Welke mode?quote:Op woensdag 6 september 2006 11:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Yay gisteren weer een missie verder gekomen in Advance Wars.
Nu bij die blob missie waarbij je die 2 CO's van Black Hole erbij krijgt, lijkt simpel maar is best lastig.
Jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle muntjes uitgegeven ook? Alle kanonnen gebruikt? Alle levels gehaald? Alle level-exits?
Check, all spent staat in beeld.quote:Op dinsdag 5 september 2006 17:00 schreef Kevv het volgende:
[..]
Ja anders zouden er toch geen 2 sterren staan.....
Ik denk dat je nog wat muntjes hebt om uit te geven hoor, als je alles hebt uitgegeven staat er ALL SPENT. Vergeet je de achtergronden niet in World 1?![]()
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zitquote:Op woensdag 6 september 2006 12:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
Welke mode?
In normal vond ik hem easy, per blob krijg je echt veel experience dus daarom maar hele veld leeggemaakt
Oh oh oh, wat zou ik dat graag hebben gehad bij Tetris DS. Dan kon ik soms uitleggen aan de tegenstander dat ik een telefoontje had of gestoord werd en dat ik daarom verloor van die 5000 punterquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:22 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
Hij speelt een cardgame... Online en dus MET voice chat.![]()
[afbeelding]
"Blauw, geel, blauw, rood"
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelfquote:Op woensdag 6 september 2006 12:31 schreef Roi het volgende:
Nieuwe screens![]()
[[url=http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/51101020060906_121511_23_big.jpg]afbeelding][/url]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben iets minder enthousiast over Yoshi's Island 2, reden is dat het niet gemaakt wordt door Nintendo zelf![]()
Het is een hele leuke missie hoorquote:Op woensdag 6 september 2006 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Normal mode, ik heb de DSL nog niet zo heel lang dat ik al in HC mode zit
Klote vond ik dat als je ook maar 1 unit 1 vakje verkeerd zette dat je dan eigenlijk alweer opnieuw kon beginnen.
Maar komt wel goed binnenkort.
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:10 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Er worden wel vaker Nintendo games gemaakt door andere fabrikanten. Ik heb er wel vertrouwen in dat Nintendo het nauwlettend in de gaten houdt en dat er gewoon weer een topproduct komt.
quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Hoe kom jij aan je usericon?quote:Op donderdag 7 september 2006 09:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga dan maar deel 1eens proberen uit te spelen.
Flak uit Advance Warsquote:
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.quote:Op donderdag 7 september 2006 19:33 schreef dialMforMonkey het volgende:
Bij wie is eigenlijk nog meer het onderste schermpje "donkerder" dan het bovenste? Niet dat het stoort ofzo, maar vroeg me het gewoon af.
aah natuurlijk. thnx =)quote:Op donderdag 7 september 2006 19:50 schreef Kill_em_all het volgende:
[..]
Bij iedereen. Komt doordat het onderste scherm een extra ''laagje'' heeft voor het touchscreen.
Ik blijf ook maar gwoon hopen dat het goedkomt. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat Nintendo een dergelijke titel laat verkutten. Volgens mij zitten die japanners er bovenop hoor.quote:Op woensdag 6 september 2006 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yoshi's Island 2 wordt gemaakt door Artoon, die van Blinkx (xbox) en Yoshi Topsy Turvey (gba) en die waren allebei matig.
Ik hou mn hart vast, maar aangezien Yoshi's Island geen nieuwe formule is zal dat wel goed komen
Tis nieuw... googlequote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Ik had gezocht met andere termen, niet specifiek een naam...quote:
http://www.advancewarsnet.com/quote:Op donderdag 7 september 2006 23:43 schreef McGilles het volgende:
Ja dat zie ik, daarom vraag ik het juist
Maar hoe kom je eraan
Zeker weten.quote:Op vrijdag 8 september 2006 16:02 schreef dialMforMonkey het volgende:
Ik heb net Advance Wars Dual Strike gekocht. Ik wou eerst nog voor Elektroplankton gaan, maar die koop ik liever voor 20 euro 2ehands ofzo.
Goede keuze?
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.quote:Op vrijdag 8 september 2006 18:09 schreef Marcussi het volgende:
Hoe doe je een Turbo start met Mario Kart? Krijg het maar niet voor elkaar![]()
Volgens mij wel hoor.. cdwow.nl heeft hem voor 51 euroquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:20 schreef BlackSheep het volgende:
Zeg, is Age of Empires: Age of Kings eigenlijk al verkrijgbaar hier in Nederland? Kreeg de indruk dat ie al een weekje of twee uit was, maar zag em vervolgens nergens liggen.
Kijk dat werkt welquote:Op vrijdag 8 september 2006 18:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als de 2 op zijn grootst is het gas indrukken.
Als hij maar betere graphics heeft dan de eerste Rayman op de DS.quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
dank je <3quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:55 schreef RaymanNL het volgende:
Rayman Raving Rabbids DS word wel een 3D platformer
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....quote:Op maandag 4 september 2006 10:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n echte diehardgamer, maar ik was in M&L:PIT echt in no time bij de eindbaas. Nu laat ik m nog even rusten voor ik het ga uitspelen, maar ik had absoluut niet het gevoel dat de gevechten te lastig waren.
Ik wil ook weer wat nieuws hebbenquote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb zin in nieuwe DS-games.
FFIII en Castlevania: Portrait of Ruin, wat zijn jullie nog ver weg.
Maar geen verzendkosten héquote:
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.quote:Op zondag 10 september 2006 23:10 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
[..]
Hoe ben jij voorbij dat monster gekomen die een stuk of 7eieren omzich heen heeft met al die yoshi's erin? Ik kreeg dat monster wel steeds op z'n rug.. maar meer ook niet....![]()
Wat is een paar keer.? Mij is het gelukt om hem 2 of 3x op z'n rug te krijgen... maar hij komt steeds weer recht op een gaat weer door... Moet je hem niet op een speciale plek of manier raken als ie op z'n rug ligt?quote:Op maandag 11 september 2006 09:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Een paar keer al die Yoshi's laten ontsnappen en ze dat rotsblok naar beneden laten gooien. En verder ervoor zorgen dat je niet te veel geraakt wordt. Dan is ie wel te doen.
Ik wil Portrait ook!quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon in de winkels kijken voor een opbergtasje dat stevig, mooi en handig is. Ik heb er een via Lik-Sang.com en daar kan ik een extra stylus en wat GBA en DS games in meenemen.quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Iemand in de vorige DS deel gaf als tip:quote:Op maandag 11 september 2006 09:07 schreef R_B het volgende:
Gisteren een ds lite gekocht....toch een vraagje..
Wat is nu handig om erbij te hebben behalve spellen natuurlijk want die zijn onmisbaar :-)
Ik bedoel dingen zoals een betere batterij degelijk opbergtasje...
Iemand tips?
Screenprotectors zijn onnodig als je gewoon gamet met de stylus.. Ik gebruik mijn DSL haast dagelijks en heb geen krassen.. Gewoon altijd voor je de stylus gebruikt even met je vinger langst de kop zodat je zeker weet dat er geen stof op zit.quote:Op maandag 11 september 2006 12:05 schreef R_B het volgende:
ok bedankt voor de info.
Die screenprotectors zijn dus echt wel noodzakelijk volgens jullie?
USB stick alleen met xp d8 ik..quote:Op maandag 11 september 2006 13:50 schreef R_B het volgende:
ok thnx.
Laatste vraag voor vandaag...heb je nu echt perse windows xp nodig om online te kunnen spelen met de ds. Of kan het ook met windows 98 en die wifi usb stick?
Nope.. En ik wil em ook nietquote:Op maandag 11 september 2006 17:16 schreef _.-Chicken-._ het volgende:
heeft trouwens iemand stiekum al de DS-Browser? Lijkt me erg gaaf namelijk aangezien ik geen pda ofzo heb...
Als het goed is word morgen m'n Harvest Moon verzonden.quote:Op maandag 11 september 2006 07:34 schreef Strolie75 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |