooking mana, Star Fox Command, Mario Hoops 3 on 3, Mario vs Donkey Kong 2...
echt weer bizar veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |