Zeker weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik heb net Advance Wars Dual Strike gekocht. Ik wou eerst nog voor Elektroplankton gaan, maar die koop ik liever voor 20 euro 2ehands ofzo.
Goede keuze?
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:09 schreef Marcussi het volgende:
Hoe doe je een Turbo start met Mario Kart? Krijg het maar niet voor elkaar![]()
Volgens mij wel hoor.. cdwow.nl heeft hem voor 51 euroquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef BlackSheep het volgende:
Zeg, is Age of Empires: Age of Kings eigenlijk al verkrijgbaar hier in Nederland? Kreeg de indruk dat ie al een weekje of twee uit was, maar zag em vervolgens nergens liggen.
Kijk dat werkt welquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.
Als hij maar betere graphics heeft dan de eerste Rayman op de DS.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
dank je <3quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n echte diehardgamer, maar ik was in M&L:PIT echt in no time bij de eindbaas. Nu laat ik m nog even rusten voor ik het ga uitspelen, maar ik had absoluut niet het gevoel dat de gevechten te lastig waren.
Ik wil ook weer wat nieuws hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in nieuwe DS-games.
FFIII en Castlevania: Portrait of Ruin, wat zijn jullie nog ver weg.
Maar geen verzendkosten héquote:
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....![]()
Wat is een paar keer.? Mij is het gelukt om hem 2 of 3x op z'n rug te krijgen... maar hij komt steeds weer recht op een gaat weer door... Moet je hem niet op een speciale plek of manier raken als ie op z'n rug ligt?quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.
Ik wil Portrait ook!quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in nieuwe DS-games.
FFIII en Castlevania: Portrait of Ruin, wat zijn jullie nog ver weg.
Gewoon in de winkels kijken voor een opbergtasje dat stevig, mooi en handig is. Ik heb er een via Lik-Sang.com en daar kan ik een extra stylus en wat GBA en DS games in meenemen.quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Iemand in de vorige DS deel gaf als tip:quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |